Onlinetider

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nogen af jer der kender følelsen lidt for godt, man vågner med søvn i øjnene og med en sikker tro om at ens konto er helt intakt og når man så logger på
så ser man en smadret by og ens hjerte hopper et slag over :D

Well det skete for en jeg kendte såå han mendte lige jeg sku dele den for ham, så han kunne få det bedre hvis andre havde oplevet lignende :D

unavngivet12338.jpg
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Pinligt :(

Og ham er jeg i stamme med på v5... Tror jeg skal overveje mine andre muligheder :S
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu ikke være ond Inter, manden kan ikke gøre for han er lidt doven og har dårlige onlinetider :D

Og så vidt jeg husker er han i FF i V4 også, deeeeet gør jo ikke sagen bedre :D haha
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
har ikke prøvet det men som inter siger pinligt :S

og hvad er hans mur endelige for de tropper kan måske godt overleve ved en level 20 mur.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
har lige lavet en simulator eksp. over det her og hvis han havde sin mur oppe på en level 20 så havde angriberen kun 63 lk tilbage.
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Gulligan er død ..
Sir Angelo .. tjek din rapport bakke eller sov videre, for det bliver ikke ham der angriber dig igen.
he he
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
var offline hele dagen :eek:

Og han har ikke angrebet før :rolleyes: Såå regnede ikke med et modangreb :rolleyes:
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Han havde lidt flere LK'er tilbage ..

Angriber: Don Funk

Forsvarende: Guligan
Destination : Guligans landsby (536|457) K45

Antal: 62 785 225 842 503 281 0 0 0 0 0 0
Tab: 62 785 225 842 503 281 0 0 0 0 0 0


Bytte: 46.678 55.164 45.968 147810/147810
Skade forårsaget af rambukke: Muren er blevet smadret og nedgraderet fra trin 20 til trin 0
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Høflighed .. høflighed ... hmm.. jeg ved jeg kender det ord fra et eller andet :D
 
Top