Oversigt over troppebevægelse i byen

Molle

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg har flere gange tænkt på at det er fint nok at man kan se "egne kommandoer" og "ankommende kommandoer". Men hvorfor ikke bare lave en "udgående" og en "indgående" sektion? Når ens egne tropper så har angrebet, så forsvinder de fra "udgående" og kommer i stedet ind i "indgående" kolonnen. Måske man kunne have mulighed for at vælge imellem standardindstillingerne og det forslag jeg her stiller i indstillingerne? Så mister folk ikke det layout som de er vant til, mens folk der ønsker kan prøve dette i stedet.

Desuden er der en fejl i oversigten. Det er ikke altid at tropper som angriber en BB by og vinder, optræder som tropper på vej tilbage førend man har lavet en handling. Mere end én gang har jeg troet at jeg har mistet alle tropperne i et farm angreb pga denne fejl.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Er muligheden for at se det mere detaljeret/opdelt ikke allerede tilstede under "Oversigter" -> "Kommandoer", hvor du kan vælge enten kun at se "Angreb", "Opbakning" eller "Retur"?
Eller er det fordi du gerne vil have opdelingen på landsbyoversigten? :)

Du må meget gerne evt. lave et screenshot og sætte ved, så vi kan se præcis hvor du mener..og evt. et hvor du tegner på hvordan dette skulle se ud i stedet. Det vil gøre det meget nemmere for de andre spillere at se om de synes det er noget de også mangler :)
 

Molle

I træning
Reaktionsscore
0
Er muligheden for at se det mere detaljeret/opdelt ikke allerede tilstede under "Oversigter" -> "Kommandoer", hvor du kan vælge enten kun at se "Angreb", "Opbakning" eller "Retur"?

Nej, det er jo ikke rapporterne jeg vil se. Det er troppebevægelserne, mens de bevæger sig. Ens egne tropper vil aldrig "blande" sig med andres.

Eller er det fordi du gerne vil have opdelingen på landsbyoversigten? :)

Ja.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nej, det er jo ikke rapporterne jeg vil se. Det er troppebevægelserne, mens de bevæger sig. Ens egne tropper vil aldrig "blande" sig med andres.

Det er ikke rapporter jeg mente, men netop dine troppebevægelser i oversigten Kommandoer:
2015-08-06_2144.png
 
Top