Nulstillet

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hehe det sku da det samme lol nuke er en Cleaner. det er og bliver det samme efter min mening :D
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
så er nuke og cleaner det samme efter min mening

mine cleaners er på ca. 7500 økser 2500 LK og 250 ram
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
så er nuke og cleaner det samme efter min mening

mine cleaners er på ca. 7500 økser 2500 LK og 250 ram

mine er forskællige, kommer an på hvad jeg har af råstoffer. men 4000 økse mindste jeg har i nogle af dem:) har også nogle med 10000 økse det er i bonus byerne;)
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
mine er forskællige, kommer an på hvad jeg har af råstoffer. men 4000 økse mindste jeg har i nogle af dem:) har også nogle med 10000 økse det er i bonus byerne;)

ja men jeg har kun sådan i en by
alle de andre ser anderledes ud
f.eks kun økser eller kun LK
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg er ikke enig :eek:) En nuke er et mål for en fuld cleaner. En cleaner på 2000 økser er stadig en cleaner. Men det er absolut ikke en nuke.
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg er ikke enig :eek:) En nuke er et mål for en fuld cleaner. En cleaner på 2000 økser er stadig en cleaner. Men det er absolut ikke en nuke.

2000 økser er ikke en cleaner det er et almindeligt angreb
e cleaner kan være på f .eks. 10000 økser, 1000 LK og 250 ram
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg er ikke enig :eek:) En nuke er et mål for en fuld cleaner. En cleaner på 2000 økser er stadig en cleaner. Men det er absolut ikke en nuke.

det er det samme om den er hel eller ej :p

sådan er det i min verden
 
Senest redigeret:

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Det er sjovt. Jeg har spillet det her spil under et halvt år. Og jeg må sige at jeg indtil videre åbenbart ved en del mere om det end I gør.

Selvfølgelig har man ikke altid ram med i en cleaner. Det kommer da helt an på hvilken situation du skal bruge angrebet i. Der er tilfælde hvor muren er banket helt ned, enten af dig selv eller af andre, men der står stadig en masse hær i byen, typisk fra ekstra bakcup. Så har du en cleaner hvor du ingen rams har, fordi du så kan have flere flok i cleaneren. Foreksempel en by langt inde i dit eget territorie der er overtaget af andre. Du ved der ikke er mur, og du ved at fjenden ikke har nået at sende spyd/sværd. Altså kan der kun stå TK (Det ved du muligvis også fra en sepjderreport). Så sender du en claener fra en by der kun har lavet LK og intet andet.

Og hvis du siger at en cleaner er en fuld offensiv hær, så skal du nok revudere dine cleanere. For de tal du kommer med er absolut ikke en fuld cleaner.
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
og jeg har spillet dette spil længere tid end dig. og hvad så om du synes du er bedere end mig:D


men bla. bla. bla. du angriber så hvor du sender det hele lige i røven af hinanden hvergang kan jeg se på det hele. det gider jeg ikke altid. ;) derfor jeg har de bib i mine offensive byer. plus jeg ikke ser hvad der er i byen inden jeg angriber.for de kan jo sætte flere tropper i efter man har sendt de bib spejdre.så det jo lige meget hvad man har set der er i byen. jeg tager chancen.og falder muren ikke på de angreb jeg har sendt, så det da fint der er rambukke med i alle angreb. plus jeg angriber ikke kun en vej. og jeg gider ikke sidde og vente dage/timer for jeg kan sende den/dem uden ram. tænk nu hvis man glemmer tiden det eller nettet driller eller man ikke er på en computer på den tid man skal sende den/dem uden ram:) kan godt se det godt på en måde.men ikke efter min mening. jeg har misset for mange gange til jeg ville spille sådan der :p


men derfor er en nuke det samme som en cleaner, det min mening. for det er offensive tropper der er i dem begge :p


du skriver jo selv det er det samme på side 2

Warlin sagde:
Cleaner - En samling af offensive tropper (Altså dem der siger bang bang... økser, LK, ram og katapulter - paladin hvis man har sådan en.
Nuke - Den største cleaner muligt i en by der udelukkende laver offensive tropper (altså dem fra før der siger bang bang....)

du skriver da det samme om en nuke og en cleaner. du skriver bare i cleaneren er det udelukkende offensive tropper og det vil jeg sige, at det er det samme med en nuke... at det udelukkende er offensive tropper.

ellers ser jeg forkert på det du skriver


(håber denne stil. vil jeg kalde den for, er til at forstå. ja det en stil for så meget skrev jeg ikke i en stil da jeg gik i skole)
 

Warlin

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Forstå det som du vil - Lav dine cleanere som du vil. Tror jeg stopper diskussionen her fra min side.
 
Top