Nyt FLAG??

FiDus835

I træning
Reaktionsscore
1
Kunne men ikke lave et nyt flag som ville øge byggehastigheden. Det er vel det eneste der mangler, der er jo til næsten alt andet.
Jeg ved ikke lige hvor mange procenter det skal være på de enkelte flag, men det største skal vel bare være max.25% måske også kun 20%
Det burde vel ikke påvirke at man kan købe sig 50% billigere med plus osv..
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Virkelig god ide.

Jeg ville mene hvis den scalede som råstof flaget gjorde ville den være god, men heller ikke for syg god.

4% 6% 8% 10% 12% 14% 16% 17% 18%

eller måske lave den ligesom råstof flaget, dog lige de sidste 2: 18 og 20, i stedet for 17 og 18
 

FiDus835

I træning
Reaktionsscore
1
ja tænkte også lidt som råstof flagene og som du skriver de sidste to 18 og 20, men ved ikke om 20% bliver for meget?? det er alligevel 1/5 af tiden man kan skære ned med et sort flag..... er det for meget??
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Så kan man jo også bare kigge på sort møntflag: 24% - det jo også rimelig højt.

samt det ikke så let igen og skaffe et sort flag, det kræver jo rent matematisk: 3^8 grå flag = 6561 grå flag, for at få et sort flag.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Hvis der ikke er flere der har noget at tilføje, så sender jeg det videre som forslag til spiludviklerne. Det er absolut ikke udelukket at den idé kunne blive implementeret i spillet på et tidspunkt, hvis spiludviklerne også kan lide den :)
 
Top