Poke børsen

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej det tror jeg skam ikke!, men der er mange Masse rek, stammer så det er med at vælge den rigtige.. Da jeg ikke gider være en del af den slags stammer! :)
 
Senest redigeret:

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Common knowledge!

Burde have været Misty med Staryu, Brock med Onix og Ash med ***achu som minimum. De tre er så grundlæggende i sæson 1 at det gør helt ondt.


Ikke min fejl at ***achu er for perverst et ord til dette spil. Det er jo helt absurd at jeg skal sidde og trøste ***achu hver eneste dag fordi jeg ikke må vælge ham. Det er kun et af mine mange klagepunkter i denne turnering! Hvorfor de andre sårer følelserne hos deres vante pokemons er mig uforståeligt.

Nej det tror jeg skam ikke!, men der er mange Masse rek, stammer så det er med at vælge den rigtige.. Da jeg ikke gider være en del af den slags stammer! :)

Alle stammer med mere end 10 medlemmer er da massrecruit? eller er det bare mig?
 
Senest redigeret:

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Så det her er et godt motto

Im Back Baby

:eek:

Men udover det så stemmer det jo ikke overens med stammeprofilen... Jeg syntes det er synd for de hundredevis af fans I har som alle gerne vil ind :p
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Er poke-gutterne rent faktisk gået igang med at spille spillet?

Betyder det at de ikke har brugt en masse ressourcer på ligegyldige pokécentre og deslige? :O
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Nej da det er der ingen fare for :p Vi beundrer blandt de tyske pokemon træneres fantastiske arbejde med deres pokemons. Det skal snart vise sig mdet er de rigtige at studere.

Pokecentrene er en vigtig del af at restituere de små nuttede pokemons. Det må gøres hver gang de har været i duel, hvad end det er efter en kamp imellem dygtige pokemontrænere eller kamp med vilde pokemons, der skal indfanges og nærstuderes.

Endvidere er det kommet pokeklubben for øre at sladdertanterne er godt i gang med diverse gætterier om hvem de små søde drenge og piger i pokeklubben er. Nysgerrigpeterne har mange gode og sjove gæt. Blandt andet bliver det vidst flittigt diskuteret om hvilken verden vi har spillet på før, men altså hvor tidligt kan en flok 10-12 årig begynde at spille :eek:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nej da det er der ingen fare for :p Vi beundrer blandt de tyske pokemon træneres fantastiske arbejde med deres pokemons. Det skal snart vise sig mdet er de rigtige at studere.

Pokecentrene er en vigtig del af at restituere de små nuttede pokemons. Det må gøres hver gang de har været i duel, hvad end det er efter en kamp imellem dygtige pokemontrænere eller kamp med vilde pokemons, der skal indfanges og nærstuderes.

Endvidere er det kommet pokeklubben for øre at sladdertanterne er godt i gang med diverse gætterier om hvem de små søde drenge og piger i pokeklubben er. Nysgerrigpeterne har mange gode og sjove gæt. Blandt andet bliver det vidst flittigt diskuteret om hvilken verden vi har spillet på før, men altså hvor tidligt kan en flok 10-12 årig begynde at spille :eek:

Et rygte lyder på at folk tror at Dekani spiller med i Pokemon-klubben :laugh::laugh:

Nu må man da le :laugh:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Men med de åbenlyse faktuelle fejl de havde i starten kunne det sagtens være Dekani, en af dem.

Det undrer mig bare lidt hvis han skulle være med der. De er jo kun 6 spillere, det passer ikke rigtigt til en huggybear som Dekani.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
det passer ikke rigtigt til en huggybear som Dekani.

Nej HOV :eek:
Nu har jeg set det med xD
Well.. Pokemons er ik lige mig (Længere), men de ligner da noget der ku være seriøst (Ser man bort fra deres profil) :)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Nej HOV :eek:
Nu har jeg set det med xD
Well.. Pokemons er ik lige mig, men de ligner da noget der ku være seriøst (Ser man bort fra deres profil) :)
De er primært pointryttere.

Der er ingen der har bygget nogen heste endnu så jeg håber godt nok heller ikke der er nogen der har udforsket dem endnu. Uanset, så skal jeg nok ha' mine LK klar til opening day.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Man skal ha' dem som supplement til sine øksedansere så det går schnell med at få omvendt lokalsamfundet. ;D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm .. Der kan man bare se :eek:

Nok derfor jeg altid dør i starten..Foretrækker faktisk bare at bygge miner og kigge på i andre stjæler hinandens rås indtil det rette øjeblik :cool:
 
Top