~PB~ vs. VOG & BT

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
jeg ville skrive noget her, men gider ikke diskutere det med dig, jeg ved hvad der er sendt, det gør du så ikke, og sådan er det bare.

Okay, men du må undskylde jeg har overset de "cleanere" du har sendt, faktisk er du oppe på 200 af dem tror jeg, bare synd der kun er en ram i hver, min anbefaling ville måske være du samlede dem så de gjorde lidt skade :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa oka, men så sku det være fra hendes side da, jeg har ikke gemt alle de fake rapporter igennem tiden fra VOG :D

Men kunne da heller ikke vide hun ville påstå at det var rigtige angreb hun sendte på mig, for jeg har ikke mistet så meget som 1 trop på hende igennem hele min V4 tid :cool:

Faktisk er dette angreb nok det største jeg har modtaget fra VOG & BT i hele V4's historie og jeg var ikke imponeret ^^

http://dk4.tribalwars.dk/public_report/178f8ee15ba8f52c85850f456bd51a0f
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jaa oka, men så sku det være fra hendes side da, jeg har ikke gemt alle de fake rapporter igennem tiden fra VOG :D

Men kunne da heller ikke vide hun ville påstå at det var rigtige angreb hun sendte på mig, for jeg har ikke mistet så meget som 1 trop på hende igennem hele min V4 tid :cool:

har intet sagt om jeg sendte rigtige angreb på dig men på din stamme, verden drejer sig ikke blot om dig....smiler

og igen lad os slås frem for at diskuterer, for gider ikke diskuterer med dig
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
har intet sagt om jeg sendte rigtige angreb på dig men på din stamme, verden drejer sig ikke blot om dig....smiler

og igen lad os slås frem for at diskuterer, for gider ikke diskuterer med dig

Tjaa, jeg har ikke set nogle rapporter fra dig i vores forum, så du har nok ikke været en særlig seriøs trudsel, men oka da :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nej da, for vores medlemmer elsker at skjule info der kan rede deres liv, self. det er nærmest en standardvane i PB at når man blir angrebet seriøst så holder man mund :rolleyes:

åbenbart...

spil for fanden, du ævler og ævler....

gider ikke spilde mere tid på dit ævl
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hov glemte kl. 22 som aftalt

Side 1:
Tribes: ~PB~
Players:

Side 2:
Tribes: VOG BT
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 6
Side 2: 4
Difference: 2

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 19,350
Side 2: 17,078
Difference: 2,272

chart
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Intet nyt at prale af, men kan da sige at vi fra vores side også blev holdt lidt tilbage ;)

Side 1:
Tribes: ~PB~
Players:

Side 2:
Tribes: VOG BT
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 6
Side 2: 4
Difference: 2

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 19,350
Side 2: 17,078
Difference: 2,272

chart
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
nå er der allerede gået en uge???

Men ikke for noget, der er jo ikke noget nyt, så kan vi ikke bare nøjes med den gamle?
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja bare du kan bestemme dig, sidst sagde du hver aften :rolleyes:

nu var det altså JohnnyCash der foreslog en gang om ugen, og så længe at der intet sker, så er der jo ikke grund til opdateringer vil jeg mene....

forresten tillykke med dine nye byer...smiler
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nu skete der jo det i går at der blot kom en krigsstatestik ind hvor der intet var sket på.

Jeg har derfor lovet min stamme, at ligge den ind fra i dag hvor der er sket noget, det er jo lidt mere spændende

Side 1:
Tribes: ~PB~
Players:

Side 2:
Tribes: VOG BT
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 6
Side 2: 6
Difference: 0

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 19,350
Side 2: 34,763
Difference: 15,413

chart
 
Top