Npg

Hvad synes I om at NPG stopper?


  • Samlet antal stemmere
    31
  • Afstemning lukket .

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
nu er dk jo sådanne anlagt at uddanse er der hjelp til man har rat til at få læst op
og der er masser af folk der hjelper

og nej søger jeg på nette vil jeg ikke finde ting på 5 min fordi jeg er ordblin
får jeg et ling så skal jeg nok finde løsningen på at få det læst


kom væk fra pcern og oplev varden det er tiltrængt kan jeg høre

du kan jo spøre mk-jensen hvor nemt han har ved tingne så vil du opdage det du tager for givet kæmper ander med og du er så åben bare for god til at hjelpe


nej det er sjover og hvare selv fed og fortæle hvor god man er og hvor dårlige ander er det er et spil drenge det er ikke livet folk gider ikke høre på ald den hån og kritik af hvondan de gør det
derfor er der ikke så mange her på forum


der hvor engan hvis man spillet hjalp alle alle for at få fleger bruger på det spil man holdt af
alle kunne gå på en ventrilo eller ts og grine sammen venner og fjender

nu er der mange spil der kun går ud på hvor meget man kan twige spiller og jo meger ego man kan hvare jo beder

jeg hoppet på de her SMÅ spil for at slippe for egoister som jore ander men ikke kan tage noget selv
og som køre på kanten af relerne heletiden

men må indrømme i de 14 år jeg har spillet på nettet har jeg aldig oplevet noget så slemt som her
og jo alivel i et ligne spil men det er så også kørdt i seng nu

tag jer nu sammen hvis i tor folk klapper af jers måde og hvare på tager i fejl som jeg siger vil jeg tro
95 prosent af serven griner af jer men i er så selvfede så i kaller sviner af folk og stammer probogante

og det er først når man virklit går til den i tilbyder hjelp de 1000 ander tråde hvor man spør pændt om hjelp der er i kun smarte og høre på og i vil ikke hjelpe


også husk der er mange måder og spille på og jers er ikke den rigtige den er måske rigtig for jer
men ikke for ander

stop nu med det tuderi, det begynder og blive flovt nu :eek: .. du kan ikke forvente folk gør tingene for dig, du må selv gøre en indsats, det kan da ikke være så svært at forstå. Din attityde og holdning er i hvertfald sådan så jeg ikke får lyst til at hjælpe.
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
og det er først når man virklit går til den i tilbyder hjelp de 1000 ander tråde hvor man spør pændt om hjelp der er i kun smarte og høre på og i vil ikke hjelpe

Hahahahaha
lmao.gif

Nu meget skægt at folk kun vil hjælpe en spiller der er seriøs :p
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg tuder ikke jeg er ligeglad det er jo ikke mig der tuder og vil stoppe

du burte kende mig godt nok til at vide jeg ved hvad jeg kan og ved at jeg har rilidt folk og spille med
jeg griner bare når folk tuder over at blive behanlet som de behanler ander

jeg ser kun 2 der tuder her i tråden

i er jo inte i gammervarten jers navn hvis i alser bruger det samme heletiden er kun her ingen ander steder og igen så er vi alder i bunden af bunden af spil her et sjovt lille spil men bunden

og derfor spiller folk det stille og rolidt og det skal de da havde lov til inte er rigtig eller forkert
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Hold jer nu allesammen til et rent og pænt emne!
personlige fornærmelser og tilsvininger vil blot resultere i slettede emner og infractions!

Stop det, og hold jer til propaganda..
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
du burte kende mig godt nok til at vide jeg ved hvad jeg kan og ved at jeg har rilidt folk og spille med
jeg griner bare når folk tuder over at blive behanlet som de behanler ander

hvad pokker har det med sagen vi snakker om at gøre? -snakker du for at holde dig vågen? -det gir i hvertfald ikke mening.

Du ved hvad du kan? -hvad pokker snakker du om?
 
Top