Opdateret Krigs erklæring

runemaandk

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Da vi nu kan se at vore fjender bare flytter stamme, når krigen ikke går som planlagt, kommer der her en lille opdatering.
Vi i VVK erklærer her med Krig mod stammerne: 2010, tjc og ja dem som vi forvejen bekriger, Ass. Ass.Et, 6 1/2, 6 1/2b, 6 1/2s, 6 1/2w, UT54.1, UT44.1, og UT-LuS.

Mvh runemaandk diplomat for VVK
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Se Rune, hvis du nu lige kigger på krigs statistikkerne kan du se at Ass. og især mig, ingen problemer havde med jer i VVK, så den med at flytte stamme fordi at krigen ikke gik som planlagt, holder altså ikke :)

- Kan dog ikke udtale mig på TJC's vegne, men tror da at de også havde en anden årsag til at flytte ud fra 6 1/2 ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Se Rune, hvis du nu lige kigger på krigs statistikkerne kan du se at Ass. og især mig, ingen problemer havde med jer i VVK, så den med at flytte stamme fordi at krigen ikke gik som planlagt, holder altså ikke :)

- Kan dog ikke udtale mig på TJC's vegne, men tror da at de også havde en anden årsag til at flytte ud fra 6 1/2 ;)

Ja det havde de.. Men gider ikke at nævne den på offentligt forum da jeg ikke ved om det er i orden for dem..
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Øhh det ser da ud til at krigen går meget godt for os :D

Istedet for at føre krigen til ende vælger mange af de store bare at stoppe :(

det kan man da kun kalde flugt :p
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja det ville være alt for kedeligt ^^

- Men Rune... Vi bliver længe endnu ;)
 
Top