Opdatering på den første uge

Carebears

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa alle mine " FANS " :D LOL ...

Når nu er det næsten ved at være sen uge siden denne server begyndte, om må da sige det er gået rigtig godt men ikke som jeg havde forventet. Jeg synes man går og sløser den af og kun bygger byer op, det siger jeg heller ikke de må bliv da endelig ved med det så vi andre har noget at noble :D ..

Jeg synes da det er gået rigtig godt for uF vi har vidst hvad vi er i stand til eller bare noget af det vi er i stand til det bliver først sjovere når vi kommer længere hen i spillet. Som i nok kan se har vi vidst smadret en masse tropper :D .. og ja det er rigtig vil nemmere sige at en masse spiller er sat en del bagud som er en stor fordel :D , mens vi lægger og for gratis MBA, ser det skam kun ud til vi er en af de eneste aktive på verden 5.

Vi er helt oppe på 9.000 MBA points det er over 8000 i forhold til nummer 2 på den liste, det er ski ikke godt ;) , jo for os på en måde viser det bare hvor mange folk der endelig bare sidder og bygger deffensive tropper mens vi andre er langt foran

At være en tribalwars spiller kræver os man har mod men ikke kun det, det kræver os at man skal være snu, snu betyder at man skal angribe før din nabo gør men tror simpelhen mange folk er for bange til det, det gælder om at kører aggrasivt lige fra starten og vise hvem der endelig kan noget her på verden 5 og det må jeg da sige at vi kun har vist indtil vider mon ikke det kommer sener i spillet ;)

Må da indrømme at det er sjovt at se alle de folk der gemmer sig :D men mon ikke vi ser det lidt længer inde i spillet ? hvis alle altså ikke selv er noget at blive smadret :D
Ellers så vi i sikkert ikke hvordan man skal spille kortene rigtig i starten, det har vi gjort og det lykkes ( Nok pga jeg er en af de bedste leder som findes på verden 5 ) :D ej det ved jeg sku ikke om jeg er, men jeg har da den erfaring til at vide hvordan man håndtere sagerne, så folk i har skam noget at leve op til :D .....

Denne verden vindes ikke ved at sidde og bygge tropper og ikke tænke på point, selvom man har 600 point kan man godt være den som har flest tropper på server, jo ser i at være en def spiller sætter en MEGA langt tilbage i spillet da dem som kender spillet hurtig for økser og så smadre det hele derfor bliver man sat så langt tilbage hvis man bygger def og jo mere off man har jo hurtigere går det med at få LK på en server, og LK = farming og farming = top 1 ... ;) så jeg vil sige alle dem som har bygget def op har simpelhen spilt alle deres råstoffer på noget som de alligevel mister igen :) ..

Kan da godt røbe at jeg selv har farmet et 6-ciferede tal, så det er da bare med at komme igang folk :D .. det er sjovt i starten at farme men når man for flere lk bliver det kedeligere :D så det er med at gøre det i mens det er sjovt :D
Men det jeg synes der er aller sjoveste der har været indtil vider er alle de "tude" breve vi er blevet spamet med :D , samt de trusel brev vi har fået, og jeg har fortalt folk der har sendt det hvad det endelig er de lige skriver til os :D ..

Husk ! :D i behøves ikke tage det personligt det her, jeg skriver bare fordi her ikke sker noget på det her forum :D

Når jeg vil slutte denne opdatering har ikke mere at sige ligenu :D , glæd jer til næste gang i ser mig på forummet :D ..

Hilsen Carebears jer allesammens fan :D
 
Senest redigeret:

-NegativE-

I træning
Reaktionsscore
0
Bare vent, Fight! er på vej i de højere lag af MBA listen! :eek:

Men jeg må sgu' indrømme at i spiller okay, man skulle næsten tro at i kunne finde ud af spillet...:rolleyes:
Ej, jeg tar sgu' hatten af for jer. ;)

Så må vi jo se hvordan det bliver senere hen i spillet. :cool:
 

luka1507

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Der kom sørme et angreb...

Om det skyldes opfordringen fra vores store leder, ved jeg ikke....

Men sørme om jeg ikke her til aften havde et indkommende angreb, kunne desværre hurtigt konstatere at det var en spejder som var faret vild. Han blev inviteret indenfor, men da det var bedre ved mig end hos afsenderen, så kom han aldrig ud igen...

God kamp allesammen, og ser frem til mere gang i den :)
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
Gang i den ? damn. jeg blir sku aldrig angrebet ? Mon jeg skulle holde tilbage med min farmning så jeg kan give mine naboer igang ?

Eller lever vi mon bare op til vores "U-FAILED" navn :-D
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja der er godt nok blevet dræbt tropper de sidste dage, det har bare ikke være nogle af vores egne (hvilket er til fordel ;))
 
Top