NY VERDEN: Verden 20 - indstillinger

Status
Ikke åben for yderligere svar.

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hmm hvor er i kelige nu har jeg lige røget foraler og jomfruhommer også seder jeg bare her og har det aldt for varmt
og i har inte skevet i pleger da og hvare meger kvike
 

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det må blive en anden god gang... Jeg skal til træning onsdag. Så er der jo ikke så langt...
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
lol det er da det sjovste jeg har hørdt man skiver og 5 min efter er i der det er jo i alle tråde
men selfølig vi alle har ikke samme forventninget til hvad et liv er og det er da godt

griner du gør det igen....modsiger dig selv.

for hvis vi svare hvert 5 min, hvorfor skriver du så dette når vi ikke har svaret i langt tid

hmm hvor er i kelige nu har jeg lige røget foraler og jomfruhommer også seder jeg bare her og har det aldt for varmt
og i har inte skevet i pleger da og hvare meger kvike
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg bad jer pænt om at holde jer til emnet og overholde forumreglerne. Da dette ikke virker til at være muligt er jeg desværre nød til at låse denne tråd.

Jeg vil dog forklare hvad der faktisk skete mht. natbonus, så der ikke er flere misforståelser omkring den.
Når indstillingerne til en verden skal sættes, så skal man mellem de mange mange indstillinger også vælge hvornår natbonus skal starte og slutte. Og man skal sætte et kryds i en lille boks og gemme. Jeg glemte at gemme. Det er HELE forklaringen og der er intet andet i det.
Jeg beklager fejlen!
Og jeg kan garantere, at valgte vi at starte en verden uden natbonus, så ville det blive nævnt i annonceringen her inde på forum ;)

Alle spørgsmål I må have, og som I nu desværre ikke kan stille i denne tråd, er I meget velkommen til at sende ind via ticket :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top