Ordet står med *****, pas på det ikke stikker!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
images
images


Påsken er på trapperne, forårsblomsterne titter frem over det hele og græsslåmaskinerne bliver snart fundet ud af deres hi :) Perfekt undskyldning for en konkurrence!! ;)


I skal ikke gætte mit navn, det vil være for nemt. I stedet, så skal I gætte et ord/udtryk fra Tribal Wars.
De første 3 der gætter rigtigt, vil hver få 300 pluspoint.


En vintergæk,
en sommernar,
en fugl foruden vinger.
det er fint,
det er rart,
men det gør dig ikke til vinder!


Gæt, gæt, gæt
********

<tbody>
</tbody>


I må gætte lige så mange gange I vil, det er tilladt at begrunde gættet og skrive påskehilsner.
Konkurrencen er forbi, når 3 har gættet ordet eller 10 dage er gået (30. marts).


Held & lykke!
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Gæk gæk, put mig i en sæk, for jeg er sprunget læk.

Jeg gætter på "backtime".
 

Skanderbeg

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kavaleri

Ordet er Kavaleri

images
images


Påsken er på trapperne, forårsblomsterne titter frem over det hele og græsslåmaskinerne bliver snart fundet ud af deres hi :) Perfekt undskyldning for en konkurrence!! ;)


I skal ikke gætte mit navn, det vil være for nemt. I stedet, så skal I gætte et ord/udtryk fra Tribal Wars.
De første 3 der gætter rigtigt, vil hver få 300 pluspoint.


En vintergæk,
en sommernar,
en fugl foruden vinger.
det er fint,
det er rart,
men det gør dig ikke til vinder!


Gæt, gæt, gæt
********

<tbody>
</tbody>


I må gætte lige så mange gange I vil, det er tilladt at begrunde gættet og skrive påskehilsner.
Konkurrencen er forbi, når 3 har gættet ordet eller 10 dage er gået (30. marts).


Held & lykke!
 

lord rabit

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Og glædelig påske til alle jer herinde, mine foreløbige gæt er: Backtime, Alliance, kavaleri, Adelstog, T-Trains.
 
Top