Ny community manager

beeferino

Administrator
Tribal Wars Holdet
InnoGames
Reaktionsscore
0
Hej allesammen.

Jeg ville lige introducere mig selv, jeg er lige startet som ny CM her i den danske del af Tribal Wars.
Så fremadrettet vil det være mig der skriver på diverse platforme osv.

Jeg kommer over fra Grepolis (Et andet Innogames spil) hvor jeg selv har spillet i en 8 år og været en del af teamet både som supporter ,forum moderator og wiki moderator de sidste 6 års tid.
Lige nu skal jeg lige bruge lidt tid til at sætte mig ind i alle de ekstra ting de har turde at tillade mig som CM, så det kan virke lidt rodet det jeg for lavet her i starten men jeg vil selvfølgeligt gøre alt hvad jeg kan for at det bliver som i vil ha det.
Jeg håber på at i vil komme med en masse feedback både om mig og om hvad vi måske kan ændre for at gøre både spil og forum bedre for os alle.
Så hvis der er nogen der har den mindste ting så må i endeligt oprette et indlæg herinde på forummet og debattere det eller skrive privat til mig hvis i føler det er nødvendigt, jeg skal nok selv deltage i debatterne.

Umiddelbart var det alt hvad jeg lige kunne finde på at skrive her fra, bare spørg løs hvis der er noget mere i gerne vil vide om mig.

Mvh Beeferino
 
Top