ny stamme på vej!

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa allesammen :)

Som i nok ved starter verden 6 Den 14 December.
Så jeg vil da lige starte med at lægge ud med et bud på en stamme.

Når verden 6 kommer den 14 December laver Einherjer og jeg boss fra V5 og tidligere store spillere fra V1 en helt ny stamme.
Det kommer ikke til at være en stamme der er point hunters eller hvad man nu kalder dem der bare tager alle ind for at få lidt ekstra points i stammen og så det gør at de ser skæmmende ud.
Sådan kommer denne stamme ikke til at være. Denne stamme skal fyldes med dem der kender spillet og vil være rigtig gode spillere.
Som jeg håber der er nogle af på de danske servere, at de ikke allesammen er en stor flok noobs...


Krav for at komme med i stammen:

1.Du skal vide MEGET! Omkring dette spil.
2.Du skal self også have MEGET! Erfaring omkring dette spil.
3.Du skal være 100% Loyal over for stammen.
4.Du skal hjælpe med evt angribe folk eller sende support til stammens medlemmer eller forbund.
5.Du skal ikke angribe IAP eller forbund.
6.Du skal være MEGA aktiv. Vi ser helst ikke Gule prikker og ISÆR IKKE RØDE!!7.Du skal stige okay i tropper om ugen! For POINTS ER NOGET SHIT! De viser nul og niks man kan godt have 2000 points også tage en på 9000 points. DET HANDLER OM TROPPER!!
8.Du skal kende til forkortelser og BB Koder.
9.Du skal rette dig efter ledelsen. Ledelsens ord er lov! og ikke nogen men eller jamen det skal bare gøres uden BROK!
10.Du skal behandle dine fjender med respekt og snakke ordenligt til folk selvom at de er nogle dumme nogle og er meget provokerende.
11.Du skal self være 100% aktiv på forum.
12.Vi vil ikke se! At du kommer med i stammen som en flygtning.


OVERTÆDELSE AF DISSE REGLER VIL MEDFØRE ØJEBLIKLIG UDSMIDNING OG ADLING!!!

Angående forbund og IAP ser vi helst at folk ikke kontakter os medmindre de har en god grund til at spørge om det og det er seriøst. Ikke bare noget så de er under forsvar af noget. Så vi ser helst vi kontakter jer og i ikke kontakter os angående Forbund og IAP.



Det skal også lige siges at FARMNING ER VEJEN TIL TOP 1!!

Det vi gerne vil er at finde en masse af de gode spillere her på de danske servere også vise andre hvad vi kan. I denne stamme er det ikke noget med at fise rundt og hygge sig der skal være diciplin, loyalitet og Aktivitet!!
Så vi håber der er nogle der vil få fingeren ud af næsen også komme igang med Tribalwars!!

Så skriv hvis du vil med og vi kontakter dig.

Lad os få spillet noget TRIBALWARS!!!

Boss og Einherjer
 
Senest redigeret:

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
som sagt jeg gør jeres vej og med i stammen så håber på et godt samarbejde med jer
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Arhhh og mig der var ved at skrive en ansøgning og hva ser man?? nu ska jeg også lære hva BB-Koder betyder :(
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Det er ok Dekani, jeg starter en stamme for point hungrende spillere med en hang til høj MBA og som ELSKER medaljer...og tilbyder kursus i brug af BB-koder som en del af velkomst-pakken :p

Siger sig selv man VIL blive kicket hvis man følger ledelsen blindt, nævner ordene IAP/forbund den første uge uden det er i sammenhæng med latterliggørelse af andre der allerede har dem og og fiser man ikke rundt og hygger sig så vil man ryge til øjeblikkelig udadling :mad:

Men vi farmer også :D
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Dekani- håber du slutter dig til os :)

bb-koder

det er fx nårh man skal have deff til fx (454)-(5454) så skal man kunne dise ting :)



Persefone- man skal selvF have det sjovt og imens vi har det sjovt er det jo selvF hvor folk sender os tude bræve ;)

og man bliver ik smidt ud pga man ik lige lytter til ledelsen med mindre man over driver :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg kan bedst lide regel 2. Minder meget om at søge stamme på .no. bare ærgeligt der er så mange der aldrig opnår de skills som en spiller med flair får på bare 4 mdr ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Det gør alle. Jeg har bare aldrig set hvad erfaring viser om en spiller. Jeg har set noobs der var bedre end folk der har spillet i årevis. Det handler om indstilling ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har set noobs der var bedre end folk der har spillet i årevis. Det handler om indstilling ;)

Sjovt du altid ska vende fokus mod dig selv :laugh: ej pjat

@Persefone - Så du siger ligefrem du vil lave en stamme bare bygget til mig, jeg blir så rørt, det er måske på tide og genoverveje start på V6 :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg kan ikke se hverken i den information der er kommet her på forum om version 7 eller i indstillingerne for V6 at der står noget om automatisk regulering af tiden så det ikke er muligt at sende for hurtigt :)
Men det betyder naturligvis ikke du ikke kan havde ret..måske har jeg overset at det er indført ;)

Men indtil jeg er 100% sikker tror jeg alligevel heller jeg vil tjekke mine angreb (hvis jeg af en besynderlig grund skulle havde behov for at sende mere end 3 indenfor meget kort tid til at ramme samtidigt på V6 nu :p) så jeg ikke sender hurtigere end reglerne siger man må :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:eek: syntes jeg så et sted at togene fremover ville blive såt automatisk til 50ms mellemrum, men kan ikke finde det :huh: det må testes :p
 
Top