Ny verden på vej...

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere!


Tirsdag d. 23. juli åbner endnu en dansk verden!

Denne gang bliver det en forholdsvis traditionel verden. Hastighederne bliver standard hastighed 1, som det nu er et par verdener siden der sidst har været brugt.
Specielt for denne verden bliver, at råstoffer kun vil kunne sendes internt i stammerne, altså ikke til andre spillere end dem I er i stamme med. Paladinen er med, men uden genstande denne gang. Sidst men ikke mindst, så vil forladte landsbyer med over 1500 point pga. forsømmelsen og tidens tand, forfalde ned til 1500 point.

I kan se øvrige indstillinger her:

2013-07-17_2340.png


Som altid, kender vi ikke klokkeslet for åbningen :)
Der er allerede nu mulighed for at I kan preregistrere jer på verden 15!

Held og lykke til jer alle
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
den er jo hurtig afgjort det bliver de samme dual kontoer som altid der liger den ned

er det 100 milisek for angrib og deff

vil i havde den til at køre godt så skal den op i tempo og begranset farm mulihed og gap på 200 milisek og fack granse
gør i ikke det så er den server død om 2 måndter og efter 1-1½ vil der kun hvare de 50-60 kontoer på den som altid

men skal vi havde lukket tw her i dk er det da en god start på at lukke ned

i skal lade vær med at tage beslutninger om hvad instilinger der skal hvare før i har sendt ud til alle tw spiller og spurdt dem hvad
de ønsker for at blive i tw det er jo kun os tosser der er på det store forum og det er kun mig her inde som
ønsker server for alle rasten ønsker jo kun server til de få
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der har været hurtigere hastighed på de sidste par verdener, der skal være en lille smule variation.
Jeg ved det lyder sejt og sjovt med høje hastigheder, men sandheden er, at mange flere har en chance når hastighederne ikke er for høje! Det har folk med over 10 års erfaring med at sætte verdener op og med Tribal Wars erfaret ;)

Ja der er 100 ms. gab. Jeg ved ikke hvorfor du tror det vil være en fordel med højere. Det vil blot sikre at de spillere der ved hvordan man sniper, kan gøre det HVER gang en mindre erfaren spiller angriber.

Beslutningerne om indstillingerne er taget på baggrund af de krav der er fra InnoGames + de ønsker vi har fået fra spillerne.

Mange tak for din feedback! :)
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg syntes det lyder som en god verden :) På UK Ved ikke om det er 15 eller 16 var der 0.500 Gap Tabt Verden.. :p Den her lyder god :) Jeg ser frem til at spille! Jeg vil helere have Buer med en Milits siden de er så onde mod ens tropper i starten af Verden og Bue skytter give en chancen for at lave mange andre taktiske strategier..
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Synes i skulle overveje at lave en verden hvor der enten er Limit Haul (max antal råstoffer man kan farme om dagen, der stiger lidt hver dag), eller No Haul (ingen farm, men lidt forhøjet mine produktion).

Undrede mig egentligt at dette ikke blev lavet noget mere på .dk, for det er virkelig populært på .net. Så det noget I og Innogames er klar over. (Det lavet 1 gang på .dk, men det var en Classic med meget høj hastighed.)
Mange spillere spiller kun disse verdener nu, pga. dual/tri kontoer og bot kontoer der farmer har en virkelig stor fordel.
Og, folk generelt ikke vil bruge så meget tid på farming hver dag.

Det kan dog skyldes at på disse verdener er det ikke helt smart at have ekstra Plus funktioner såsom 20% Reduceret pris (bygninger) og 20% forhøjet mine produktion... Synes det ærgeligt at det nok bare er det der står i vejen.


Edit: Inden det lyder for negativt, så synes jeg omvendt I laver et godt arbejde med varierende indstillinger :)
At The-Cleaner resten af sin "TW Karriere" altid vil tro at TW kun handler om (og for at blive top rang) at farme og at kunne snipe/backtime/genadle (og være dual), kan man ikke gøre noget ved.
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
@Baulerss
No haul ved jeg ikke helt med på en almindelig verden på .dk, men limited haul kunne vi sagtens overveje som en indstilling i fremtiden hvis der er interesse for det.
Eneste grund til det ses oftere på .net end .dk er antal verdener vi har at gøre med. Fordi .net så ofte åbner nye verdener og har så mange kørende, kan de sagtens lave verdener noget oftere med de mere specielle indstillinger :)


Og jeg læser ikke noget negativt i dit indlæg :)


@sniferne
Vinder stammen skal eje 85% af spillerbyerne i 30 dage og endgame vil blive sat i gang ved 75% :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja vi får af se om de folk med kun 10 års arfaring får rat så jeg gætter på varden er afgjort på 2 måndter og 50% af kontorne der gik på inden for den første uge er væk igen efter 2 måndter

så længe der ikke er farm begransning på er det kun dem som nomalt ikke kan følge med der heller ikke vil kunne følge med her derfor vil tw vinde på tempo på serven også at man så ikke kan farme sig stor

instilingerne her passer til en server hvor der er 2000-3000 + kontoer på fra start og her i dk er der 500 fra start og 250 efter et par måndter også er der 20-30 store kontoer ingen kan gøre noget ved og så stopper folk og de 20-30 kontoer har serven for sig selv

nu må vi se om mig med kun 15-16 års arfaring i spil og admin i divarse spil får rat igen igen eller om jeg for engans skyl tager fejl
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Lade spillerne fortælle hvad de ønsker. Det må da være din joke :D Den eneste gang der blev givet lov til det blev nok den værste runde classic nogensinde har præsteret. Det må jo være et tydeligt bevis på at spillerne ikke aner hvad de selv vil. Eller at de bare ikke kan konsekvens analysere over hvad effekter det har når indstillingerne griber ind i hinanden ;)

Ret godt klaret at lukke den på 2 måneder når der går næsten en måned med den speed inden der kommer gang i adlinger. Det med de 50% af kontiene der forsvinder er vidst mest alle de multi konti der startes op og lukkes ned af support (godt arbejde). Samt den store mængde tosser der syntes der er for lidt farmbyer og lige laver lidt ekstra til dem selv/venner. Så tallet der forsvinder 14 dage efter den første uge som du snakker om er nok over 50% og har altså intet med at de hverken er blevet slagtet af modstanderne eller udadlet. Det sidste er næppe begyndt og det første har en langt mindre effekt end du gerne vil foregive. Jeg syntes endvidere at huske du brokkede dig over V12 indstillingerne også. Den ser heller ikke ud til at være afgjort endnu. Gad vidst om ikke du tager fejl oftere end du vil indrømme?

Spillere der ikke er aktive vil ALDRIG kunne følge med. De aktive vil jo sætte næste mine niveau over i samme sekund de har ressourcerne. Ja de rige (som jeg før har hørt dig sige du er) vil endda købe ekstra rås produktion, samt niveauerne 20% billigere. Så det vil jo kun være en mulighed for dig og lige sindede til at vise hvor bundløse jeres konti er.

15-16 års erfaring imod 10 :huh: Og de fik et kæmpefirma ud af at starte dette spil op og vælge indstillinger til det. Dit firma må jo være gigantisk så. Hvem er det du er direktør for :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Lade spillerne fortælle hvad de ønsker. Det må da være din joke :D Den eneste gang der blev givet lov til det blev nok den værste runde classic nogensinde har præsteret. Det må jo være et tydeligt bevis på at spillerne ikke aner hvad de selv vil. Eller at de bare ikke kan konsekvens analysere over hvad effekter det har når indstillingerne griber ind i hinanden ;)

Ret godt klaret at lukke den på 2 måneder når der går næsten en måned med den speed inden der kommer gang i adlinger. Det med de 50% af kontiene der forsvinder er vidst mest alle de multi konti der startes op og lukkes ned af support (godt arbejde). Samt den store mængde tosser der syntes der er for lidt farmbyer og lige laver lidt ekstra til dem selv/venner. Så tallet der forsvinder 14 dage efter den første uge som du snakker om er nok over 50% og har altså intet med at de hverken er blevet slagtet af modstanderne eller udadlet. Det sidste er næppe begyndt og det første har en langt mindre effekt end du gerne vil foregive. Jeg syntes endvidere at huske du brokkede dig over V12 indstillingerne også. Den ser heller ikke ud til at være afgjort endnu. Gad vidst om ikke du tager fejl oftere end du vil indrømme?

Spillere der ikke er aktive vil ALDRIG kunne følge med. De aktive vil jo sætte næste mine niveau over i samme sekund de har ressourcerne. Ja de rige (som jeg før har hørt dig sige du er) vil endda købe ekstra rås produktion, samt niveauerne 20% billigere. Så det vil jo kun være en mulighed for dig og lige sindede til at vise hvor bundløse jeres konti er.

15-16 års erfaring imod 10 :huh: Og de fik et kæmpefirma ud af at starte dette spil op og vælge indstillinger til det. Dit firma må jo være gigantisk så. Hvem er det du er direktør for :)

har kun styret pb dk og det meste af ea har haft her i dk også er jeg en ud af få der har papir på at hvare godkendt admin
og jeg har selv i 7 år godkendt admins :O)

og hvor har mine papier så givet mig adgan til at hvare admin øverste admin i boomtown øverste admin ved pb dk amenlig admin i wow
amenlig admin i ultimaonlie og CO på fleger chat sider også havde jeg bfgeeks med 300000 bruger på forum hvardag det hvor gamme hjemmeside for dk noge sverie også kom der lidt fra ander lande også lige til sludt så havde jeg i 4 år vardens mest besøgte
batelfildt server

og jeg er ikke progamør så derfor har jegikke spil men hvis du vil havde titler så kan jeg jo lige skive 6 års værkfør på og 4 års montør
i hele varden


og nej jeg skiver inte om serven er lukket efter 2 måndter men den er afgjort

men som sagt lad os nu se jeg har jo skevet her inde mange år nu og aldt jeg har forusagt der ville ske med tw det har jo passet
storset

også vil jeg så lige sige tw er jo ikke ejet af dem der lavet det meger for så havde det hvaret nemt dem har jeg nummert til
fordi de havde en klan i gammel dage vi havde som venskabs klan og sad på ts med dem fleger ganne mens de hvor igan med tw


nej min arfaring liger i den store kontagt jeg har til gammers og jeg ved af arfaring hvad folk vil og ikke
og 80% af det folk vil har ingen betydning af hvad spil det er
men forset i bare vi ser hvem der får rat jo

tw dk kan nemt blive stor 3000-4000 bruger på hvar server men vil man


og v 12 har jeg ikke skevet om for den gik jeg ikke på før sendt og kun for at hjelpe nogen igan
og når jeg siger den er afgjort så betyder det at det er de samme 20-30 kontoer som altid
der er tilbage og store nok til ingen ander ind de 20-30 kontoer kan gøre noget
og kan man lige to og to sammen så kan man rene ud hvad det betyder
 
Senest redigeret:

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
For det første ikke for at genere dig The Cleaner men er du fra Norge? Syntes jeg tit og ofte har svært ved at læse det du skriver...
For det Andet Og Det kan ikke Under streges nok! Er en server aldrig dødfødt.. det er bare om spillerne tør at angribe de store og stedet for at være nogle backtepper til kujoner som kun overlever 2 uger mere af det...

Lige en No Haul note: Den vil være katestrofal på dk siden at dual kontoerne kommer til at dominere det hele i tilfælde pga de kan lave miner om natte osv..

Jeg syntes personligt vi skal have de Questes væk! Jeg tror at mange i starten mister deres tropper på nogle noobs som kun lige klare de første opgaver og quitter! Jeg har ikke tal på det men efter questene er kommet tror jeg at medlemmer tallet er begyndt at svinde ind! Ved ikke tror bare.. Det var meget nemmere førhen hvor man kunne leve langt mere af farming fordi nogle valgte ikke at lave tropper og de vil blive farmet i starten,,,
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
er fra dk og er ordblin :O) men spør hvis jeg skiver lordt man ikke forstår det er heldt findt

og ellers vil jeg give dig rat i det meste men i får ikke 3-4 stammer til at enes om at angribe store har forsøgt
alle er navøse og de ved angriber de en dual konto så kraver det de er på 24/7 de næste mange uger
og de er nok døde alivel

jeg efterlyser jo opdelte server en server for dem der mener tw er ders liv og en til dem som vil hyge sig og møde ander
så kan folk vælge hvad de vil og jaaaa den for dem der hyge spiller vil nok køre i et tempo som de fleste vil kunne klare
og med noget fære angrib og meger deff men folk prøver off på den måde og vil forsøge sig på serven for dem der kun kan off
 

Lassed1

Mester Designer
Reaktionsscore
0
Lige meget hvilke indstillinger der er på de forskellige verdener, vil det være dem med dual kontoer der vinder, desværre.
Kan man, på en eller anden måde "fjerne" dual kontoerne? Der vil jo så komme flere aktive spillere, betyder i sidste ende flere byer, flere har chancen for at vinde.
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
man ville aldrig kunne fjerne dual konti så ville mange holde op med at spille jeg spiller dog mest solo
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg har ikke noget imod Dual kontier, dog er det lidt irreterende, at man altid bare kan lade sig adle ud og gå dual på en af sine venners konto, som har klaret det bedre.

men ellers ok indstillinger, er bare lidt for langsomt måske :p men ELSKER bare det med at man har mulighed for paladin, men han spiller ingen større rolle, udover early game farmer :p ikke den mega OP lygte, som sørger for, at enhver som starter med den early, har det største grin på helt mod late-game.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
man kan nemt sete en dual konto ud af drift så der ikke er de store fordele ved det

fjern muliheden for at farme og gør det umulidt at facke heldt vildt og giv folk en mulihed der ikke bruger t metode og lav gap på 200 milisek

noget admind kunne arbejte på hvor at få dem til at lave så t metode hvor inbyget i spillet når man købte plus så det både kunne bruges til angrib og deff også skulle man kun kunne sende 8 angrib med det og det skulle kun hvare lovlidt og bruge det og inte andet


instilingerne i tw skal hvare så en pason der går på engan om mogen og når de kommer fra skole/arbejte og et par ganne om aften
skal kunne byge en by op på 2-2½ uge med det hele dog med plus også skal det hvare så man kan byge tropper (deff)
mens man bliver angribet og deffe sig fra angrib med lidt hjelp fra en to venner
folk der bliver farmet i starten stopper (her ville farm grænse også hjelpe)

det med at blive ved med at lave server hvor alle ved en ud af de 20 der plger og vinde vil vinde igen gør så gider folk ikke spille tid på tw
for det er jo ikke sjovt for dem

og skive man mister spiller hvis dual ikke hvor lovlidt :O) nej langt fra du vil måske miste dem som ikke tør solo som alle os ander
men så vil der stille og rolidt komme fleger og fleger på når folk begynder og få det rigtig sjovt og ser en mulihed i tw for at vinde
så snakker de med ander om det og på den måde vil tw komme tilbage til hvor det hvor engan


men det er skide nemt og afprøve uden det går ud over nogen kom med en server der er desejnet til det jeg skiver og lad de ander køre også så ser vi hvad folk helst vil og om det giver fleger spiller med tiden
 

tobi4981

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Undskyld vidste ikke du var ordblind :/ Jeg syntes i skal lave en afstemning for dem som gerne vil afprøve The-Cleaners ide og dem der syntes det er tåbeligt så kan vi se hvad tw spillerne syntes og lave den inde i Tw spillet så det ikke er forum brugerne der besvare det er ofte dem der er dual kontoerne..
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ja det er det beste forslag jeg har hørdt længe

og forstå godt at dem der går meget op i tw garne vil havde de amenlige server også så de ikke skal spille på noget der hæmer dem
men fik vi nu en noob server eller hvad man vil kalle den den vil kunne generer spiller til de ander server

og det er altid en god ide og spøre brugerne hvis man vil havde folk til at blive så føler alle at de er med til at bestemme lidt af det de bruger en masse tid på

men spør 14 dage efter en ny server er starte så der er så mange på som mulidt spør man nu så er mange af dem som ville bruge sådanne en server væk

det man skulle spøre om hvor

1. føler du du bliver joret af dual kontoer

2. savner du en server der er desejnet til
de minder aktive onlien 3-4 ganne om dagen

3. føler du dig best på en hurtig eller langsom server

4. passer natbonus findt nok til dig på de nomale server

5 har du det sjovt i tw eller overvejer du at stoppe i tw som det er nu

også smid nogen af de vigtige sistilinger ind med en lille forklering af hvad de kan og gør
også somvi så på den ene cl med mulihed for at stamme på om man mener det er noget for en selv

de vigtige er natbonus tider
hastihed på serven/tropper/bygetider/og hvad miner giver
så er der farm grænse (den er vigtig og forklare) også og skære ud i pap at den meget aktive farmer meger ind den minder aktive gør
så med den på kan alle farme lige meget hvardag og vokse lige hurtig
så er der koh byer skal de på og skal de på fra start
antan mellemer i en stamme
støtte ander ind stammen (tropper og stoffer)
fack grænse (så en som ikke ved det ville om tw ikke kommer på også er der 100 angrib så opgiver de )

her er sikkert instilinger jeg ikke nævner som ville kunne bruges
men find de instilinger der gør at man ikke får meger ud af at hvare meget på
det skal hvare så dem der er på de 3-4 ganne om dagen de både kan farme det de må
og de kan nå og opdage et angrib og de kan snipe det uden t metode
også skal der hvare nok på lagert til at kunne byge når de er på (det skal minerne sedtes efter så de giver nok)
og giv så folk nogen vinder krav der kan udføres uden at ryde hele serven først
gør så folk går efter sejern og ikke efter og lige rang 1
desvare kan serven ikke havde granse for hvor mange byer en konto kan havde ( har jeg hørdt men set på ander tw server :O) )
det ville fram hæve taktiken (som mange siger de er gode til) fram for bare hvare den største og klare det med onlien tid og magt


et godt råd hurtig på med det her inde så dem der er her kan se på det og give forslag (her skal folk så huske hvad serven skal desejnes til) også når det ser rimlidt ud liger adminsne lige den sidste hånd på det også sender det ud i spillet til afstemning

akumente for sådanne en server skulle hvare der vil komme fleger bruger til tw og der med fleger plus bruger så de tjæner meger
og de nomale server vil stille og rolig få fleger folk efter hånden folk føler de kan følge med til det


tw må ikke død og det kan ikke kun leve af os tosser der garne vil droppe filmen om aften sammen med konen eller vi lige løber 10 min ud til en fest for lige og tjæge tw eller hanler på tanken fordi man lige skulle doste og nu har butikkerne lukket
eller aften maden må blive kold for tw er vigtiger og når konen/kærsten vil ud og spise og i biffen så kommer man hjem med en dvd og
to røde bøffer og jensens sovs og skive katofler så man ikke behøves at væk fra pcern også halser man maden i sig og ser ½ film og ½ pcer og om natten vånger man og kommer i tange om hov der skulle sendes alder og man står en ½ til hel time op før man behøves for lige at byge og sende tropper

er sku ked af at sige det drenge det er kun os få der er så tosset vi kan finde på det og os kan tw ikke leve af alene :O)
 
Top