Npg

Hvad synes I om at NPG stopper?


  • Samlet antal stemmere
    31
  • Afstemning lukket .

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Åh well.....endnu en god diskussion uden belæg.

Som tidligere medlem i NPG siger jeg:

1. De ved godt hvordan man bruger diplomati.
2. Stopper? Naaah.....der er sgu bedre chancer for at fange gnomen for enden af regnbuen.
3. NPG bruger ikke snyd eller lign. at man mener de snyder fordi de kan noget ekstra, betyder at man skal kigge på sig selv lidt på spejlet.
4. Hvis man mener at man er bedre end NPG, så erklær en krig.
5. Support er ikke korrupt eller lign. Sådan som Bilka har kørt på det seneste var et ban meget svært at komme forbi.

Mere behøves der ikke at skrives.

Og dog.....der mangler en 4 valgmulighed til afstemningen "De stopper ikke".

If you can't beat them, then join them.
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvis du (Zika) har fulgt med, så har DxxM ikke turde at føre krig mod NPG i starten, da de vil få tæv :laugh:

Men de har til gengæld sendt massevis af def. afsted til NPG´s fjender ;) Da NPG senere hen fortalte DxxM at de godt vidste dette, så sendte DxxM en krigserklæring til NPG :)
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Killer... når du giver op - må jeg så få een af dine byer? :D

Tjaa... Men først den dag jeg giver op, og hvis der ikke er andre der vil have den :D

Det kan altså godt være et stort arbejde og rive ned og bygge rigtigt op igen, håber du magter opgaven :)

Vi har alle vores syn på hvordan en by skal se ud, har aldrig sagt at min er den rigtige...
 
Senest redigeret:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg glæder mig bare til alle spiller på lige fod og de såkaldte gode vil lære fra sig til de minder spiller

idag køre de alle med bogmærker før havde de lige et script som kunne det meger (og dele næææ det tuger man ikke)

de vil lige køre med den lille fordel heletiden så spørsmålet er er man god eller har man fleger fordele

kan sige af arfaring og det er stor arfaring

jo minder skil der er fra den gode til den minder gode jo fleger bruger kommer der på spillet

og hvis man er god så skal man ikke gå på forum og hånde folk så bliver det øretæverns holle plas
så at lige ting ind man har taget fra et privat forum eller private beskeder
også smide det ind med bedskeder som høre til i en børnehavde så får man tæv
og dummer man sig så efter følgne med private beskeder hvor man selv skiver man er på kanten af relerne

så kan man hvare lige så god man vil hvare men man bliver ikke renet med


stopper nogen folk i npg så stop tw overlever uden problemer vil i ikke stoppe så bliv
men husk den rigtige gode spiller er ydmyd og hjelper ander og søger for alle spiller på lige fod


for alle os der har spillet siden nette kunne fårs ud til amenlige folk tjaa der er et spil som tw
jo hygge og sjov det kræver jo ikke det heldt store det sværste her er at rigister sig jo

det kræver ikke skils en lille smule snille så køre det også har alle forskelige forventninger til spillet og hvad man vil med det vil lige tilsidst sige til dem der stopper ludo på tv2 er også et godt lille spil
og det kræver næsten det samme og man behøves ikke allemulige hjelpemiler for at spille det


husk nu spiller man ikke på lige fod er der ingen der er god
og folk spiller den her slags spil fordi pcern eller nette eller tiden eller evne ikke rækker til mere
så ikke alle kan tune bilen selvom naboen kan men naboen kan hjelpe med det
 

kacy

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Som jeg også sagde til dig IG the-cleaner, der er ingen hemmeligheder. Mindre forskel mellem de bedste og de skal vi være søde og sige utrænede vil være langt bedre kom fordi de sidst nævnte bliver bedre end ved at de bedste stopper.

Jeg fortalte dig også her at bogmærker er ikke noget forunderligt, det er tilgængeligt for alle og alle kan hvis de sætter sig ind i det bruge dem.
Det samme med scripts, de er ikke gemt fra nogen, de ligger frit fremme for dem der gider finde dem..faktisk er der linket til dem fra vores forum, så langt fra svært at finde.

Men nej, jeg gider ikke sidde og gøre alt arbejdet for spillere der ikke gider arbejde for at blive bedre og lære nye ting. Lidt må de selv gøre hvis de vil have ny viden ;)

Men bare for med stor tydelighed at vise at det ikke er tilfældet at vi ikke VIL dele, så er her lidt hjælp til dem der faktisk vil lære: HJÆLP

Og skills (evner) er nødvendigt i alle spil der er andet end rent held, at tro man fx. bliver den bedste tw-spiller bare ved at være nok online er naivt, man skal også kunne lære at ligge en fornuftig plan for hvordan man vil angribe og gennemskue hvordan det er mest givtigt at forsvare sig..og sociale færdigheder er absolut ikke af vejen for at klare sig fornuftigt :eek:

Og jeg STYRER i ludo, jeg spiller det mere eller mindre som jeg spiller tw, jeg elsker at slå fjenderne hjem men tager det ikke så tungt hvis jeg taber..trods alt forventer jeg ikke at andre freder mig bare fordi de har spillet det flere gange end mig eller er ældre end mig ;)
Jeg spillede meget ludo inden jeg begyndte på tw, det er der fra jeg har min krigeriske indstilling :laugh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Godt at høre du nu spiller på ligefod med andre på tw, The-Cleaner.. det må vel så betyde at smeden-dk ikke spiller samtidig med The-Cleaner mere på samme servere? ;) (v4)

eller er smeden-dk nu blevet til "The-Smed" på v8 og tilfældigvis lederen af understammen til DK-G? .. ja jeg undrer mig -.-
 
Senest redigeret:

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Godt at høre du nu spiller på ligefod med andre på tw, The-Cleaner.. det må vel så betyde at smeden-dk ikke spiller samtidig med The-Cleaner mere på samme servere? ;) (v4)

eller er smeden-dk nu blevet til "The-Smed" på v8 og tilfældigvis lederen af understammen til DK-G? .. ja jeg undrer mig -.-

:laugh::laugh::laugh:BUSTED
 
Top