Ny Community Manager

Zoidberg

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
0
Hejsa!

Jeg er i den forgange uge startet i jobbet som Community Manager for den danske del af Tribal Wars International. Det er derfor mig I med al sandsynlighed kommer til at have med at gøre her på forum, samt i kontakt med support - hvor I derfor selvfølgelig stadig kan få support på dansk, hvis I ønsker det.

På det personlige plan kan jeg nævne, at jeg er 26 år gammel, til daglig arbejder i en IT-afdeling og har været omkring Tribal Wars i mange år efterhånden - ligesom jeg forestiller mig flere af jer har. Jeg har været lidt on/off med at spille aktivt i nogle år, men fik i sommeren 2018 et job som supporter i det internationale team for TW. Det har ført til, at jeg sidder her i dag.

Jeg skal selvfølgelig til dels finde fodfæste i mine nye opgaver, men jeg glæder mig rigtig meget til at komme rigtigt i gang og være jeres stemme på det internationale marked. Hvis I har nogle spørgsmål, bekymringer eller lignende, så er I naturligvis meget velkomne til at tage kontakt til mig, enten her på forum eller ved at sende en supportsag ind.

Jeg håber I vil tage godt i mod mig og at vi kan få nogle hyggelige stunder sammen!

De bedste hilsener,
Zoidberg
 
Top