NY VERDEN: Verden 20 - indstillinger

Status
Ikke åben for yderligere svar.

shadpre

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Og skulle vi så egentlig ikke lige holde os til noget der minder om topic (DK20) :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg håbede lige ;)

næver du mit navn på den måde kanjeg jo godt og admins ved godt det er ikke første gan idag de får det advide og her beviste de at de rigtige bare skullesige det så hvor det ændert
og sådanne vil det jo blive fram over
 
Senest redigeret af en moderator:

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Hmm jeg finder det lidt stødende at TC har fået titlen elite medlem - De titler bør baseres på kvaliteten af indlæg - ikke mængden ! :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
næver du mit navn på den måde kanjeg jo godt og admins ved godt jeg mener det er ikke første gan idag de får det advide og her beviste de at de rigtige bare skullesige det så hvor det ændert
og sådanne vil det jo blive fram over

Jeg har ikke nævnt dit navn
 
Senest redigeret af en moderator:

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Hmm jeg finder det lidt stødende at TC har fået titlen elite medlem - De titler bør baseres på kvaliteten af indlæg - ikke mængden ! :D

det er jo fordi jeg tør stå ved hvem jeg er køre medsamme navn altid også skal jeg svare på ting som ikke forstår jeg elsker det
og i kan ikke sige noget der siner mig i er ike nogen jeg skal bruge til noget jo så om i hader mig tjaa gør kun det hele meget sjover
i viser jo hvm i er på den måde og i er nemme og hisse op

og vi ser hvem admins fedter for

men jeg tor sku jeg starter på v 20 nu admins har lytte lidt så må man jo støtte op om det
de kan jo nå og fjerne natbonus igen så starter jeg nok ikke
 
Senest redigeret af en moderator:

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
det er jo fordi jeg tør stå ved hvem jeg er køre medsamme navn altid også skal jeg svare på ting som ikke forstår jeg elsker det
og i kan ikke sige noget der siner mig i er ike nogen jeg skal bruge til noget jo så om i hader mig tjaa gør kun det hele meget sjover
i viser jo hvm i er på den måde og i er nemme og hisse op

og vi ser hvem admins fedter for

men jeg tor sku jeg starter på v 20 nu admins har lytte lidt så må man jo støtte op om det
de kan jo nå og fjerne natbonus igen så starter jeg nok ikke

Lige dine egne ord fra i går aftes til mig.....

I går, 23:19
The-Cleaner
Elite Medlem

Standard Re: hej
du ved ikke en skid det er der ingen der gør
og de ved slet ikke hvad jeg står for

ikke engan dem der har spillet med migi mange år ved hvem jeg er
 
Senest redigeret af en moderator:

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Fluen 4: Starring TC

TFY_10.jpg
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
hvor har du fundet det fotos af mig ting på hvis jeg så beder ud så havde i ander slet ingen muliheder for pigene
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top