Nyt Ikon

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hejsa
Kunne godt tænke mig at der var 2 slags ikoner for "tabt" i rapporter..
Som det er nu kan man bare se alt er dødt og intet andet, det jeg gerne så var at der blev lavet en slags mini ikon i den røde prik, hvis der var tale om et større antal tabte tropper..

På den måde ville man kunne sortere mellem døde fakes og døde cleans meget lettere, end at man skal sidde og kigge alle sammen igennem (Skulle så samarbejde med Rapport Filter) .. Er klar over der self. skulle være et symbolsk antal der udgjorde en hær, men det kunne jo f.eks. værre 500 Enheder.. Tvivler på nogle sender så mange med i en "fake".

Er klar over mange er ligeglade om de kan se deres cleans er død i en "tom" rapport, men nu er det altså sådan at mange stammer forventer man smider rapport ind, så de kan se om man rent faktisk HAR angrebet som man skulle og det blir noget værre rod, når man så skal sortere 500 fake rapporter igennem for at finde de 3 cleans som bevis.
 

Kentcold

I træning
Reaktionsscore
0
That sounds like a lot of hard work for not much advantage, dont you think it would be better if we could just tag our reports. That way you could tag a report as fake, scout, nuke, attack, ect. Would that help?
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa den har jeg brugt før, men glemmer den alt for tit.. Desuden er det lidt af en opgave, når man står og skal sende 50 cleans og flere tussinde fakes.. Ville være lettere bare at ku trykke på en knap og finde alle sine cleans (Syns jeg) :)
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Der findes mange outgoing tagger scripts. Lovligt og 1 tryk renamer alle dine angreb.

Problemet er, kan ikke lige finde nogen der virker til .dk, damn it :confused:

Hvis nogen har et, eller ved hvordan man laver scripts (man kan vel evt. ändre et velfungerende scripts til at virke pä .dk serverne), mä I meget gerne sige til.
 

Hånden-i-handsken

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jep Dekani det mangler vi
Rød prik = max 500 døde
Sort prik = min 500 døde

Det kan ikke være så svært at tillægge spillet
 
Top