Opdatering: version 8.22

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Opdatering til version 8.22

Kære spillere

En ny opdatering er på vej og bliver frigivet på torsdag den 29. april, mellem 11:00-12:00. Vi vil meget gerne høre din mening om den i denne tråd!


Send kommandoer og råstoffer fra kortet

Vi har tilføjet muligheden for at sende angreb, support og råstoffer uden at forlade kortet, så du spares for en tur omkring forsamlingspladsen eller markedet.
  • Det er stadig muligt, at blive ført til forsamlingspladsen eller markedet ved at åbne "send tropper" eller "send råstoffer" linkene i en ny fane.
  • Det er også muligt helt at slå denne funktion fra.


commandsmap.png

Andet

  • Et klik på "Oversigt" i hovedmenuen vil nu føre dig til din landsby oversigt, hvis du kun har én landsby og ikke har aktiveret Plus Konto.
  • Udforskningskrav til enheder vil nu blive vist i smeden.
  • Ankomsttid vist på kommando informations siden vil nu opdatere sig selv for at vise tiden kommandoen ankommer. Denne funktion var i spillet for nogle år siden, men blev fjernet igen da den ikke var nøjagtig nok og dermed skabte forvirring. På grund af tidforbedringen vi tilføjede i 8.21, vil den viste tid nu være korrekt i følgende browsere: Internet Explorer 10+, Firefox 27+, Chrome 31+ og Opera 20+. I andre browsere, vil det være et cirka tal. (Bemærk: spillere med en Plus Konto kan se sekunder på en ankomsttid på kommando bekræftelses siden.)
  • Apps og mobil browser versionen vil ikke længere have genopfriskning af siderne når en timer når 0, som for eksempel kan være ubelejlig når der er mange angreb vist på en side.
  • Tilføjet millisekunder til ankomsttiden vist i kamprapporter.
  • Har fået filtrering efter ratio for andres markedstilbud til at virke bedre med diverse verdensindstillinger der har indflydelse på tilladte ratioer.
  • Kommando IDer er blevet sløret, så de ikke længere kan benyttes til at bestemme afsendelsestidspunkt på en kommando.
  • Menu på forsamlingspladsen er blevet flyttet til den øverste del af skærmen for at give mere horisontal plads til forsamlingsplads indholdet, så som kommandoer.
  • Mindre tekst og brugergrænse ændringer
  • Rettelser af fejl
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
"Kommando IDer er blevet sløret, så de ikke længere kan benyttes til at bestemme afsendelsestidspunkt på en kommando."
Betyder dette så man skal være online på afsendelsestidspunktet hvis man vil tagge?

Eller er det mig som har fået det galt i halsen?
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
"Kommando IDer er blevet sløret, så de ikke længere kan benyttes til at bestemme afsendelsestidspunkt på en kommando."
Betyder dette så man skal være online på afsendelsestidspunktet hvis man vil tagge?

Eller er det mig som har fået det galt i halsen?


ja kunne da også godt tænge mig svar på det for som skervet i en anden tråd virker det snart til at i tilføjer en ting men fjerner en anden som vi bruger
håber dog ikke det er tilfældet her
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Det betyder, at attach-ID ikke længere vil kunne bruges, som hjælp til at tagge indkommende.
InnoGames har vurderet, at det gav en alt for stor fordel til den lille gruppe spillere, der vidste hvordan det skulle anvendes.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
for stor fordel ?? kan jeg nu ikke se det er da scripset liger her på forum og der ved har alle plus bruger samme mulighed
virker snart mere til at i vil have os til at drope at spille det her gamle tw til fordel for tw2
der bliver tilføjet noget nyt men fjerner meget af det gamle
jeg er der vor jeg overvejer at de verdner jeg spiller nu bliver det sidste
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Er fan af opdateringen med attack ID.

Udover at det er en opdatering der giver fordel til de mere aktive spillere/dual kontoer.
Synes i skal kigge på forbedringer, der gør det mere attraktivt at spille alene på en konto fremfor dual/triple kontoer. Som f.eks. det FA script der ligger i forummet.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Kigger man på net forummet, så er folk heller ikke just glad for at det forsvinder.

Attack ID er jo ikke rumvidenskab, hvis man altså gider at lære om tingene.

Den tagger som kom med i den sidste(?) opdatering er jo rent sagt noget b*, hvis der skal tagges for rambukke så dukker der et fint ikon for adler.

Jeg vil gerne se folk tagge 1k angreb med det script uden at det løber af sporet.

Nybegyndere har allerede svært med at tagge når der erbare +10 angreb.
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
Er fan af opdateringen med attack ID.

Udover at det er en opdatering der giver fordel til de mere aktive spillere/dual kontoer.
Synes i skal kigge på forbedringer, der gør det mere attraktivt at spille alene på en konto fremfor dual/triple kontoer. Som f.eks. det FA script der ligger i forummet.

ja men ligge denne opdatering læger jo netop op til at man skal spille dual så det er jo et skridt i den forkerte retning
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
ja men ligge denne opdatering læger jo netop op til at man skal spille dual så det er jo et skridt i den forkerte retning

Jeps, før kunne man sagtens nøjes med solo med samarbejde med andre kontoer... men hvis man skal have lettere ved at spotte angrebene i 8.22 så skal man være en del mere online.

Det er sjovt at se hvordan udviklerne ønsker at "hjælpe" de nye og jager de erfarne væk når man efterhånden skal bruge hele ugen på at være online, hvis man ligger under angreb.

@: Liam, skal nok tjekke det ;)
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det lader til at tanken bag det nye skulle være, at nu er det nemmere at sende angreb ..
Men faktum er at det nu tager længere tid at skulle sende eksempelvis trains, da man skal klikke mere rundt end hidtil ..

Jeg synes den tilgodeser farming eller fakes, men egentlige angreb (nukes eller trains), synes jeg ikke den er til gavn for!

EDIT: Derudover synes jeg den nye forsamlingsplads er langt mere uoverskuelig - menuen er langt mere læsevenlig/navigerbar når de står vertikalt (under hinanden) frem for horisontalt (ved siden af hinanden)
Dette skyldes bl.a. hvorledes vi mennesker generelt læser
 
Senest redigeret:

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg synes efterhånden, at InnoGames fortjener at vide, hvordan de ødelægger spillet.
De danske verdener er så sølle efterhånden hvad angår spillerantal, så jeg tror da fanden, man må satse på at "de nye" kan lære det hurtigere - selvom det er på bekostning af de mere erfarne spillere.

Snart kommer der vel en ny feature. "Pre-registrer til den nye verden og betal 1000 PP - så har din by mur level 20 og en fuld cleaner fra start"

GG herfra. V16 er den sidste - møjn!
 

bille

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Er enig ..
Og hvor er det frustrerende når man vil sende og tjekke rejsetider/tidspunkt angrebene lander og så ønsker at gå tilbage for at rette tropper .. så skal man lukke den ned og starte forfra i stedet for bare at gå tilbage .. Hvis man ønsker at gå tilbage som førhen bliver man sendt ad helvedes til ..

I'm not amused!!!
 
Top