NY VERDEN! Verden 19 på vej...

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære spillere


Så er det igen blevet tid til en frisk start, en ny mulighed for at dominere, en chance for at triumfere. Med andre ord: Verden 19 er på vej!

HVORNÅR?
Onsdag d. 23. April indenfor kontortiderne (9:00 - 16:00)

PRE-REGISTRERING?
Du kan allerede i løbet af i dag registrere dig på verdenen, så du er klar når den åbner

INDSTILLINGER:
Verdenshastighed1
Enhedshastighed1
Medlemsgrænse i stammerne35
ForskningssystemSimpelt
AdelssystemMønter
Begynderbeskyttelse7 dage

<tbody>
</tbody>

Kirker
Paladin m/genstande
Milits
Konto Manager
Farm Assistent
Nye Plus-fordele

<tbody>
</tbody>

Andet:
Der vil være en fake limit på 1 %. Det betyder du skal sende min. 1 % af dine tropper fra en landsby med i dit angreb.
Adler kan maks rejse 50 felter.
Fri handel ikke begrænset fra start og afhænger af den enkelte spillers starttid.

<tbody>
</tbody>

HVORDAN VINDER DU?
Din stamme skal dominere verden!

FLERE INDSTILLINGER:
TRYK HER


Hvis du har spørgsmål og svaret ikke kan findes i denne tråd eller under flere indstillinger, så stil dem gerne.
Vi håber I vil få en god og sjov oplevelse på ven nyeste verden og ønsker jer alle held & lykke på den!


Jeres
Tribal Wars Team
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Ja medlemsgrænsen er 35. Er det for lavt, er jeg sikker på jeg kan få godkendelse til at hæve det ;)
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Ja medlemsgrænsen er 35. Er det for lavt, er jeg sikker på jeg kan få godkendelse til at hæve det ;)

Alt for højt.
Der er ikke spillere nok til ordenlig konkurrence.
Btw. kommer der snart et verden 19 forum så jeg kan rekrutterer
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Forum kommer til lige så snart jeg eller Liam kan komme til at oprette et. Forhåbentlig i aften eller i morgen. "Desværre" holder vi også påske ferie og har lidt mindre online tid :)

Men I kan evt. få ventetiden til at gå lidt hurtigere ved at deltage i vores påske konkurrence :)
 

Loco

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Håber snart vi får en verden med lidt mere speed. Men hvad fanden, mon ikke man starter op alligevel.
God påske til jer alle :tw_axe:
 
Top