Poke børsen

fausten

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet er, at de første 2 adelsmand er kommet til verden 12...
Hvem mon har dém? :p
 
Senest redigeret:

fausten

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Landsbystigas 001 (478|489) K44
Point1,234
Gammel Ejerstiga [T.U]
Ny EjerMurava [GC]
Dato/Tid2012-12-01 - 23:46:23



hvem har den sidste?
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
ingen rygter pt? :(
Jo.. Rygtet siger at der endnu er ingen der har turde at adle rigtige spillere.. Medmindre self. Man ser bb byer og spillere uden ram som rigtige fjender :rolleyes: .. btw. Godt nok en dårlig start for GCTA tror jeg overvurderede dem xD
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det er så en dag siden jeg skrev det ;)

Men har ingen tvivl omkring Homie som en ægte kriger, så ingen overraskelse.. Men stort tillykke til ham :)
 

coow

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har hørt at V12 allerede er fyldt med simmere og IAP`er :eek: , kan det virkelig passe? hvis ja så er jeg den som er smuttet igen.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg elsker din attitude coow.

I stedet for at komme igang med at ændre det sidder du bare og piver. :)

Mvh en der ikke har IAP med nogen som helst. :D
 

Bieberfan88

Junior medlem
Reaktionsscore
3
Jeez jeg vidste godt at GC havde lagt sig selv op til let spil, men at de forsøger at trække kampene i langdrag bare for at få verdenen til at vare mere end et par måneder det forstår jeg ikke helt :confused:

Springeren.jpgSpringeren2.jpg

Tænks at fyre alt af i NB når man allerede har set at der er massere af deff på vej ved det første natangreb :D Skal dog siges til hans forsvar at han mente at have clearet ham inden NB :p
 

brock

I træning
Reaktionsscore
1
Jo.. Rygtet siger at der endnu er ingen der har turde at adle rigtige spillere.. Medmindre self. Man ser bb byer og spillere uden ram som rigtige fjender :rolleyes: .. btw. Godt nok en dårlig start for GCTA tror jeg overvurderede dem xD

ja vi træner jo bare vores pokemoner op og venter på der dukker nye op.
det er en vildt spændene verden at udforske.
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
De vil åbenbart helst træne pokemons op på et højere niveau til os andre, det vil vi takke dem for når tiden kommer dertil :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Fair? :confused:

Synes at Ash flere gange har skrevet at jeg er en del af Team Rocket, og de kører efter andre spilleregler jo :laugh: Så har jeg lov til at snyde her og der med nogle fælder, for at forhindre jer i at få for mange pokemons :laugh:
 
Top