Opsætningen

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Der går lidt rygter om at de der guld funktioner gør at der er større pointtrolde end normalt?

De opbygger byerne 4x større for dem som rent faktisk endnu har tropper som 1. priotet :laugh:

Så lidt sjovt kan der dog komme, men 99% af det gode ved TW ryger ved det alligevel :sleep:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Gad vidst hvor mange penge det koster at "forærer" byer væk på den måde. Jeg kunne godt se det sjove i at tage 3 store spillere ud på samme måde som jeg gjorde i V4... bare hvor byerne var 9k isf 3k :laugh: Så ville deres "super" start bare buste mig isf ;)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
undskyl mig men der er noget i misforstår her når i siger v 10 er Newbie v

v 10 er apslut ikke sadt op til en Newbie en Newbie har ikke en sjangse på v 10

som du selv siger en Newbie er en der lige skal lære spillet og man lære inte af at lige ved siden af en som bruger plus og farmer med de hjelpemiler vi nu må bruge

nybegynern farmer stortset ikke og den meger arfaren farmer og de meget arfaren farmer
800000 om dagen pt og smader Newbie før han har lært noget

det er c serverne Newbie lære noget på der kan de begå fejlne og ratte det op hurtig og når ikke og miste lysten til spillet og kan inda se de kan nå og få noget udaf at bruge plus

det er en stor misforstålse af blive ved med at kalde en langsom server Newbie v det er lige omvendt

spiller selv wow på en speed 12 server der kan man gå ind og slå den om til speed nomal
som de skiver hvis du føler dig hardcore spiller


ingen lære noget af at blivet smadert og holdt nede og det gør man i v 10 hvis man ikke kender spillet

en Newbie v vil hvare en speed server med en natbonus der gør folk ikke kan nå og sende angrib om mogen og 1/20 relenen bliver 1/10 og minerne skal give nok til at man kan lidt heletiden tros man ikke farmer også skal man byge tropper ii et tempo hvor man tør sende dem på angrib
også miste dem og dagen efter skal man kunne havde lidt igen og prøve igen
det er en Newbie v en man lære noget af


v 10 er for dem der ved hvad man skal ellers seder man om 3 måneder og stadig har en lille by hvis man ikke er nakket
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg blander mig normalt ikke i denne slags diskussioner, men må dog her bryde ind!
Newbie-verdener defineres bl.a. ved LAV hastighed, forholdsvis lang begynderbeskyttelse og ofte ingen alt for indviklede indstillinger at finde ud af. Det der også af og til kaldes basis-verdener. Det er tit det der bruges når større opdateringer introduceres og nye verdener startes i den forbindelse.

Classic har højere hastighed end normal, pga. hastigheden også kortere begynderbeskyttelse og indstillingerne kan være mere eller mindre hvad som helst vi kan overtale InnoGames til at lade os lege med. IKKE newbie-verden på nogen måde! :)

Jeg ville ALDRIG anbefale NOGEN der var ny til spillet, at lære det på en speed-server heller. ALDRIG! :(

Man skal lære at kravle før man kan gå :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der bliver vi ikke enig en nybegyner lære inte af at hvare på en server hvor de arfaren farmer 800000 om dagen mens de inte farmer eller kun 5000 de bliver bare ædt og når ikke prøve spillet og ser det som tid spil

nybegynder varden skal hvare så de kan følge med og se lidt lys for enden hvis de bliver nakket
og skal det hvare en rigtig nybegynder v så skal det ikke hede 1/20 men 1/10 og havde en natbonus der giver så meget så det næsten er umulidt og angribe om natten og den skal hvare så angrib ikke vælter ind kl 07:00 hvor 60% af alle arbejtne dansker starter på arbejte og ikke har mulihed for at komme til en pcer

v 10 tilgode ser de arfaren spiller og nybegynerne er bare store bb byer der skal tages inte andet
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Newbie, bare så jeg er sikker på vi er enige, er et udtryk der bruges om helt nye spillere :)
Med lav hastighed, har de tid til at måske lære hvilke enheder der findes, nytten af en mur og hvorfor det er en god idé at vide hvad der er på vej imod dig. På høj hastighed lære de intet af dette før de der ER erfarende og farmer mindst lige så meget som på de alm. verdener har akademi og train.
Så nej, her vil vi aldrig blive enige. Hvis idéen er at nye spillere skal blive fanget af spillet og have lyst til at fortsætte, skal de i det mindste have en chance for at nå at spille det lidt, inden de er udadlet :)

Men du har self lov til at have din mening, men det bliver aldrig en jeg eller nogle af dem der vælger indstillinger til verdener vil dele. Skal det være en der retter sig mod nybegyndere, så er det de ting jeg tidligere nævnte :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
er ked af at sige det men en spiller er hurtiger udaldet eller pulte ned på v 10 ind de er på c

det nyter ikke at man ikke når og byge lidt og det når man kun ved at farme på v 10
på en c når man og få en ½ by før de fleste bliver angribet og mange kender nogen som spiller
somrel derfor de prøver spillet og er den de kender bare en smule arfaren på en c v så kan de nå og hjelpe lidt uden at komme bagud det kan de ikke på v 10

kunne hvare sjovt og lave et spørgeskema og sende det ud til alle i tw og spøger lidt til hvad arfaringer de har som ny på en server og hvor de føler de når og prøve mest på en c eller amenlg v
og hvad ders største problem er i starten og om de bruger plus

men forstår ikke du meger at folk lære noget af ikke at få byget man lære da meger af en hurtig varden hvor man byger 14 dage også bliver nakket også ved man lidt om hvad man skal og starter igen også tager det måske kun 7-8 dage og nå op hvor man hvor

v 10 når man under det ½ og kan stortset ikke nå og starte igen
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg mener den slags spørgeskemaer har været i brug og InnoGames løbende får tilbage meldinger fra alle deres 34 tw-servere. Og det de får afvide og erfaringerne i de år de har gjort dette, viser hvad jeg har sagt :)

Men som sagt, du har lov til at have din mening, dog er der ikke rigtigt noget der understøtter den :)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
jeg har hvaret på tw mange år nu og har aldig set noget men nogen der spør nogen kun efter c er kommet

men har hjulpet mange nystarte gemmen tiden da jeg garne vil havde dem med op og alle siger de ting jeg siger og det er de har ikke en mulihed for at lære spillet når de ikke når og byge byen op før en har nakket dem eller bare smadert byen

jeg kan tage fejl men kunne hvare sjovt og finde ud om jeg gør med et spørgeskemaer
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
altså nu er det jo TRIBAL wars.. og ikke ALONE wars...

de som er nybegyndere finder somregel en stamme, hvori der er blot én som kan fortælle lidt om spillet. (det jeg gjorde da jeg startede i v1, jeg spurgte simpelthen bare en stamme, om ikke jeg kunne optages, og derfra lærte jeg alt hvad jeg skulle vide).

så det med at nybegyndere ingen chance har, holder altså ikke helt... hvis de bare kan finde ind i en stamme, og få hjælp derfra, er de altså ikke helt fortabte...
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er pændt forskel på v 1 og v 10 starte selv på v 2 og det hvor ikke så vildt som det er nu
der hvor få gode og lidt off på banen sådanne er det ikke meger og der er kommet mange hjelpe miler til siden der gør folk farmer sig til stoffer nu
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja, men idéen er der stadig... man kan stadig lære at spille spillet hvis man bare spørger en stamme...

de fleste krav i starten af spillet for at komme ind i en stamme er at man er aktiv...
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
arr det hvor et krav før nu er det lige så meget dine poing

ingen af os ved det rigtig kunne hvare sjovt og få dem til at svare på det der er midt i det
 
Top