~PB~ vs. VOG & BT

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
ja jeg mindes da en kraftig anklage vi fik for ikke særlig længe siden!
Meget ironisk, for du kommer jo uden tvivl med samme forklaring som vi gjorde!
"Ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus"

lige præcist du ved hvad jeg mener, så det behøver vi to vist ikke uddybe nærmere

Ja, det jo helt sikkert udelukket at dem i sendte adler mod enten var inaktive eller bare dårlige spiller :)
Det jo helt sikkert vi smed dem ud fordi i begyndte at angribe lidt..

bestemt ikke inaktive, da jeg ved jeg der har været protester fra den ene over vi angreb
 
Senest redigeret af en moderator:

sBrok

Nybegynder
Reaktionsscore
0
bestemt ikke inaktive, da jeg ved jeg der har været protester fra den ene over vi angreb

Sorry, men der ikke kun 2 grunde til man smider et medlem ud. Bare fordi du udelukker man er inaktiv, betyder det ikke du kan konkludere det er jeres skyld man ryger ud :) Der findes folk som bare er uintelligente, men det behøver jeg vel ikke fortælle dig om :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej men det er meget simpelt, giv mig navnene du hentyder til og så er jeg 100% på at jeg kan stille beviser for der er en god grund :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sorry, men der ikke kun 2 grunde til man smider et medlem ud. Bare fordi du udelukker man er inaktiv, betyder det ikke du kan konkludere det er jeres skyld man ryger ud :) Der findes folk som bare er uintelligente, men det behøver jeg vel ikke fortælle dig om :)

jamen se jeg ved også der er mange grunde....det behøver i bestemt ikke fortælle os
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
21.06.
14:40 StrongSick er blevet fritstillet af Dekani.
20.06.
23:19 Ronnie13 har forladt stammen.
20.06.
18:07 jeckel er blevet fritstillet af Dekani.

Det er de 3 der er blevet fritstillet, alle 3 med en god grund :)

Nr. 1

Dekani den 18.06. kl. 20:34
Hej [player]StrongSick[/player]
Vi har nu set for mange gule prikker ved dig og en mere så ser vi os nødsaget til at smide dig ud, da vi netop lavede denne stamme for den sku virke optimalt.. :/

Mvh. [player]Dekani[/player]

StrongSick den 20.06. kl. 14:08
emja jeg ved jeg ik har vere aktive men tror mig ...jeg har så mange tropper i mine byer at engen kan løb på mig

Dekani den 20.06. kl. 14:11
Nej, men på den anden side er det en stamme, ergo ska vi ku få fat i dig hver dag, ellers kan vi ikke samarbejde mod fjenden jo :/

StrongSick i dag klokken 03:41
jeg quter i verden

Dekani i dag klokken 04:17
Okay, hvorfor ?

Nr. 2
Kræver vidst ikke mere forklaring end at han forlod stammen :)

Nr. 3
Jeg fandt ud af han solgte sine byer til KievPanda hvis jeg husker rigtigt, til gengæld for 5k af hvert rås når han starter på en frisk, self. er det ikke acceptabelt :)

Forresten har jeg været sitter for to af dem så du ska ikke påstå at VOG var ved at adle dem, for jeg så intet andet end de daglige fakes ??
Men igen grund til at diskutere det, hvis i var ved at adle dem får vi det jo af se i Adlings updaten i løbet af dagen :)
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
dekani jeg er sådan set lige glad med hvad dine grunde er....bare påfaldende....og så er den sag ikke længere
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
dekani jeg er sådan set lige glad med hvad dine grunde er....bare påfaldende....og så er den sag ikke længere

Tjaa, kan jeg da godt forstå, for jeg burde da self. ha forlangt at Stronsick ikke stoppede og jeg burde da også lige ha sagt til Ronnie13 han ikke måtte gå ud af stammen og jeg sku da self. også ha ladet mine medlemmer handle med deres byer :rolleyes: det er bare for dumt det der xD

Men i får jo stadig byerne regner vi med, så jeg følger spændt med i Adlings updaten "nu i var igang jo" :rolleyes:
eller var det mon bare en lille løgn ?
 

doctorw

Nybegynder
Reaktionsscore
3
Hehe, strongsick havde ganske rigtigt en del def, - det var næsten lige før jeg gav op undervejs :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe, strongsick havde ganske rigtigt en del def, - det var næsten lige før jeg gav op undervejs :D

Jaa, jeg ved da han havde en del, men kan da se du var hurtig :D haha
Ku dog godt have været svære hvis han var blevet og havde samlet dem ;)
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Endnu en Update :)

Side 1:
Tribes: ~PB~
Players:

Side 2:
Tribes: BT VOG
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 6
Side 2: 3
Difference: 3

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 19,350
Side 2: 11,434
Difference: 7,916

chart
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
kunne vi ikke godt aftale lidt faste tidspunkter de der opdates tages på?

f.eks. kl. 20 eller 22 så er de sidste angreb fra dagen vist også på
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjoo...ku vi godt, jeg smider dem som regel bare ind lige så snart der er ændringer, medmindre du kommer først ;)

Forresten har jeg tænkt på noget, håber ikke det er alt for stødene, men hvorfor henter i en allierede ind i kampen mod os og så lader dem slås alene ?

Og et mere spørgsmål, de der adlinger i var igang med hvor blev de af xD
 
Senest redigeret:

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
dekani hvis du nu brugte hovedet en gang i mellem ville du huske de har forklaret hvorfor BT kom med ind i kampen :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
dekani hvis du nu brugte hovedet en gang i mellem ville du huske de har forklaret hvorfor BT kom med ind i kampen :)

Hvis du nu brugte hovedt engang, ville du vide det ikke var mit spørgsmål ;)

Spørgsmålet var hvorfor de ikke hjælper dem når de nu har fået dem med i krigen, havde jeg fået en ny allierede som deltog i krigen mod VOG, ville jeg da hjælpe til og ikke bare udnytte dem :D
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja men når de bare har joinet fordi de gerne vil nedlægge jer behøver det ikke at betyder de sammenarbejder. de 2 stammer kan sagtens være sammen om at tage en stamme ned uden at sammenarbejde ret meget :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jamen kære Dekani nu er der jo mange måder og slås på, det kræver jo også forsvar.

Jeg personligt har lige været amputeret lidt mere end blot mit højre ben, der jeg har haft sittet end der skulle sende angreb mod jer, og da vi ikke må sende begge pga. reglerne, ja så har jeg lige måtte sidde over, men bare rolig, du har skam ikke set det sidste til mig...smiler
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
ja men når de bare har joinet fordi de gerne vil nedlægge jer behøver det ikke at betyder de sammenarbejder. de 2 stammer kan sagtens være sammen om at tage en stamme ned uden at sammenarbejde ret meget :)

Hmm..Det er self. rigtigt nok, men så vil jeg da anbefale dem og gøre det snart :D
 
Top