Pas på

2nice

I træning
Reaktionsscore
0
ja vil så lige komme med lidt info om stammen *VoR* inne på server 2
de er slet ikke til og stole på jeg har sendt brev til alle deres iap og forbund om dette osse så de ved om hvad der sker :)
( well det var kun held jeg kunne göre det eller ska jeg kalde det at jeg var smart :) når de begyndter og angribe os så skrev jeg alle deres iap og allys ned de hade dette oppe på deres forum side og i dag ser jeg så det ikke står der mere :) hahaha jeg er jo for god )

okej her er så lige den korte historie om dem vi har haft iap med dem i riktigt lang tid og så begynder de og angribe os uden at sige noget om dette og jeg har nu hört fra flere stammer at de har gjort det mod flere ind bare os

// 2Nice

om der er noget i undre over så bare spörg mig jeg hedder det samme inde i spillet som her :)
 

nesivel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
VOR vs 2nice

Til alle 2nice har skrevet til:
Hvis der er nogen der ikke er til at stole på er det 2nice. Min kæreste og jeg startede i Vor stammen, men jeg flyttede ret hurtigt til TW-R1 da budet kom og min kærreste stoppede. Aftalen var at min kærrestes by "nidnoi" skulle være farm for en fra VOR og jeg skulle have tropperne som opbakning.
2nice vidste udemærket om denne løsning men "glemte" det pludselig og angreb "nidnoi". Der blev placeret tropper i Nidnoi og 2nice mistede en del tropper.
Så det er 2nice der har brudt en IAP og er selv skyld i at han blev udslettet!
Nu sidder han så og tuder og det er da også synd for ham...
Bedre held til ham i verden3 ønskes herfra.
Nesivel
 
Top