Ny verden på vej...

kickboxer95

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vi spiller på en venlig måde. Hvis du vil invitere kampen handler om en masse spillere her.

jeg skriver fra google translate
 

Poland Master

Nybegynder
Reaktionsscore
0
om Verden har startet om en time?

Polen hilser and vi ønsker dig succes Dish!

Use Google Translate!
 
Senest redigeret:

NoobOnFire

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Vil det ikke være en idé at en indstilling som:

Det er kun muligt at støtte folk fra din egen stamme

Bliver nævnt inden opstart? Eller er det mig der er blind?

Hvis den ikke er nævnt, hvorfor. Mener i det er en lille ændring? Det jo en KÆMPE ændring.
Det betyder at man til tider vil være blokeret for at f.eks. sende opbakning til når man adler strategiske byer langt væk. Eller opbakning til at lande efter ens tog/genadling...... Ret stor forskel

ps., kan meget godt lide indstillingen. Ændrer en del ting. Og gør det sværere for nogen folk at snyde/have håndlangere lol.
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg beklager jeg ikke fik det med i præsentationen af verdenen, jeg havde simpelthen overset jeg ikke havde fået det tilføjet :S

Men dejligt at hører du ud over det, kan lide indstillingerne :)
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
Vil det ikke være en idé at en indstilling som:

Det er kun muligt at støtte folk fra din egen stamme

Bliver nævnt inden opstart? Eller er det mig der er blind?

Hvis den ikke er nævnt, hvorfor. Mener i det er en lille ændring? Det jo en KÆMPE ændring.
Det betyder at man til tider vil være blokeret for at f.eks. sende opbakning til når man adler strategiske byer langt væk. Eller opbakning til at lande efter ens tog/genadling...... Ret stor forskel

ps., kan meget godt lide indstillingen. Ændrer en del ting. Og gør det sværere for nogen folk at snyde/have håndlangere lol.


Det er også kedeligt at vinde hvis man snyder eller bruger håndlangere. Hvis man er dygtig nok kan man nemt klarer sig uden
 

louichrisT

I træning
Reaktionsscore
0
Paladin i v15

jeg har ikke noget imod Dual kontier, dog er det lidt irreterende, at man altid bare kan lade sig adle ud og gå dual på en af sine venners konto, som har klaret det bedre.

men ellers ok indstillinger, er bare lidt for langsomt måske :p men ELSKER bare det med at man har mulighed for paladin, men han spiller ingen større rolle, udover early game farmer :p ikke den mega OP lygte, som sørger for, at enhver som starter med den early, har det største grin på helt mod late-game.


Hvornår går paladins våbenkammer i gang med at søge efter våben
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja tuborgchefen har ret :) der er paladin, men ingen våben, og derfor jeg skrev den besked, med at paladinen så ikke vil spille en større rolle udover early game farmer enhed :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg ville personligt så i late game bruge den til at sende deff hurtigt rundt i det mest kritiske område. Trods alt er 10 min pr felt en del bedre end 22 hvis der fx er sværd med ;)
 

tuborgchefen

Spilentusiast
Reaktionsscore
1
Jeg ville personligt så i late game bruge den til at sende deff hurtigt rundt i det mest kritiske område. Trods alt er 10 min pr felt en del bedre end 22 hvis der fx er sværd med ;)

ja det ville være klogt at bruge sin paladin på den måde
 

nuserlady

Nybegynder
Reaktionsscore
0
ja det er det beste forslag jeg har hørdt længe

og forstå godt at dem der går meget op i tw garne vil havde de amenlige server også så de ikke skal spille på noget der hæmer dem
men fik vi nu en noob server eller hvad man vil kalle den den vil kunne generer spiller til de ander server

og det er altid en god ide og spøre brugerne hvis man vil havde folk til at blive så føler alle at de er med til at bestemme lidt af det de bruger en masse tid på

men spør 14 dage efter en ny server er starte så der er så mange på som mulidt spør man nu så er mange af dem som ville bruge sådanne en server væk

det man skulle spøre om hvor

1. føler du du bliver joret af dual kontoer

2. savner du en server der er desejnet til
de minder aktive onlien 3-4 ganne om dagen

3. føler du dig best på en hurtig eller langsom server

4. passer natbonus findt nok til dig på de nomale server

5 har du det sjovt i tw eller overvejer du at stoppe i tw som det er nu

også smid nogen af de vigtige sistilinger ind med en lille forklering af hvad de kan og gør
også somvi så på den ene cl med mulihed for at stamme på om man mener det er noget for en selv

de vigtige er natbonus tider
hastihed på serven/tropper/bygetider/og hvad miner giver
så er der farm grænse (den er vigtig og forklare) også og skære ud i pap at den meget aktive farmer meger ind den minder aktive gør
så med den på kan alle farme lige meget hvardag og vokse lige hurtig
så er der koh byer skal de på og skal de på fra start
antan mellemer i en stamme
støtte ander ind stammen (tropper og stoffer)
fack grænse (så en som ikke ved det ville om tw ikke kommer på også er der 100 angrib så opgiver de )

her er sikkert instilinger jeg ikke nævner som ville kunne bruges
men find de instilinger der gør at man ikke får meger ud af at hvare meget på
det skal hvare så dem der er på de 3-4 ganne om dagen de både kan farme det de må
og de kan nå og opdage et angrib og de kan snipe det uden t metode
også skal der hvare nok på lagert til at kunne byge når de er på (det skal minerne sedtes efter så de giver nok)
og giv så folk nogen vinder krav der kan udføres uden at ryde hele serven først
gør så folk går efter sejern og ikke efter og lige rang 1
desvare kan serven ikke havde granse for hvor mange byer en konto kan havde ( har jeg hørdt men set på ander tw server :O) )
det ville fram hæve taktiken (som mange siger de er gode til) fram for bare hvare den største og klare det med onlien tid og magt


et godt råd hurtig på med det her inde så dem der er her kan se på det og give forslag (her skal folk så huske hvad serven skal desejnes til) også når det ser rimlidt ud liger adminsne lige den sidste hånd på det også sender det ud i spillet til afstemning

akumente for sådanne en server skulle hvare der vil komme fleger bruger til tw og der med fleger plus bruger så de tjæner meger
og de nomale server vil stille og rolig få fleger folk efter hånden folk føler de kan følge med til det


tw må ikke død og det kan ikke kun leve af os tosser der garne vil droppe filmen om aften sammen med konen eller vi lige løber 10 min ud til en fest for lige og tjæge tw eller hanler på tanken fordi man lige skulle doste og nu har butikkerne lukket
eller aften maden må blive kold for tw er vigtiger og når konen/kærsten vil ud og spise og i biffen så kommer man hjem med en dvd og
to røde bøffer og jensens sovs og skive katofler så man ikke behøves at væk fra pcern også halser man maden i sig og ser ½ film og ½ pcer og om natten vånger man og kommer i tange om hov der skulle sendes alder og man står en ½ til hel time op før man behøves for lige at byge og sende tropper

er sku ked af at sige det drenge det er kun os få der er så tosset vi kan finde på det og os kan tw ikke leve af alene :O)

undskyl the cheaner jeg ser du er meget ordblind og jeg vil lige høre om du har en it-rygsæk for den vil hjælpe dig meget når du skriver og læser så jeg vil forslå dig at kikke på denne side http://http://www.ordblindsydjylland...-godt-redskab/
 
Top