Plyndrer Medaljen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hejsa..
Sad lige og tænkte på at Plyndrer medaljen faktisk burde være lidt anderledes..
Pt. får man Plyndrer i Guld ved 10.000 Byer og Røver i Sølv ved 1 Million råstoffer, hvilket jeg syns er en lidt mærkelig balance, eftersom man ofte først har røvet 1 million rås, når man har plyndret 10.000 byer ?

Burde det ikke være sådan at de matchede hinanden bare sådan nogenlunde, f.eks. 100.000 Byer Plyndret var Guld.. Ville passe betydelig bedre sammen med 100.000.000 Røvet.
 

Djames braun

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Fuldstændig enig med Dekani der.. de har ikke matchende forhold..
kan bedre lide den med 100.000. byer giver plyndrer i guld.. der skal også være lidt arbejde i at opnå det.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg kan nævne det for InnoGames, men justeringer af præstations krav er ikke nemt at få ændret.
Er der andre der har samme oplevelse af at der er en ubalance her?
 

Mike1007

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg kan nævne det for InnoGames, men justeringer af præstations krav er ikke nemt at få ændret.
Er der andre der har samme oplevelse af at der er en ubalance her?

Ville være ekstremt lækkert vis den kom op på 100.000. Når først jeg har fået 10.000 Så synes jeg lidt jeg falder af på den, pga. Jeg har intet at stræbe efter.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
det er ikke fordi det er en af de medaljer jeg tænker folk går mest op i, men der er da ingen tvivl om den er alt alt for nem at få.
stemmer klart for ændringer xD
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg har sendt et forslag videre til InnoGames om, at overveje en rebalancering af præstationerne og nævnt hvad I har skrevet her.
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
De har ikke afvist forslaget, hvilket jeg fornylig har fået afvide betyder der stadig er en chance for det bliver gennemført ;)
Men intet nyt om hvornår det evt. vil ske.
 
Top