Npg

Hvad synes I om at NPG stopper?


  • Samlet antal stemmere
    31
  • Afstemning lukket .

the kamikaze worm

Nybegynder
Reaktionsscore
0
De forskellige debatindlæg herinde beviser bare, hvor godt et stykke arbejde NPG har gjort. Og hvordan alle noobsne har ondt i røven over dette :cool:

Hvis i selv tror det er en sejr at 1700 spillere har rottet sig sammen for at slå NPG´s 20 spillere, så er det jo kun et bevis på at de er for gode til at man kan angribe dem stamme mod stamme :p

PS! Gider ikke høre på dit barnlige kommentar Miss DK. Du søgte hos NPG, men du var for dårlig til at komme ind. Accepterer det!!!

at 1700 spillere er imod NPG kunne have noget at gøre med at NPG gik i krig med alle på samme tid og ikke at vi har besluttet at NPG skulle være fjenden og derfor gået sammen! :D
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er ikke så meget at buste der se ip og den er på djævleøen og jeg boer på fyn men ja jeg havde fået den konto hvis den hvor kommet op og jeg hvor nakket så hvor der nok bytte da det som tylidt vis ses
den konto kommer ikke så meget på som min her i huset er der 2 iper min også aylas

så spille på lige fod ja gør jeg

også tilbage til om man vil hjelpe eller ikke husker en tråd jeg lavet med lidt hjelp til tilbehør til spillet
hmmm de gode ville ikke sige noget som de sage det må vi ikke
der kunne ikke kommet et lille ling eller noget der hvor mange der så gjore det i privat post
fordi de ikke tuger gøre det på forum af frygt for de gode ikke ville spille med dem meger
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
der er ikke så meget at buste der se ip og den er på djævleøen og jeg boer på fyn men ja jeg havde fået den konto hvis den hvor kommet op og jeg hvor nakket så hvor der nok bytte da det som tylidt vis ses
den konto kommer ikke så meget på som min her i huset er der 2 iper min også aylas

så spille på lige fod ja gør jeg

også tilbage til om man vil hjelpe eller ikke husker en tråd jeg lavet med lidt hjelp til tilbehør til spillet
hmmm de gode ville ikke sige noget som de sage det må vi ikke
der kunne ikke kommet et lille ling eller noget der hvor mange der så gjore det i privat post
fordi de ikke tuger gøre det på forum af frygt for de gode ikke ville spille med dem meger

Ja du har flere forskellige ip adresser, det var også problemet på v6 da du ikke kan spores på den måde. Men alle på teamspeak ved du havde flere accounts, så synes du er lidt hellig nu :) frederiksen, hysteria, dr.greenthumb, ayla, mk-jensen, hvas og pimpdk har alle været på teamspeak og også hørt det. Men god forklaring du kommer med, har desværre bare hørt den før, indøvet til en lejlighed som denne hvis nogle skulle have den frækhed og snakke om det :eek:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
arr nu er det sådanne han har kun hvaret på 2 ganne og det er varden 4 og 8 og varden 4 sitte jeg ham
da han ikke gad meger det har du nok hørt derfor kontoen ikke kunne hjelpe nogen hvis jeg skulle hjelpe
og ja da jeg havde fiber havde jeg 10 iper men har alser ikke 10 pcer ståne

så hvis du har hørt andet står det på ejen rening

men i kan rolig gøre det selvom man skiver det her inde i spillet at man køre med to kontoer også admins ser det så siger de bare de kan ikke gøre noget når det er på 2 iper det hvor hvad der skete i vareden 4
og styre jeg en konto styre jeg den meger serijøst så den ville lige på lige fod med min og det har den aldig gjort hvorfor skulle jeg sede og styre den ene hvis jeg ikke lige søret for at styre den anden også

men om folk har to kontoer eller ikke tjaa det er jeg holdt op med at arbejte i da det ikke er det der ølæger spillet det er ald den twigen man laver med spillet der er et problem og det er det i alle spil
idag seder folk jo dårlidt nok ved pcern for at spille (det gør man så) men det er ald for nemt
og angribe med bogmærker og det er også nemt nok go få den til at gøre det uden man skal gøre det selv

hvorfor alle de hjelpemiler hvis mansiger man er god
og hvorfor ald den hånd af de små spiller
findt man er god så hold det til det

jeg fik advide at tw ville dø og dø her på forum hvis skole stoppet
hmm forum er skole + ryg klapper også er det det
det er sådanne fleger tallet på serven ser det
og det gør de holler sig væk
og om det er den samme skole eller ikke der starte ald baladen hvem ved men kontoen er den samme og den får tævne lige meget hvem der er bag


hvad er i nået fram til vil i stoppe eller ikke eller gør i som os ander da vi bliv svinet til giner af det og spiller vider


også er der fleger af jer der ved jeg mener vi skal spille på lige fod det prøvet i varden 3 hvor i alle bliv spæret på skift hvem hvor der der kendtede rigtige folk og fik åben jer igen om i så hvor venner eller fjender jeg spiller for at havde det sjovt og gøre hvadjeg kan for ander har det sjovt
derfor jeg aldig angriber nogen uden de har angribet (findt nok i gør det)
men spillet vil kun overleve hvis de små sydens det er sjovt i store bruger ikke nok penge på det til
det kan betale sig

bilv nu og spil også ting over hvem det er i tager ud i meger i er så meget beder ind alle ander
så betyder det heller ikke noget der liger en lille nybegyner ved siden af jer
og tumper en lille rundt med et angrib så vis i kan uden han skal dø heldt
det lære han meget meger af ind i bare fjerner ham heldt

det har så stor betyning at twige et spil og amenlig spiller og bruger af pcer kan inte stille op
hvor hvor er beviset på hvor betyningen er den er ved en fæles bekent så er den største noob
ved en pcer og han kan inte han er en supper spiller men doste angribe på mili sek og backfier ald det der kan han ikke men nu kan han efter ejet udsavn brug det men brug det på henanden
lav en krig i krigen også giv ander muliheden for at lære spillet og måske tag en lille ind engan imellem og lær dem det
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
yes yes, du benægter stadig, jeg ville også bare høre dine søforklaringer, for du kan jo sikkert godt huske vi snakkede på teamspeak i tidernes morgen og du ved så godt som mig hvem der havde kontoen the-smed :)

Det der med at de "gode" skal lære nybegynderne at spille vil jeg da give dig ret i, som sådan. Men man skal ikke have ret meget interesse i spillet for at google lidt og pludselig ved man hvordan man farmer med bogmærker, backtimer, preadler, sniper, sender hurtige trains osv osv. Det er vel ikke andres ansvar og lære nybegynderne, det som de selv kan læse sig til hvis de interesserer sig nok for at lære det.

På v5 prøvede mange personer i QT at lære deres forbundsfæller den ædle kunst at spotte hvad der var fakes og hvad der var adler samt at vurdere om de virkelig havde brug for support eller om det bare var meget nemmere og preadle de byer som var nukenobles/trains på og så generobre dem sekundet efter. Desværre synes folk det var nemmere og skrige "HJÆLP, send support til alle mine byer" hver gang de blev angrebet, og så viste det sig som regel at der ikke engang var 1 faketrain på 1 af deres byer -.- .. så på trods af adskillige guides på fællesforum var det måske 1/20 som rent faktisk læste de guides fremfor skrige om hjælp når det ikke var nødvendigt og så brokke sig over de ikke fik support på en supportanmodning der indeholdt: "SEND HJÆLP NU"

Min konklusion blev hurtigt at hvis folk virkelig vil lære hvad man skal gøre i dette spil, så finder man som regel selv ud af det meste af det grundlæggende. Er man så i tvivl i en given situation så snakker man sammen om hvad man skal gøre. Men kort og godt, så ligger al den info du snakker om på nettet og er tilgængelig for alle som skulle have lyst til at lære det.

Men ja, det er nemmere og spørge på det offentlige forum end selv at lave lidt research, men det viser også bare hvem der er værd og bruge tid på og forklare det til, og hvem der bare vil hoppe over hvor gærdet er lavest.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Stopper NPG nu også .. amen altså .. betyder det forlænget sommerferie eller hva hulen, syns nu godt de ku informere medarbejderne om det :p

Lyder som en Miss fortælling igen, gad vide hvor manden får sine fakts fra :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg sidte smeden de 200 timer jeg kunne ja og den hjalp ingen den fik hjelp men som du nok kan se så er den ikke blivet spillet serijøst på nogen server og ingen angribet og da du og jeg snakket sammen havde jeg 2 iper en månte
for det hvor der jeg gik fra fiber og over på noget andet og nu er jeg på noget heldt andet

men tro hvad i vil du har også set det brev skole har lavet kennet og set alle hans sviner af os alle her inde og kaldt alle hans støtter rygklapper og ander sjove ting ligesom du hvor på ts mens nettetøsen hvor der og du hvor med til at få hende ud

men igen her i huset er der 2 iper nu og min er på den ene og aylas er på den anden også er det det
men vi kunne havde 20 kontoer som ikke bliv twiget og vi ville stadig ikke kunne hamle op med en der twiger det er der hele problemet er

folk er jo ikke alige om hvad de spiller med af ting nu har jeg 2-3 ganne lavet en tråd på forum om folk kunne sige hvad der er godt og skidt og bogmærker er aldig nævnt selvom det er blive brugt siden varden 4 og måske før jeg hørdte bare om det der


hvis det er fuldt ud lovlidt hvorfor så ikke sige prøv det istet for siger folk vi har noget der virker
men i for ikke advide hvad det er
vil i havde tw til at overleve i sin form som nu så skiv på forum hvad i gør og måske lidt om hvondan og hvad det kan


men at folk tuder og stopper fordi de får lidt af ald ders ejen hånd igen tjaa men tor nu også i kommer til at spille med dem igen bare rolig
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg var ikke på teamspeak dengang der var balladen med skolehaven og nettetøsen, men jo, jeg har hørt en del omkring det, men kun hvad jeg har fået fortalt af dig.

the-cleaner, gå på google, der kan du finde alt det du søger ang. bogmærkefarming, jeg lærte det selv ved at søge efter det på nettet og det er ikke så svært igen. Alt det du spørger efter er noget du selv kan finde på nettet og det kan ingen holde tilbage for dig. Så spørgsmålet er om du er en af dem der virkelig vil lære det og derfor selv finder frem til det du søger eller om du vil vente på det offentlige forum indtil der er en der gør arbejdet for dig.

men at folk tuder og stopper fordi de får lidt af ald ders ejen hånd igen tjaa men tor nu også i kommer til at spille med dem igen bare rolig

hehe, ja det har jeg også grint af.. vi har jo nogle forskellige episoder.

1. - på v4 krammede visse personer og stammer, men de var jo i eliten så det var helt fint.

2. - på v5 krammede visse andre personer og andre stammer, men her var eliten ikke i blandt, derfor så vi til tider det man kalder for "rage" på det offentlige forum tihi.

3. - på v7 ser det nu igen ud til at "eliten" ikke er blandt dem der krammer og derfor er der nogle der er sure :)


men tro hvad i vil du har også set det brev skole har lavet kennet og set alle hans sviner af os alle her inde og kaldt alle hans støtter rygklapper

Jeg siger dig heller ikke imod her, synes aldrig jeg har lagt skyld på hvad jeg mener omkring nogle som aldrig rigtig har opnået det store på tw, men har en tendens til at gøre sig bedre end andre :)
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
men tro hvad i vil du har også set det brev skole har lavet kennet og set alle hans sviner af os alle her inde og kaldt alle hans støtter rygklapper og ander sjove ting ligesom du hvor på ts mens nettetøsen hvor der og du hvor med til at få hende ud

Hvad ****** snakker du om din ***** ****** jeg har aldrig svinet nogen til der ikke har svinet mig til først, og i de tilfælde har jeg gjort det i raseri. de få der har læst lidt videre har opdaget at jeg ikke ligefrem er stolt af den slags vredesudbrud. Jeg har aldrig kaldt nogen for rygklappere med mindre de kun gjorde det for at komme ind på livet af mig for at misbruge min tillid til andre mennesker. Hvad end du siger om nettetøsen er du så fuld af løgn at end ikke du selv længere kan skilne sandheden fra løgnen. den er fortalt så mange gange at du nu åbenbart selv tror på det forkvaklede vrøvl du siger. Det eneste rigtige du har fået rigtigt fat i er at nettetøsen joinede ET fordi hendes mand spillede der og fordi mine spioner troede at I for første gang havde fået fat i en af vores rigtige spioner. Det bragte ro over deres oprørthed. Normalvis rører det mig langsomt hvem der bliver kicket for de tredjeparts info jeg videregiver. Du ved spioninfo han har fået imellem fingrene fra konti's han/hun har sittet eller print screen konkurrencer. Du er blevet snydt så vandet driver ligesom en hvis anden lige er blevet det på V7. Hvem der siger de har været spion for mig står for egen regning. Jeg indrømmer eller fortæller aldrig om mine spioner.

Jeg har heller aldrig sagt at TW ville dø med mig, men forummet var en hel del mere dødt inden jeg kom til. Men jeg har altid bedt så mange som muligt om at deltage på forum. Jeg har bedt dem om at dele deres holdninger og jeg mener ikke at nogen bør holde sig tilbage med deres meninger. Alt jeg har forsøgt er at skabe et aktivt forum og nu siger du at det er min skyld det er så dødt som det er :confused: eller er det mig der misforstår :confused: for så vil jeg da gerne vide hvilke nicks der skrev før jeg kom til som nu holder sig væk... eller hvilke personer du kender til som ikke vil begynde at sige noget på forum pga mig. Du kan jo se at en person som kenned ikke er bange for at sige han ikke er enig med hverken dig eller mig. Har jeg nogensinde beklaget mig over det? jeg har sku respekt for at manden ikke bare bølger med den ene eller anden side af forummet eller en aktiv verden for den sags skyld. Han forholder sig kritisk til de fakta han bliver præsenteret for ud fra sit eget perspektiv. hvilket vi alle burde gøre isf blindt at stole på hvad du jeg eller en helt tredje siger. Dermed ikke sagt at jeg ikke mener han tager fejl fra tid til anden, men hvem er perfekt?

Noget helt andet er at jeg er dybt skuffet over hvor meget du ønsker andre skal gøre for at du kan høste frugten af alt det vi andre går og laver. Hvad er den af? skal jeg sidde som din lille slave og finde alle de scripts til dig som du skal bruge dag og nat for at jeg ikke er en nar i din lille forskruede verden? hvad er det da for en latterlig og selvisk holdning?

Stop venligst tilsviningerne af min person i fremtiden. Jeg gider ikke det pis. Specielt ikke når jeg bare modsat dig og visse andre har brugt min tid på at lære spillet at kende frem for at vente på at andre gør alt for mig.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
For en kort bemærkning, så tror jeg the-cleaner mener du har mange rygklappere, ikke at du er en. Men kun et gæt.

Noget helt andet er at jeg er dybt skuffet over hvor meget du ønsker andre skal gøre for at du kan høste frugten af alt det vi andre går og laver. Hvad er den af? skal jeg sidde som din lille slave og finde alle de scripts til dig som du skal bruge dag og nat for at jeg ikke er en nar i din lille forskruede verden? hvad er det da for en latterlig og selvisk holdning?

Hvor er det godt skrevet. Det er præcis hvad jeg mener, hvis man vil lære spillet skal man nok lære det, enten selv eller ved at finde det nødvendige på google. Men der er en sløset tendens på dk servers til at man ikke gider sætte sig ordenligt ind i spillet. Jeg har brugt meget tid på at finde ud af hvordan man kan forbedre sig og det tar sku noget tid at finde alle fiduserne, pudsigt nok er der 2 håndfulde rigtige gode spillere jeg kender som også kan alle de ting, resten har lidt den samme slappe holdning som the-cleaner, desværre :-/

Jeg kan dårligt huske hvor mange guides Justme har lavet efterhånden, men der var ikke rigtig nogle der tog dem til sig, selvom de kunne have lært en masse. Det var åbenbart nemmere og råbe højt når lokummet brændte.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
kennet jeg har print af hvor du er på ts mens nettetøsen er på så du hvor på

og skole om det er dig eller ikke dig men kontoen har svinet folk til siden vaden 4

og din kone sage forum ville dø hvis du ikke hvor på

i kan tude ald det i vil men kan man ikke huske hvad der er sket og sagt så kan det ikke bruges til så meget

folk overlever nok om i er på eller ikke

og jeg er så ligeglad med om i tor på mig eller ikke


men jo skole din konto har svinet os og ander til lige siden vi starte på tw og tors man indte har sagt og skevet så får man lige en sviner fra din kone på post i skaber selv baladen
stop hvis i vil stoppe og stopper rygklapperne fordi i stopper tw overlever
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Muligvis har jeg været på mens nettetøsen var på, men jeg tvivler for jeg har aldrig snakket med hende eller så meget som hørt hendes stemme.

Er ked af at sige det, the-cleaner.. men du er den eneste der tuder herinde :) -jeg synes du skal gå ind på google og søge efter alle de ting du vil vide omkring tw, for jeg finder det sku ikke til dig.

Og se så og få lukket The-Smed, det er flovt du snakker om lige hold samtidig med "han" er leder for din understamme.

Det var ordene i den sag.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg tuder ikke jeg spiller bare og har gjort siden varden 4 og om du vil finde noget det behøves du ikke det er der ander der hjelper med og det har der hvaret heletiden men der er folk som ikke er dig og mig der har svært ved det og har man ikke heldt styr på det selv er det svært og lære dem det

tor i bare jeg tuder men spør nu dem jeg kender de vil nok kunne sige jer i er inte mod hvad jeg har oplevet i ander spil så jeg griner bare og spiller som altid

i er jo ikke flegertallet på serverne

men sjovt nok du inte husker kennet
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
men sjovt nok du inte husker kennet

Jeg husker fint alt det _du_ har fortalt mig omkring nettetøsen og skolehaven, men om det er noget du har bildt mig ind, aner jeg jo ikke en dadel om, da jeg aldrig selv har snakket med hverken skolehaven eller nettetøsen på teamspeak.

Mon ikke også skolehaven kan bekræfte at det eneste vi har snakket sammen er ingame og på skype, dog aldrig andet end tekstbeskeder.

Ellers husker jeg blandt andet hvem der er ejeren af smeden-dk, men det har du vist helt glemt ;)


Du må egenlig gerne sende mig det screenshot hvor jeg er på teamspeak med skolehaven og nettetøsen.
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
kennet jeg har print af hvor du er på ts mens nettetøsen er på så du hvor på

og skole om det er dig eller ikke dig men kontoen har svinet folk til siden vaden 4

og din kone sage forum ville dø hvis du ikke hvor på

i kan tude ald det i vil men kan man ikke huske hvad der er sket og sagt så kan det ikke bruges til så meget

folk overlever nok om i er på eller ikke

og jeg er så ligeglad med om i tor på mig eller ikke


men jo skole din konto har svinet os og ander til lige siden vi starte på tw og tors man indte har sagt og skevet så får man lige en sviner fra din kone på post i skaber selv baladen
stop hvis i vil stoppe og stopper rygklapperne fordi i stopper tw overlever

jeg har lavet propaganda og det er ikke at svine folk til. Jeg har kaldt folk for nogle noobs. jeg har grinet når folk ikke har haft deres tropper hjemme når jeg har taget deres byer fra dem. er det så forkert? eller er den eneste rigtige måde at spille på at adle gråt? sådan ingen bliver kede af det og ingen bliver udfordret og alle keder sig?

Jeg har ingen kone. Vi bor ikke engang sammen. Men ja jeg har en kæreste og efter at have snakket med hende, ved jeg nu at hun aldrig har sagt at forummet ville dø uden mig. Men mere insinueret at jeg var en af dem der i det mindste forsøgte på at skabe et aktivt forum. Helt dødt var det jo ikke inden jeg kom til.

Jeg gider ikke at tude. Det kender jeg folk nok der gør. Men jeg vil nyde min sommerferie ligesom sidste år. Det er kun et spil og jeg har aldrig bekymret mig om at vinde. RL kommer først og der er derfor INTET der kan holde mig foran skærmen i sommervarmen. At en person rodede op i fortidens løgne var bare den undskyldning jeg havde behov for at stoppe, men det er også en svinestreg uden sidestykke at påstå jeg snyder ligeså meget som ham bare fordi jeg klarer mig bedre.

selvfølgelig dør TW ikke på baggrund af en spiller. Det har for mit vedkommende aldrig været pointen. Men TW bliver ikke attraktivt af den måde visse spillere fremfører sig. der er forskel på propaganda imellem stammer og direkte personangreb. Der er trods alt børn der spiller dette. og det helt ned til 8 år mig bekendt. at du og jeg kan håndtere det er ikke ensbetydende med at det er i orden, for hvem er den næste i køen hvis den ene af os forsvinder og det er en accepteret måde at spille på? er det i orden at overfuse folk for at sende angreb? at verbalt angribe en spiller når man ikke kan vide om der sidder en lille pige bag skærmen? (ja jeg tænker på en specifik person og nej det er ikke dig) hele diskutionen blev startet for at diskutere moral og etik. Desuden bryder person angreb til min viden reglerne. Også selv om den skal læses imellem linierne.

Om jeg tror på dig? tjae jeg ved ikke alt og jeg tror sjældent på hvad kun en person siger. det hedder at forholde sig kritisk til tingene. Men såfremt at mange nye mener det er svært at finde tingene, så få dem til at skrive herinde selv. opfordre dem til at bruge dette fora og jeg vil se på hvad jeg kan gøre for at linke til guides og evt oversætte nogen. Hvis der udvises en reel interesse og jeg ikke bare spilder min tid så gider jeg også at hjælpe. De eneste der har efterspurgt min hjælp skriver trods alt til mig personligt, men det giver ikke et indblik i hvor mange der reelt gerne vil skubbes lidt i den rigtige retning.

Hvad min kæreste har skrevet efter jeg er stoppet ved jeg intet om. og den eneste ballade jeg har startet er når jeg har gjort mig for god eller har stillet spørgsmålstegn ved andre spilleres moral eller har forsvaret mig i vrede over umotiverede svinere jeg har modtaget. alt andet kan du ikke finde bevis for uden at undlade fakta. Og jeg mener ikke at du er lige så dum som visse andre at du vil undlade vitale dele bare for at du selv kan se bedre ud. Håber ikke jeg tager fejl...

Som det ser ud lige nu er der vidst ikke ret mange andre end mig der stopper. Kæresten joiner mig i at nyde vores ferie. Jeg har trods alt ikke bedt nogen om at stoppe med at spille. Men jeg har bedt dem om at overveje hvem de er i stamme med og om de kan acceptere den slags opførsel. Der er stor forskel på at droppe ud af en stamme der er skruppelløs i sin måde at omtale andre på og på at stoppe helt.
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
det er godt så du får rat vi får fred så vil jeg gøre som det siste 1 bare spille mit spil
så kan ander spille ders som de vil så er alle glade igen det er da findt

så kan i tage jer af de gode spiller så hjelper vi ander de små som altid
og du klaer det proboganta ander kalder det hån
men du har indte gjort forkert du er fejl fri

og du liger da slet ikke op til øretæverne selv

også er det rigtig dumt og benægte noget der er skevet i en post som du ser kommer det altid tilbage en dag

nu vil jeg stoppe her og som jeg ser det kan man give ikke tage
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det er så tydeligt at du slet ikke læser hvad jeg skriver. Jeg tilbyder at hjælpe alle der er interesserede. Er det dem du mener er de gode :confused:

Så kald min propaganda for hån, men den angriber i det mindste ingen personligt. Fejlfri :confused: hvor læser du det? jeg forsøger faktisk at få dig til at sætte en finger på hvad det er du mener er problemet. Det er kun tåber der kun tror på sin egen sandhed. jeg forsøger rent faktisk på at blive bedre oplyst, men det er åbenbart også galt :confused:

Hvilke øretæver snakker vi om? dem der kommer via angreb i spillet har jeg helt klart lagt op til. Jeg angriber med mine tropper og forventer der kommer nogen den anden vej. Men jeg overfuser ikke folk personligt med verbale angreb. og forventer heller ikke at få den slags den anden vej da det ikke er en del af spillet. Der er så meget fokus i medierne på at mobning er forkert i skolerne, på arbejdspladserne osv. hvorfor skulle det så være tilladt her? Hvis du mener jeg selv har trådt ved siden af på den front må du jo være i besidelse af nogle eksempler. Igen er jeg villig til at tage ved lære. Er andre også det?

Hvad mener du med de sidste 2 sætninger. Jeg kan sagtens forstå dem men ikke se sammenhængen.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det havde taget dig omkring samme tid og søge på google efter det du søger i stedet for at skrive den roman.

Forstår ikke du gør så stort et nummer ud af det, det ligger frit tilgængeligt på internettet, vi er alle lige stillet. Det er et spørgsmål om hvor meget tid vi gider ligge i tribalwars.

Med alle de ting du har og kan samt uddannelser så må det være en lille opgave for dig og finde de links.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nu er dk jo sådanne anlagt at uddanse er der hjelp til man har rat til at få læst op
og der er masser af folk der hjelper

og nej søger jeg på nette vil jeg ikke finde ting på 5 min fordi jeg er ordblin
får jeg et ling så skal jeg nok finde løsningen på at få det læst


kom væk fra pcern og oplev varden det er tiltrængt kan jeg høre

du kan jo spøre mk-jensen hvor nemt han har ved tingne så vil du opdage det du tager for givet kæmper ander med og du er så åben bare for god til at hjelpe


nej det er sjover og hvare selv fed og fortæle hvor god man er og hvor dårlige ander er det er et spil drenge det er ikke livet folk gider ikke høre på ald den hån og kritik af hvondan de gør det
derfor er der ikke så mange her på forum


der hvor engan hvis man spillet hjalp alle alle for at få fleger bruger på det spil man holdt af
alle kunne gå på en ventrilo eller ts og grine sammen venner og fjender

nu er der mange spil der kun går ud på hvor meget man kan twige spiller og jo meger ego man kan hvare jo beder

jeg hoppet på de her SMÅ spil for at slippe for egoister som jore ander men ikke kan tage noget selv
og som køre på kanten af relerne heletiden

men må indrømme i de 14 år jeg har spillet på nettet har jeg aldig oplevet noget så slemt som her
og jo alivel i et ligne spil men det er så også kørdt i seng nu

tag jer nu sammen hvis i tor folk klapper af jers måde og hvare på tager i fejl som jeg siger vil jeg tro
95 prosent af serven griner af jer men i er så selvfede så i kaller sviner af folk og stammer probogante

og det er først når man virklit går til den i tilbyder hjelp de 1000 ander tråde hvor man spør pændt om hjelp der er i kun smarte og høre på og i vil ikke hjelpe


også husk der er mange måder og spille på og jers er ikke den rigtige den er måske rigtig for jer
men ikke for ander
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jamen tak for endnu en personlig sviner. Jeg bukker og nejer i ydmyghed. Jeg kan naturligvis godt se at jeg kalder alle for ordblinde *****er og kalder det propaganda :huh: Har jeg ALDRIG gjort. Jeg er udlært af en ordblind mester, har en ordblind lillebror. Havde route66 aka TTRRML som leder i min første verden og har da sidst lagt et stort arbejde i at få MK til at være en del af en stamme. klart jeg aldrig gør noget for andre. Og klart jeg bruger massere af nedsættende udtryk om ordblinde. Jeg er helt sikker på at det er hvad MK også vil fortælle dig. Jeg er da umådeligt ked af at jeg ikke kan favne 4k spillere eller ikke kan undervise i spillemåder der ikke virker for mig. Jeg virkelig elsker når folk skriver det er for dårligt jeg ikke er et perfekt alvidende orakel der har tiden til at hjælpe alle. Mange gange undskyld til jer alle sammen for at jeg rent faktisk gerne vil have fri fra spillet en gang imellem og have tid til det der mystiske noget andre kalder for det virkelige liv... eller vent var det ikke det du anbefalede mig? gider ikke spilde min tid på at hjælpe utaknemmelig mennesker :mad:

Og hvis dit brok kommer af at jeg ikke har svaret på din PM, så kig på din besøgende væg og se at jeg faktisk har oplyst dig om jeg ikke kan svare dig når din PM boks er fuld...
 
Senest redigeret:
Top