Opdatering af wiki

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Wiki'en er ved at få foretaget et større eftersyn. Der vil i den kommende tid blive rettet en masse fejl for at fremme dens hjælpende funktion. der vil til sidst blive lavet en sammenligning med den engelske version så vi kan tilsikre at vi har alt af værdi i vores wiki. Jeg vil derfor gerne bede alle om at rapportere eventuelle fejl i denne tråd, så jeg hurtigere kan spotte de mest graverende fejl.

/Foaly
 

drengen8

Nybegynder
Reaktionsscore
0
plejer at bruge
pulter=katapulter :)
ty=thank you=tak :)

var vidst lii dem jeg faldt mest over :)
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
De er blevet tilrettet / medtaget. Endvidere er der tilføjet BP forkortelsen.

Alle links på wiki'en skulle nu også være på plads. Der var nogle få der stadig henviste til den gamle adresse.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg synes ofte at wiki mangler informationer når jeg går den igennem - enten fordi de mangler på den enkelte side eller fordi det er umuligt at finde frem til dem.
Jeg vil foreslå jer at nedsætte en projektgruppe (hvis i ikke selv ønsker det), som kan gennemgå siden. Umiddelbart er der både problemer strukturelt og indholdsmæssigt
Jeg har desværre ikke fået lavet en liste, men jeg gør det med glæde og kan evt. holde jer løbende opdateret med det jeg finder og mener bør adresseres.
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det vil selvfølgelig være endnu bedre hvis du "bare" kan rette det. Så skal jeg nok ligge det ind. Jeg skal også nok forsøge at finde tiden eller en der har den hvis du har specifikke sider du gerne ser opdateret.
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg skal nok være bedre til at lave en liste end jeg har været hidtil - gør det trods alt nemmere at rette noget, hvis man ved hvad der skal rettes, hehe :)

Mindes jeg sad for et par uger siden med en anden fra stammen og ledte i vildelse efter noget på wiki - vi havde vidst ikke heldet til at finde det vi skulle bruge .. But i'll keep you posted :)
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hvis du vil have lidt at arbejde med til at starte med, så er følgende side uden indhold, men der linkes til den via indstillingerne (se evt. screenshot du sendte til mig under forslag) :)

V5.5_tool

Om det er linket der er forkert eller siden skal jeg ikke gøre mig klog på :)
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Har tilladt mig at bruge samme screenshot som Fo :)
Ignorer den røde pil/streg - linket jeg benytter mig af er i den røde cirkel

Fejl ved wiki-link.jpg
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der må jeg være dig svar skyldig. Jeg sætter CM i arbejde på at finde ud at det :p
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Hvor siger du, at du finder denne side?
Af hvad jeg kan se, er det de generelle indstillinger, men ved at gå derind, ser jeg ikke den samme side eller noget link, der linker forkert :(

Kan du sende et screenshot, der er lidt større? :)
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg håber disse er bedre, som sagt var det andet Foaly's screenshot jeg bare havde nappet :)
Ellers må jeg vedhæfte dem direkte

Fejl ved wiki-link1.jpgFejl ved wiki-link2.jpg

EDIT: da det tilsyneladende ikke fungerer som jeg ønsker forsøger jeg at linke til dem i stedet:
idgfom.png

2lxuvqc.png


EDIT2: Lige til info .. Når klikker på indsæt billede og vælger via URL, så siger den at fjernuploads er slået fra når har indsat en URL og trykket godkend .. Men hvis jeg direkte i min post bruger
Kode:
[img]
og
Kode:
[/img]
virker det fint
 
Senest redigeret:
Top