Npg

Hvad synes I om at NPG stopper?


  • Samlet antal stemmere
    31
  • Afstemning lukket .

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
De er noobs hvis de giver op.

Like-Button.png
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Så kan man da ikke sige andet end: Håber ikke det bliver en TRML om igen xD For det hjælper ikke at oprette en ny stamme, da vi bare vil angribe den også!
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
4. Denne afstemning er startet af en spiller der ikke har tjekket hvordan krigENE går og stadig er ked af han ikke kom ind i NPG?

:laugh:
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
4. Denne afstemning er startet af en spiller der ikke har tjekket hvordan krigENE går og stadig er ked af han ikke kom ind i NPG?

:laugh:

:tw_what:

Jeg har det bedre i DxxM, end jeg ville fået det i NPG :)
Så jeg er glad til, for at I ik kunde ha brug for mig :tw_biggrin:

Ser ud som NPG kunde haft brug for mig nu :tw_tongue:
 

top60

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er vel i orden de stopper, for så kan de starte på noob V8 og lære begrebet diplomati, indeb de lægger sig ud med Pro spillere igen.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
4. Denne afstemning er startet af en spiller der ikke har tjekket hvordan krigENE går og stadig er ked af han ikke kom ind i NPG?

:laugh:

Så er den spiller jo heldig alligevel på en eller anden måde :)
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Vi har stadig ikke BRUG for dig Amy, eneste grund til vi overvejede at tage dig ind er fordi vi kan lide dig ;)

Og NPG stopper? I har altså godt nok problemer med at holde styr på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert :laugh:
Lige som at I skulle være ved at vinde og vi tabe, uden FW/NM/U.V.S./TW + akademier og wings ville I ikke engang stå lige med os som krigsstatestikken sagde I gjorde sidst da jeg kiggede :laugh::laugh:

DxxM's motto: Får vi ikke tæsk, så er vi vinderne :laugh:

Og lære diplomati? Ja vil I ikke godt lære os hvordan vi sikre mindst mulig modstand ved at slutte fred med flest muligt og kede os endnu mere..pleeeeeeazzzzzzzzzzzzzzzzzzze :p
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu skal du ikke disse diplomatien

Diplomati er jo også en våben. Det er da 100% forståeligt at vi bruger diplomatien til vores frodel :p
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Bruger/misbruger..der er en fin grænse som nogle har det med at gå LANGT over ;)
Der er forskel på at bruge det til at styrke sin stamme og til at sikre den intet risikere :eek:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Vi har da altid haft rigeligt med mål :) intet problem der (og svaret: "ja, barbarbyer :D" vil ikke blive accepteret)
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
Vi har stadig ikke BRUG for dig Amy, eneste grund til vi overvejede at tage dig ind er fordi vi kan lide dig ;)

Og NPG stopper? I har altså godt nok problemer med at holde styr på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert :laugh:
Lige som at I skulle være ved at vinde og vi tabe, uden FW/NM/U.V.S./TW + akademier og wings ville I ikke engang stå lige med os som krigsstatestikken sagde I gjorde sidst da jeg kiggede :laugh::laugh:

DxxM's motto: Får vi ikke tæsk, så er vi vinderne :laugh:

Og lære diplomati? Ja vil I ikke godt lære os hvordan vi sikre mindst mulig modstand ved at slutte fred med flest muligt og kede os endnu mere..pleeeeeeazzzzzzzzzzzzzzzzzzze :p

Side 1:
Stammer: NPG
Side 2:
Stammer: D20M

Timeframe: Forevigt
Totale erobringer fra modsatte side:
Side 1: 8
Side 2: 13
Forskel: 5

Her ligger dere bagefter allerede, og krigen har ike startet enda :)
Så får vi se hvordan det kommer at gå fremover :)

Håber at dere kan gi os mer modstand end jeg tror dere kan klare :)
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
De forskellige debatindlæg herinde beviser bare, hvor godt et stykke arbejde NPG har gjort. Og hvordan alle noobsne har ondt i røven over dette :cool:

Hvis i selv tror det er en sejr at 1700 spillere har rottet sig sammen for at slå NPG´s 20 spillere, så er det jo kun et bevis på at de er for gode til at man kan angribe dem stamme mod stamme :p

PS! Gider ikke høre på dit barnlige kommentar Miss DK. Du søgte hos NPG, men du var for dårlig til at komme ind. Accepterer det!!!
 

Miss DK

I træning
Reaktionsscore
0
De forskellige debatindlæg herinde beviser bare, hvor godt et stykke arbejde NPG har gjort. Og hvordan alle noobsne har ondt i røven over dette :cool:

Hvis i selv tror det er en sejr at 1700 spillere har rottet sig sammen for at slå NPG´s 20 spillere, så er det jo kun et bevis på at de er for gode til at man kan angribe dem stamme mod stamme :p

PS! Gider ikke høre på dit barnlige kommentar Miss DK. Du søgte hos NPG, men du var for dårlig til at komme ind. Accepterer det!!!

At NPG ike ved hvordan man bruger diåplomati, er ike min fejl.
Og som jeg har sagt tidligere i denne tråd, så har jeg det bedre i DxxM, end jeg noengang ville fået det i NPG.
Så jeg er griner af din kommentar :D

Jeg er ik topp 30, uden grund :)
Så får vi se hvor længe NPG klarer sig mod de stammer dem har provosert til at krige mod jer :)

Håber dere ike stopper, så vi får en fair fight ;)
Tillykke videre....
 

zika0805

I træning
Reaktionsscore
0
Fdd

De skal da bare stoppe, når de får modstand.. det havde alle da gjort? :huh: lol
 
Top