Ny Community Manager

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hej Alle I gæve krigere

Jeg er Foaly og har taget over her i Tribal Wars, som jeres CM efter SUN har valgt at stoppe. Hun vil senere komme med sit farvel på forummet inden hun smutter helt. Selv er jeg lige vendt hjem fra ferie, så det er lige på og hårdt. Så mon ikke der kommer en længere præsentation senere. Jeg håber I alle har det godt i sommervarmen, og ikke bliver alt for chokerede over nyheden.

Med venlig hilsen
Foaly
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Er det ikke ved at være lidt omsonst med det danske forum?

Jeg bliver mega træt af, hver gang jeg trykker på "forum" ingame, at skulle ændre i url-feltet til .net. Det er trods alt derinde det hele sker.

Anyway, velkommen til. Og held og lykke fremover, SUN. Jeg er sikker på, du er et godt menneske (det er i hvert fald mit indtryk), men havde elendige vilkår som en del af InnoGames elendige måde at drive virksomheden på. :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg ved ikke om det er omsonst, men vi vil gerne tilbyde vores nyheder på dansk til vores danske spillere. Jeg er personligt udmærket klar over at antallet af danskere der ikke kan læse og forstå engelsk er begrænset, men de har muligheden for at læse med her.
Men ja det langt større antal brugere på .nets forum gør at der er langt mere liv og også lidt flere at diskutere tingene med.
 

Snovs

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Kan man stadig skrive til dansk support? Kan hverken huske kode eller mail til min konto
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Både spillet på dansk og det danske support link er væk. Det er blevet en integreret del af .net, hvorfor man skal tilvælge at få spillet på dansk og skrive til support og bede dem om at sætte dig til dansk. Herefter (og også i den besked hvor du beder om at få dansk support) kan du blot skrive til .net support på dansk.
 
Top