Opdatering Version 6.3

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
fredag d. 25/06-10 imellem 10.00 - 13.00 vil alle Verdenerne blive opdateret til version 6.3.

De nye opdateringer inkluderer:

  • TAB knappen kan nu blive brugt i Stammeforum
  • Kombineret oversigt: Ændrede nogle usammenhængende tekste og grafikker
  • Medaljer: Der gives også "Genopståelsesmedalje" til spillere som er blevet adlet
  • Enkelte rettelser og forbedringer til in-game hjælp
  • Mindre visuelle forbedringer
  • "Adlet" rapporter indeholder nu det selvoprettet navn af angrebet
  • Hvis kontosletning er i gang, vil Plus Konto ikke længere blive autoforlænget
  • PK: Angreb kan blive omdøbt lige før der trykkes OK til afsending
  • Skiftet fra MooTools til JQuery. (Betyder at nogle brugerscripts vil miste deres funktionalitet, og skal skrives om, da vi ændrer Javascript framework)
  • Rettelse til nogle problemer med videresendte rapporter
  • Rettelse til kortets pop-up visning for nogle versioner af Internet Explorer
  • Bugfix: Browser tilbyder at gemme kodeord igen
  • Bugfix: Offentliggjorte rapporter: Enheder/Tropper kan igen blive overført til simulatoren
  • Bugfix: Trykken på et link i en offentliggjort rapport vil ikke længere kunne lade sig gøre på en repræsenteret konto
  • Bugfix: Paladinen får ikke længere nye våben, også hvis en statue ikke er blevet bygget
  • Bugfix: "Spioneret" hint blev ikke vist korrekt
  • Bugfix: "Administrer grupper" blev vist uden at have en gruppe
  • Bugfix: Kø i smedjen blev ikke vist korrekt

Formindsket support for IE6

Vi vil droppe vores support til IE6 mere og mere de kommende måneder. Derfor vil vi fra nu af ikke længere lave rettelser til grafiske eller layout problemer som kan opstå ved brugen af IE6. Spillemåde og login vil stadig være i vores prioritetsliste til rettelse, så snart vi finder problemer af denne art, men dette vil også før eller siden blive droppet.

Vi foreslår derfor dig som bruger af IE6, at opdatere din browser til en nyere version eller benytte en alternativ istedet.

IE8 kan blive fundet her: Internet Explorer 8
Firefox kan blive fundet her: Firefox
Opera kan blive fundet her: Opera
 
Senest redigeret:

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hejsa :) Bruge selv IE8, og har brugt det i lang tid.. Efter en bestemt opdatering (kan ikke lige huske hvilken) begyndte den at sætte BB-koderne helt foran når man trykkede på knappen.. Det vil sige hvis jeg skrev: "Hej :)
Hvordan går det i din stamme," og her trykker jeg så på knappen med BB-koden til stammer, så sætter den jeg foran "Hej".. Det virkede før denne opdatering, og den har ikke det problem med Google Chrome (ved godt at dette ikke er et så stort problem, men det er sk*** irreterende..)

Spamburg
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Hejsa :) Bruge selv IE8, og har brugt det i lang tid.. Efter en bestemt opdatering (kan ikke lige huske hvilken) begyndte den at sætte BB-koderne helt foran når man trykkede på knappen.. Det vil sige hvis jeg skrev: "Hej :)
Hvordan går det i din stamme," og her trykker jeg så på knappen med BB-koden til stammer, så sætter den jeg foran "Hej".. Det virkede før denne opdatering, og den har ikke det problem med Google Chrome (ved godt at dette ikke er et så stort problem, men det er sk*** irreterende..)

Spamburg

Prøv at clear din browsers cache og cookies og se om det hjælper.

Hvis det ikke hjælper, så sender jeg den lige videre. :)
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvad er chache?? Sletter den det på samme tid med at jeg sletter cookies??

Det kan være mange ting, men i dette tilfælde vil jeg gætte på at det er følgende:

Når du går ind på en side, første gang henter din browser alt på nettet - og gemmer en kopi af siden i sin Chach. Næste gang du går ind på siden henter den alle de små billeder og dimser, som er vist på siden i chachen og henter kun det som er blevet ændret siden sidste gang du var inde på siden på nettet. Det får din browser til at arbejde hurtigere.

Der sker ikke andet ved at slette chachen, end at første gang du går ind på en side, er din browser en lille smule langsommere end normalt - Her efter fungere alt normalt.

Grunden til at man nogen gange godt vil slette chachen, er at der kan være opstået en fejl, så browseren ikke kan finde ud af at hente den nyeste side frem, men bliver ved men at vise en gammel side - i så fald hjælper det at slette chachen.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Det kan være mange ting, men i dette tilfælde vil jeg gætte på at det er følgende:

Når du går ind på en side, første gang henter din browser alt på nettet - og gemmer en kopi af siden i sin Chach. Næste gang du går ind på siden henter den alle de små billeder og dimser, som er vist på siden i chachen og henter kun det som er blevet ændret siden sidste gang du var inde på siden på nettet. Det får din browser til at arbejde hurtigere.

Der sker ikke andet ved at slette chachen, end at første gang du går ind på en side, er din browser en lille smule langsommere end normalt - Her efter fungere alt normalt.

Grunden til at man nogen gange godt vil slette chachen, er at der kan være opstået en fejl, så browseren ikke kan finde ud af at hente den nyeste side frem, men bliver ved men at vise en gammel side - i så fald hjælper det at slette chachen.

Men hvordan sletter man så den cache til IE8??
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Men hvordan sletter man så den cache til IE8??

1. Klik på menuen Funktioner. Hvis du ikke kan finde menuen, kan du trykke på Alt-knappen på dit tastatur og få vist menuerne.
2. Vælg Slet Browserdata ....
3. Marker afkrydsningsfeltet for Midlertidige internetfiler.
4. Klik på knappen Slet....
5. Når filerne er slettet, skal du klikke på OK.

Bemærk! Det kan tage adskillige minutter at slette cache-oversigten.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Tak for hjælpen :) Skriver lige igen hvis det ikke virker :)

Haha xD Den er stadig igang med at slette xD

Har prøvet.. men det virker ikke :(
 
Senest redigeret af en moderator:

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Pga. tekniske problemer er opdateringen igen udsat til i morgen fra kl. 10.00 til kl. 13.00.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Pga. tekniske problemer er opdateringen igen udsat til i morgen fra kl. 10.00 til kl. 13.00.


# Skiftet fra MooTools til JQuery. (Betyder at nogle brugerscripts vil miste deres funktionalitet, og skal skrives om, da vi ændrer Javascript framework)

øøøh er slet intet opdateret???

har nemlig fået problemer med et af mine script og ved helt ærligt ikke lige hvordan jeg løser det
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
witch.. tribalwars har opdateret alt, saadan at de ikke understoetter MooTools men istedet JQuery, dvs at alle script der benytter MooTools ikke laengere fungerer og de skal enten skrives om til basic java eller til JQuery :) Det er ikke noget du selv kan goere medmindre du har kendskab til MooTools og JQuery men der er begyndt at dukke scripts op der er genskrevet i JQuery. Naar der er nok "gendannet" regner jeg med der bliver lavet en opdatering af listen over lovlige java scripts ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
witch.. tribalwars har opdateret alt, saadan at de ikke understoetter MooTools men istedet JQuery, dvs at alle script der benytter MooTools ikke laengere fungerer og de skal enten skrives om til basic java eller til JQuery :) Det er ikke noget du selv kan goere medmindre du har kendskab til MooTools og JQuery men der er begyndt at dukke scripts op der er genskrevet i JQuery. Naar der er nok "gendannet" regner jeg med der bliver lavet en opdatering af listen over lovlige java scripts ;)


lyder dejligt...

har dog nogle nu der virker, men savnet bare dem jeg havde fordi de bare var bedre
 
Top