Opbygning af by under angreb?

Aakemon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hvordan bygger man sin by op når man bliver angrebet flere gange dagligt og ens bygninger bliver revet ned?
Det er jo ikke super sjovt.
 

Nellers

I træning
Reaktionsscore
0
Hjælp

Jaa altså jeg kan da godt sende dig lidt opbakning i form a 100 spydkæmpere og 23 let kavaleri xD
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvordan bygger man sin by op når man bliver angrebet flere gange dagligt og ens bygninger bliver revet ned?
Det er jo ikke super sjovt.

Det er din egen skyld. Du har ikke vaeret aktiv enok eller du gjorde ikke mange tropper

Start Over (i settings) og prov igen. Laere af fejlene
 

Aakemon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har været aktiv hver dag, men der kom en adelsmand og overtog byen så er startet forfra. Øv.

Nellers, tak for tilbudet.
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Saa ma det vaere tropperne eller du har bare logged in en gang ver dag og gjordt meget lidt
 

Aakemon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Blev angrebet af mellem 500 og 700 tropper ad gangen. Flere gange om dagen flere dage i træk. Jeg kan jo ikke nå at bygge så mange tropper på en dag. Har været aktiv flere gange om dagen i et par timer ad gangen så det kan umuligt være fordi jeg ikke er aktiv nok. Der er bare nogen der syntes det er sjovt at holde små nyopstartet spillere nede. Fair nok, jeg har bare grunlagt en ny by.
 

Nellers

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er ked af det men vi har en krig kørendei vores klasse så jeg skal bruge tropperne
 

The-Dwarf

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Blev angrebet af mellem 500 og 700 tropper ad gangen. Flere gange om dagen flere dage i træk. Jeg kan jo ikke nå at bygge så mange tropper på en dag. Har været aktiv flere gange om dagen i et par timer ad gangen så det kan umuligt være fordi jeg ikke er aktiv nok. Der er bare nogen der syntes det er sjovt at holde små nyopstartet spillere nede. Fair nok, jeg har bare grunlagt en ny by.

Prov at have flere tropper denne gang

Jeg tror jeg vil lave en stamme for nybeginnere i v3... .dk har brug for det
 
Top