NPG's Drukpolitik

Hvad er holdningen til NPG's drukpolitik??

  • Damn de er for nedern, sådan kan man bare IKKE spille!!

    Stemmer: 2 10,5%
  • Det er vildt fedt!! Og så at de stadigvæk kan tage byer er mega COOL!!!

    Stemmer: 11 57,9%
  • Hvad filan har de gang i??

    Stemmer: 6 31,6%

  • Samlet antal stemmere
    19
  • Afstemning lukket .

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Imponerende

Synes det er imponerende at NPG kan drikker, og IKKE holde byerne til en stamme der har 1/3 størrelse?

Den valgmulighed mangler virkelig, for er da på ingen måde imponerende.....
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
vi har jo ikke forventet modstand, og vi blev så stive at vi ikke kunne læse bogstaverne på skærmen, så vi troede faktisk at det var deff der kom ind :D
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Og forstår ikke Pointen. DxxM holder druk i aften..... Så ved ikke om I synes I er seje fordi I drikker sammen? Om I kan sende en masse angreb, tage byer og miste dem igen? Eller om det bare er for opmærksomheden, og vi alle skal være yderst imponeret?

Forstår faktisk slet ikke formålet med dette, ud over endnu en værdiløs tråd, der burde være holdt i jeres eget forum, som alle andre gør....

Men fair nok.. er imponerende ikke at adle flere byer med 45 adler :p
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tjae en afstemning der er startet kan ikke ændres :rolleyes: men ok der kunne have været flere muligheder.

Nej Bilka det er ikke for at folk skal tro vi er seje. Men det er et spil uden den store gevinst. Det er et spil med fokus på det sociale. Det dette viser er at vi har forstået det. Vi viser vi har det sjovt sammen og at dette ikke er endnu en kedelig stamme der er her for at vinde en glorværdig sejr som aldrig kommer til at eksistere. Det er et hygge spil ikke andet. Du kan spille lige så mavesur som du vil, men det fører ingen vegne. Husk hyggen er ligesom det vi hentyder til. Hygger i jer?
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Tjae en afstemning der er startet kan ikke ændres :rolleyes: men ok der kunne have været flere muligheder.

Nej Bilka det er ikke for at folk skal tro vi er seje. Men det er et spil uden den store gevinst. Det er et spil med fokus på det sociale. Det dette viser er at vi har forstået det. Vi viser vi har det sjovt sammen og at dette ikke er endnu en kedelig stamme der er her for at vinde en glorværdig sejr som aldrig kommer til at eksistere. Det er et hygge spil ikke andet. Du kan spille lige så mavesur som du vil, men det fører ingen vegne. Husk hyggen er ligesom det vi hentyder til. Hygger i jer?

Vi er pisse stive, måske derfor den ikke så eftertænksomme ... formulering......

Men, er bare træt af selvfede mennesker, om det er i NPG eller andre stammer.... Folk der i virkeligheden er ganske normale mennesker, men skal spille så pisse smarte bag en skærm... Det var ikke smart i år 2000 dengang chatsites startede, og det er stadig ikke smart i år 2011 i TW.

Og når man lægger op til sådan en selvfed afstemning, hvor man faktisk kun kan vælge I er seje??? Altså helt ærligt. Man får jo den mistanke om at det er en 11 årig der har lavet den afstemning, fordi han er så forbandet imponeret.....

Jeg synes squ bare det er dumt.... men vi kan jo også bare lave endnu en afstemning..

"synes I folk fra NPG er de sejeste mennesker nogensinde?"

1. Ja da
2. Selvfølgelig
3. Hvem synes ikke det
4. Self


håber I forstår min pointe, selvom sprutten taler med
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:eek: Bilka mener det er selvfedt at man spørger hvad filan har de gang i :confused: måske det er mig der ikke kan se det... men rart at se der er nogen der morer sig. Det er det jeg altid har advokeret for at man skal gøre i alle spil. det der med at være sur og kedelig kan man gøre når man er på arbejde :huh:
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
:eek: Bilka mener det er selvfedt at man spørger hvad filan har de gang i :confused: måske det er mig der ikke kan se det... men rart at se der er nogen der morer sig. Det er det jeg altid har advokeret for at man skal gøre i alle spil. det der med at være sur og kedelig kan man gøre når man er på arbejde :huh:

Så du mener seriøst ikke selv det er meget selvfed at skrive det på den måde?
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Bilka, den her tråd er lavet så man kan give sin mening om NPG's Aktion og ikke om hvordan tråden er opbygget.

Hvis du ikke kan lide tråden, så hold op med at spamme den eller lave din egen tråd om en afstemning omkring NPG's opførsel her på forumet.


Min mening om NPG's druktur er, at de burde drikke mindre, for kan se at FW ikke giver byerne gratis til kvarterets drukbolte:p
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Bilka, den her tråd er lavet så man kan give sin mening om NPG's Aktion og ikke om hvordan tråden er opbygget.

Hvis du ikke kan lide tråden, så hold op med at spamme den eller lave din egen tråd om en afstemning omkring NPG's opførsel her på forumet.


Min mening om NPG's druktur er, at de burde drikke mindre, for kan se at FW ikke giver byerne gratis til kvarterets drukbolte:p

Min mening er at denne tråd er lavet af en person der mener han selv får lidt for lidt opmærksomhed...... Nuff said
 

Cookie?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg mener at den eneste kalle kalle jeg trænger til mere opmærksomhed er en nok nok ******** som åbenbart ser det som sin hellige pligt at voldsmadre denne tråd med 6 ligegyldige intetsigende lamme kommentarer er en person med for lavt selvværd som forsøger at nedgøre andre i forsøget på at finde sin lille *********
 

killermachine

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Jeg er stadigvæk stiv, hvad er din undskyldning??? Er du ikke stiv, hvor er DIN afstemining???

HVEM KAN BILKA

Sorry har ledt efter dine fede tråde og jeg tog for meget på undervejs, HJÆLP mig til at finde dem, så jeg kan tabe mig af latter :D
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Jeg er stadigvæk stiv, hvad er din undskyldning??? Er du ikke stiv, hvor er DIN afstemining???

HVEM KAN BILKA

Sorry har ledt efter dine fede tråde og jeg tog for meget på undervejs, HJÆLP mig til at finde dem, så jeg kan tabe mig af latter :D

Hva snakker du om? jeg gider ikke starte taber tråde, eller tråde for at sige hvor seje vi er. Dem kan du lede længe efter.... Den dag jeg starter en tråd, så bliver det noget relevant, og ikke noget selvhøjtideligt pjat som det her er.

Men, hvis I virkelig gerne vil have folk siger... "iiiihhhhh, hvor er NPG bare gode..... De kan drikke og adle et par byer.. Weeee... vi er SÅÅÅ imponeret... I er såååå dygtige...."....

Ja, så har I da lavet den rigtige tråd... Pinligt siger jeg......P.I.N.L.I.G.T


Men kan da godt lave en afstemning, hvor de eneste muligheder er at jeg selv er sej??? Men synes ikke det ville give nogen mening...
 

goonob

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hva snakker du om? jeg gider ikke starte taber tråde, eller tråde for at sige hvor seje vi er. Dem kan du lede længe efter.... Den dag jeg starter en tråd, så bliver det noget relevant, og ikke noget selvhøjtideligt pjat som det her er.

Men, hvis I virkelig gerne vil have folk siger... "iiiihhhhh, hvor er NPG bare gode..... De kan drikke og adle et par byer.. Weeee... vi er SÅÅÅ imponeret... I er såååå dygtige...."....

Ja, så har I da lavet den rigtige tråd... Pinligt siger jeg......P.I.N.L.I.G.T


Men kan da godt lave en afstemning, hvor de eneste muligheder er at jeg selv er sej??? Men synes ikke det ville give nogen mening...

Stik mig en spand så jeg kan knække mig

Og jeg har ikke engang været på druk kun læst fakta's herlige indlæg
 
Top