Ny stamme - Ny krigserklæring

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nåh, så er din besked om at du vil have at vi taber ret latterlig, da du ikke ved noget om spillerene, ud over at de er store. ;D

hvad snakker du om jeg skrev at jeg håber at sk-6 taber fordi jeg altide holder med de små :D
 

PeteyDK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Haha XD Så det vil betyde at du ville stemme Liberal Alliance fordi de er små ? :)
Og du ville holde med os hvis nogen overhalede os og vi blev de små? xD
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Haha XD Så det vil betyde at du ville stemme Liberal Alliance fordi de er små ? :)
Og du ville holde med os hvis nogen overhalede os og vi blev de små? xD

jeg er kun 16 og jeg vil aldrige stemme på Liberal Alliance :D, og hvis jeg skulle så skulle jeg stemme på Liberal Alliance så jeg kan se nasser ødelægge det for sig selv igen :D


og nej jeg skiter ikke til den anden side :D
jeg siger at jeg altide holder med the under dogs :D
 

TBA71

I træning
Reaktionsscore
0
Hvor bliver repræsentanten fra HoA af??!

De virker mest af alt ret inaktive.. Jeg sidder faktisk her og tænker om vi kan knække jer hen over sommeren.!



HoA er blevet til HoV. Og sui du kan bøje os..men aldrig knække os.
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
er det så ikke snart på tide i viser jer.? helt ærligt, den verden er jo mere eller mindre vundet ;)

vi ser jo kun få af jer som er aktive. i mine øjne så er Hov"sa" færdigt og har været det hele tiden i mine øjne!!!
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
har lige kigget på kortet over verden1...

Hold da op der er lang vej igen før der er nogen der med sikkerhed kan kalde sig vindere.

Personligt syntes jeg da at alle i verden1 virker inaktive... halvdelen af byerne er jo barbar... hva med at få dem i spil? adel dem og lav deff byer... når de er bygget ud ja så er det jo bare flere mønter i kassen hver gang i vil lave mønter... og derved flere adler og evt også flere cleanere som kan smides efter fjenden...

Derudover er der ikke rigtig nogen af jer der har en safezone... i ligger jo hulter til bulter imellem hinanden... Verden 3 slutter før verden 1. Thats for sure.
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Haps. hvis du var på servern ville du se hva der sker. (Ja ja der er stats, men stats siger heller ikke alt ;))

siden Sks og 6 1/2 har slået sammen har der ikke været meget modstand at finde der inde, vi ser ret få af vores store modstander der giver os lidt modstand!

ellers sidder vi stille og roligt tager byer fra resten af verden der inde.
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
husk nu på at der kun kan være en stamme der kan vinde... og med de farver der var på kortet, så var der ikke en eneste stamme som lå koncentreret på kortet og på et tidspunkt skal der jo gøres op ;)

Det kan gå til alle sider :D ingen sikker vinder endnu ;)
 

Don Brisser

Junior medlem
Reaktionsscore
0
der skal nok også blive en vinder Haps ;) ingen tvivl om det hehe

men jeg tror nu ikke tager jeg fejl, ved at sige vores stamme vinder ;)

vores fjender prøve at tag vores medlemmer med over til dem, da de ikke selv har nogen som er aktive nok tilsynladern :p

svaghedstegn??


men igen jeg venter spændt på at der kommer til at "ske" noget i den verden!
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
har lige kigget på kortet over verden1...

Hold da op der er lang vej igen før der er nogen der med sikkerhed kan kalde sig vindere.

Personligt syntes jeg da at alle i verden1 virker inaktive... halvdelen af byerne er jo barbar... hva med at få dem i spil? adel dem og lav deff byer... når de er bygget ud ja så er det jo bare flere mønter i kassen hver gang i vil lave mønter... og derved flere adler og evt også flere cleanere som kan smides efter fjenden...

Derudover er der ikke rigtig nogen af jer der har en safezone... i ligger jo hulter til bulter imellem hinanden... Verden 3 slutter før verden 1. Thats for sure.

Barbarbyer? mener du virkelig det er vejen frem.. :) Gæt lige hvor mange nukes vi skulle bruge for at rydde det skidt og hvor meget mere tid HoV kunne få fred.. Stk stk.. Kan godt være vi ligger hulter til bulter nogen steder, men det får da ikke HoV til at intensivere kampen i hvert fald ;)

Til TBA71; er forbløffet over at se dig aktiv, men det glæder mig da alligevel.. Så kan vi måske få en rigtig kamp imod HoV her til sidst :)
 
Top