plus konto betaling

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hej folk.

andre end mig der har problemer med at købe pluskonto?
nu har jeg prøvet at ringe 2 gange hvor det lyder til at gå godt og det hele.

Jeg får dog bare ikke mine point eller muligheden for at aktivere som hvis jeg slet ik have købt overhoved.

er det kun mig og skal jeg bare lige give det lidt tid?

edit: har gjort det en gang før uden problemer så ved det kan virke :)
 

zohan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Helt sikker på at operatøren tillater det?
Jeg har one call og de tillater det ikke om du ikke har kjøpt sånn ekstra greie:p
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm jamen når jeg ringer op kommer jeg fint igennem og hele processen ser da ud til at virke fint og registrere det hele. og brugte samme selskab sidste gang også så tror ikke det kan være det.
 

zohan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg også kommer gjennom hele prosessen med one call. Men jeg får ikke pluss konto for det..
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
arh lækkert. så det ik kun mig. nårh men tusind tak. så må vi bare lige have lidt tålmodighed :-D

så længe det ik kun er mig.
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis du ringer fra en mobiltelefon, så er det fordi du skal vælge international der hvor der står Danmark, derefter sms, Dansk flag og så skulle resten være til at finde ud af.
 
Senest redigeret:

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm jamen tak igen. er det noget nyt? fordi sidste gang jeg gjorde det med at ringe virkede det fint?

edit: og bir jeg nu trukket for de 2 andre gange jeg har ringet eller hvad?
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hmm jamen tak igen. er det noget nyt? fordi sidste gang jeg gjorde det med at ringe virkede det fint?

edit: og bir jeg nu trukket for de 2 andre gange jeg har ringet eller hvad?

Har du ringet fra en mobiltelefon eller en almindelig telefon?
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
ringede fra mobil til 90131013
hvor det hele lød til at virke fint og "stemmen" sagde at alt var ok og når jeg trykkede på selve vinduet her i tribal wars sagde den også at den var gået igennem. men som skrevet fik bare ingen point.

dog lige prøvet det andet nu og det virkede.
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ringede fra mobil til 90131013
hvor det hele lød til at virke fint og "stemmen" sagde at alt var ok og når jeg trykkede på selve vinduet her i tribal wars sagde den også at den var gået igennem. men som skrevet fik bare ingen point.

dog lige prøvet det andet nu og det virkede.

Ja, fordi 90131013 virker ikke til mobiltelefoner.
 

seekhunt

Veteran
Reaktionsscore
0
hmm ok. specielt. siden det har virket en gang før.

er det så dig lige nu der har givet mig de 6 point jeg skulle have haft fra mit opkald? for imens har jeg nemlig fået 6 point fra tlf samtale og 3 point fra sms så nu har jeg hele 9 point :-D
 
Top