Ny stamme - Ny krigserklæring

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Godaften

En ny stamme har set dagens lys, nemlig SK-6.

Denne nye suoer stamme er et resultat af et fantastisk samarbejde der pludselig blomstrede mellem tidligere SKs og 6 1/2 - med tilhørende akademier er denne nye stamme og dennes akademi - A!, opstået.

I denne forbindelse ønsker vi at byde V1 op til dans og melde hele verden krig.

Både EPS, HoA, ALARM, MAL, TWT og hvad folk end kalder sig vil fra 00.00 stå som fjender hos os.

På vegne af SK-6
Kong gulerod
 

mlund48

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Pas nu på toppen kong gullerod

Må sige det er hvad jeg hele tiden har forventet af dig falskhed sådan har du altid været men må retfærdigheden sejre og du få din grønne top skrællet af og gulleroden laves til baby mos krigen er startet:D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Godaften

En ny stamme har set dagens lys, nemlig SK-6.

Denne nye suoer stamme er et resultat af et fantastisk samarbejde der pludselig blomstrede mellem tidligere SKs og 6 1/2 - med tilhørende akademier er denne nye stamme og dennes akademi - A!, opstået.

I denne forbindelse ønsker vi at byde V1 op til dans og melde hele verden krig.

Både EPS, HoA, ALARM, MAL, TWT og hvad folk end kalder sig vil fra 00.00 stå som fjender hos os.

På vegne af SK-6
Kong gulerod

Hvis dette er hele verdenen mod jer,skal i ikke regne med at se dagens lys..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Sådan som du handler under pres er halvdelen af SK-6 snart stammeløs..
 
Senest redigeret:

fubar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Krigserklæring

Tjahh!!! Så accepterer vi den krigserklæring:eek:. Interresant.;)


fubar.
På vegne af stammen MAL.


Og husk at enhver strategi holder indtil man møder fjenden.:D
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Mlund48: Falskhed?? - jeg har aldrig ført dig eller din stamme bag lyset!?
Så hvorfor dette personlige angreb?

Spamburg: Du er jo håbløst bagud i din orientering omkring V1 - hold dig til at svine mig til på fora jeg ikke bruger min tid på! ;)
Selvfølgelig er det mod hele verdenen og selvfølgelig regner vi med at sejre, ellers havde vi jo ikke raslet med sablen således!?

Fubar: Glad for vores samarbejde og beklager virkelig i lagde jer op af HoA og ikke 6 1/2, men so be it, som man siger - du vil altid have min respekt som leder uanset hvad der kommer til at ske!!

MAL er jo ikke knækket endnu trods stort pres i flere omgange :p - lad os se om 3. gang er lykkens gang :)


Fortsat god aften til jer
KG
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Niiiiice :D

tjaa jeg ser nu frem til den her krig lige meget hvem det er :p

og mener slet ikke at kongen har ført nogen bag lyset eller noget, han har været en af de bedste leder som man har kunne ønske sig og taget om sine medlemmer og behandelet dem med respekt.. så kan ikke se hvorfor der kommer nogen personlig angreb :S bedre i tog den ingame ;)


men til alle stammer der inde :D så ses vi på slagsmarken :D
 

fubar

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Krigserklæring

Yeehaaaa! It's time to dance:cool:.

Der er jo absolut heller ingen grund til, at vi skal kede os.:D:D:D.

fubar.

Og KG, see you on the flip side. ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spamburg: Du er jo håbløst bagud i din orientering omkring V1 - hold dig til at svine mig til på fora jeg ikke bruger min tid på! ;)
Selvfølgelig er det mod hele verdenen og selvfølgelig regner vi med at sejre, ellers havde vi jo ikke raslet med sablen således!?
KG

Understregning: jeg tror du har misforstået et eller andet... Har overhovedet ikke givet nogle opdateringer..
Fed skrift: Har overhovedet ikke svinet nogle til.. ellers har du vist misforstået noget..
 

PeteyDK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Desværre spamburg, men der er altså en lille forskel mellem orientering og opdatering. :)
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvor bliver repræsentanten fra HoA af??!

De virker mest af alt ret inaktive.. Jeg sidder faktisk her og tænker om vi kan knække jer hen over sommeren.!
 

kong gulerod

I træning
Reaktionsscore
0
Spamburg (iøvrigt undsjyld det sene svar er ikke så stærk til at nå herind på daglig basis :p): Inde i Verden 4 har jeg flere steder og flere gange observeret at du har svinet mig til som person!!! - hvis det var som spiller kan jeg lade det pasere, men når du går efter min person har jeg ingen respekt for! - Har aldrig svinet dig til offentlig eller andre steder uagtet jeg har begrund for det!!

Du ved ikke hvorfor du røg ud af 6½ i V1? Men har formået at fremstille mig osm skurken på et V4 forum, hvor diskutionen ikke hørte hjemme. Her i denne tråd mener du så min lederstil er ringe (hvad bygger du det på?)

Desuden ved ikke om følger udviklingen, men det ser da ud til dine profetier slår fejl?? eller hvad mener du ?


Sui: den eneste HoA mand der har kommenteret er Mlund48 - mærkeligt ledelsen ikke har været inde over, men at det kun er MAL's ledelse der har accepteret denne erklæring... - er vi hurtige kan vi nyde det danske August vejr :p haha
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
god vind til allle stammerne :D

håber self at sk-6 taber da det er en stor stamme emd stor spiller og jeg vil helst se de står tude end at juble, men som sagt god vind til jer begge :D:D:D:D:D:D:D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Spamburg (iøvrigt undsjyld det sene svar er ikke så stærk til at nå herind på daglig basis :p): Inde i Verden 4 har jeg flere steder og flere gange observeret at du har svinet mig til som person!!! - hvis det var som spiller kan jeg lade det pasere, men når du går efter min person har jeg ingen respekt for! - Har aldrig svinet dig til offentlig eller andre steder uagtet jeg har begrund for det!!

Du ved ikke hvorfor du røg ud af 6½ i V1? Men har formået at fremstille mig osm skurken på et V4 forum, hvor diskutionen ikke hørte hjemme. Her i denne tråd mener du så min lederstil er ringe (hvad bygger du det på?)

Desuden ved ikke om følger udviklingen, men det ser da ud til dine profetier slår fejl?? eller hvad mener du ?

Er sådan set stoppet på verden 1..
Nej, har aldrig fået en ordentlig grund til hvorfor..
Ikke som person... Som spiller..
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
R.I.P hvem er du i V1 ? xD

ingen :D

har bare lavet en bruger der inde så jeg kan holde øje med hvem der vinder i krigen :D

ps. som der står under min beske:
V3 stolt leder af TH
V4 stolt leder af ~NS~

og jeg hedder R.I.P. i begge mine verdener
 

PeteyDK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ingen :D

har bare lavet en bruger der inde så jeg kan holde øje med hvem der vinder i krigen :D

ps. som der står under min beske:
V3 stolt leder af TH
V4 stolt leder af ~NS~

og jeg hedder R.I.P. i begge mine verdener

Nåh, så er din besked om at du vil have at vi taber ret latterlig, da du ikke ved noget om spillerene, ud over at de er store. ;D
 
Top