Placering

DeletedUser

Guest
I morgen aften kl. 18:00 starter Scandinavian War 2009

I år skal vi jo gerne tæske lidt mere på de Blå hunde, så jeg håber da at andre end mig står klar med køller, knive, bat og gatling guns...

I år vil vi placere os i NØ, da det ser ud til at Nordmændene vil placere sig i både SØ og SV

Til dem af jer der ikke har den store erfaring med spillet eller med den hastighed som der skal spilles i er det måske en ide at vi får en dialog i gang her i forummet.

Bare for at nævne hvad vi begiver os ud i, så er det en server som kører 300 x hurtigere end denne her - eller 100 x hurtigere end travian speed, så hver ikke i tvivl det går stærkt.

Til dem af jer som ikke lige har fundet ud af hvordan man tilmelder sig:

  • Lav en konto på en vilkårlig verden på www.tribalwars.se
  • Hvis du har mobil telefon, visa kort eller anden måde at betale på, så skynd dig at købe plus(premium) før serveren begynder, det gør du bare på den vilkårlige verden som du har oprettet dig på, men du skal ikke bruge dem før du skal ind på speed serveren (Det koster kun 1 point at være med).
  • Satser du på at være en af de første 100 som kommer gratis ind, så følg vejledningen i næste afsnit. (Kan bare ikke anbefales at spille en speed server uden plus, du vil få stress hvis det mangler)
  • Kl. 17:59 sidder du på forsiden af www.tribalwars.se og trykker F5 indtil der dukker en server op som hedder speed eller scandinavian war, det er denne vi skal spille på.

En ide er at vi enten laver os et msn eller skype(chat) møde, så vi kan hjælpe hinanden, ved at der er en Dansk afdeling som kører med ventrilo, så måske også en ide at de fik fat i hinanden.

Det smarteste træk lige nu, ville være at man skrev at man ville være med, så vi ligesom kunne have en chance for at finde ud af om vi også skal ligge os på 2 kontinenter.
 

DeletedUser

Guest
kan jo starte med at tilmelde mig selv, jeg er næsten klar, skal bare lige ud og købe 100 liter Cola :D
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Der er mange som ikke bruger dette forum, så jeg vil da opfordre alle Danske Stamme forum moderatorer, at kopiere Micanets indlæg til jeres eget forum, så Danmark kan få etableret et kanon hold i år.
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
I agree, but there will be used several ways to communicate, since many got msn, others are using Ventrilo and some will be using skype. But no matter how we connect, we have to have someone that is connected to all parts, so we can fight better.
 
Reaktionsscore
0
I agree, but there will be used several ways to communicate, since many got msn, others are using Ventrilo and some will be using skype. But no matter how we connect, we have to have someone that is connected to all parts, so we can fight better.

If we make tribes and share forum with al the Danish tribes we can contact real fast.
 
Top