Nu stopper det!

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Syntes vi skal have en forum mand til at håndtere spam har selv været en spammer engang men ja da storm sendte mig 1 dags ban stoppede det:)
Så vil gerne have en forum mod til og håndtere spam og det skal være en som slår hårdt ned på det!

Thats was that i had today..
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nej det er mest supporter mener jeg:)

Men skaf 2 som slår ned på forum regler!:)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg har desværre haft meget travlt på det sidste, og har ikke været helt så god til at slå ned på forummet, hvilket selvfølgelig er min skyld. Jeg skulle tidligere have sat en Moderator på, til at styre vores forum som er i vækst, og dette blev ikke gjort. Jeg beklager mange gange.

Vi er klar over situationen i teamet, og der vil sikkert også inden længe blive søgt efter en ekstra Moderator, men da jeg er på vej ud, vil jeg helst overlade det til den nye CM, da det er ham som skal vælge sit team. Jeg har så "ferie" nu, og kan holde bedre styr på forummet indtil den nye CM tager over, og jeg vil gerne opfordre jer til igen at gå tilbage til jeres normale rutiner. Der vil blive taget hånd om forummet igen, og endnu en gang beklager jeg fraværet, og de gener i måtte håndtere over det sidste stykke tid.
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Håber bare at der sker noget for kender flere som har meldt Miss men han blir aldrig bannet..?


Men ja håber at der kommer den moderator mere :)
Sårn vi kan få styr på dette :)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Der skal nok komme en ansøgningsrunde på et tidspunkt, så vi kan få nogle flere team medlemmer.
 
Top