Opdateret Krigs erklæring

runemaandk

Nybegynder
Da vi nu kan se at vore fjender bare flytter stamme, når krigen ikke går som planlagt, kommer der her en lille opdatering.
Vi i VVK erklærer her med Krig mod stammerne: 2010, tjc og ja dem som vi forvejen bekriger, Ass. Ass.Et, 6 1/2, 6 1/2b, 6 1/2s, 6 1/2w, UT54.1, UT44.1, og UT-LuS.

Mvh runemaandk diplomat for VVK

Alex89

Senior medlem
Se Rune, hvis du nu lige kigger på krigs statistikkerne kan du se at Ass. og især mig, ingen problemer havde med jer i VVK, så den med at flytte stamme fordi at krigen ikke gik som planlagt, holder altså ikke :)

- Kan dog ikke udtale mig på TJC's vegne, men tror da at de også havde en anden årsag til at flytte ud fra 6 1/2 ;)

Spamburg

Elite medlem
Se Rune, hvis du nu lige kigger på krigs statistikkerne kan du se at Ass. og især mig, ingen problemer havde med jer i VVK, så den med at flytte stamme fordi at krigen ikke gik som planlagt, holder altså ikke :)

- Kan dog ikke udtale mig på TJC's vegne, men tror da at de også havde en anden årsag til at flytte ud fra 6 1/2 ;)
Ja det havde de.. Men gider ikke at nævne den på offentligt forum da jeg ikke ved om det er i orden for dem..

kandis1983

Nybegynder
Øhh det ser da ud til at krigen går meget godt for os :D

Istedet for at føre krigen til ende vælger mange af de store bare at stoppe :(

det kan man da kun kalde flugt :p