Poke børsen

brock

I træning
Reaktionsscore
1
Du kan ikke nuppe Vores Team.
ligemeget hvor mange snydere du finder som vil hjælpe dig!!
vores loyalitet og tro på vores pokemons, gør os til de bedste.

go home team rocket :p
 

Sammuel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Min indbyggede pokedex siger at GCTA ikke engang kan stave til de forskellige pokemon til deres bynavne *host host* Brock WOLFPIX!? Really? Vulpix... god...
 

Sammuel

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hey Brock! Hey Brock! Navne staves med stort forbogstav. "Vulpix" ikke "vulpix" Men ellers fedt at du retter dine fejl i skam og tavshed ;)
 

brock

I træning
Reaktionsscore
1
Jae, det går hurtigt, er jo kun 9år, er meget ked af jeg ikke er så god til at stave, Men mange tak for jeres støtte så jeg får stavet rigtigt..

få nu selv by 2 og 3 så må vi se hvad jeres onde pokemon's kommer til at hedde.
 

brock

I træning
Reaktionsscore
1
Glædelig jul.
vil mene vi snart begynder at spille GCTA.
vores pokemon's stiger i level og vi bliver stærkere og stærkere, mens vi vinder over team rocket i vores sammenstød.
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Ja det var lidt friskt af Team Rocket at lege med os op til jul, men heldigvis gik det jo alligevel og vi havde både tid til julegodter og pynte færdigt til jul. Vi takker mange gange for dansen og satser på at vores kærlighed til vores pokemons også næste gang vil føre til sejr :)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jae, det går hurtigt, er jo kun 9år, er meget ked af jeg ikke er så god til at stave, Men mange tak for jeres støtte så jeg får stavet rigtigt..

få nu selv by 2 og 3 så må vi se hvad jeres onde pokemon's kommer til at hedde.

Er du sikker på "Brock" kun er 9 år???

Hvis man finder Brock's navn som nummer 2, på denne hjemmeside, kan man hurtigt finde nogle ting, som tyder på at han nok er langt ældre end 9 år :p
De forskellige karaktere i Pokemon

Såå kan det godt være at DU er 9 år xD men hvis man skulle følge de facts som man kan blive oplyst i serien, vil man nok skifte mening fra, at han kun er 9 år :p
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Vi har hørt at der er kommet en dusør ud, hvor HT-DSK + DSK-HT vil samle sammen og give 10.000pp til dem som kan give oplysninger om hvilke spillere der sidder på de forskelllige kontoer i GCTA :rolleyes:
Kan det virkelig passe :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Har hørt at GCTA faktisk er villige til at løbe i frygt med det samme, bare de får 20.000pp ..
Kan det virkelig passe :p
 

brock

I træning
Reaktionsscore
1
Du strammer den ikke under 30.000
vi skal jo kunne fodre vores pokemon's.....
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
For det første er pokemon en meget dyr hobby når man som vi er superfans! Så vi er slet ikke til fals for småpenge som de her nævnte. Desuden har jeg læst et sted i reglerne at man ikke må spille af kommercielle årsager hvorfor vi naturligvis ikke kan indvillige i sådanne krav. Heller ikke selv om Hr. Flyverskjul sikkert meget gerne betalte nu en af de mest overvurderede spillere i TW's historie lige har smasket ham så hårdt, som han aldrig er blevet det før i hele sin karriere. Fortsat god dag med at bygge op fra nul og held og lykke til dekanis deff med at holde os fra at tage alle dine byer :* <3

Love GCTA

Pearlshipping____Pokemon_Love_by_SkyGiratina.jpg
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Heller ikke selv om Hr. Flyverskjul sikkert meget gerne betalte nu en af de mest overvurderede spillere i TW's historie lige har smasket ham så hårdt, som han aldrig er blevet det før i hele sin karriere. Fortsat god dag med at bygge op fra nul og held og lykke til dekanis deff med at holde os fra at tage alle dine byer :* <3

For det første.. Hvorfor i alverden sku jeg sende def. tværds igennem verdenen for at redde en der ikke er fra min egen stamme, når jeg ligger i en krigszone?

For det andet.. At sige man har "SMASKET" en spiller, kræver at man faktisk tør kæmpe 1 vs. 1 .. Flyverskjul har først nu bedt om def. fra sin stamme, indtil da har det været ham alene mod hele GCTA.. Vil ikke kalde jer bedre af den grund, det kaldes overfald og viser faktisk at han er mere mand end jer og ikke behøver tigge om hjælp som f.eks. din kære medspiller Brock..
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Synes nu at den var rimelig hård overfor Flyverskjul :confused:

Når man tænker på at han faktisk var alene om det han lavede imod GCTA, så er det da godt klaret af ham.

At han så bliver nødtil at bede om deff er vel fordi der er flere som kommer forbi ham nu. Selvom han har været så venlig og være alene om det ;)

Men lad os se hvem der trækker det længeste strå Flyverskjul og Co. eller Brock og Co. :cool:
 
Senest redigeret:

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
For det første er pokemon en meget dyr hobby når man som vi er superfans! Så vi er slet ikke til fals for småpenge som de her nævnte. Desuden har jeg læst et sted i reglerne at man ikke må spille af kommercielle årsager hvorfor vi naturligvis ikke kan indvillige i sådanne krav. Heller ikke selv om Hr. Flyverskjul sikkert meget gerne betalte nu en af de mest overvurderede spillere i TW's historie lige har smasket ham så hårdt, som han aldrig er blevet det før i hele sin karriere. Fortsat god dag med at bygge op fra nul og held og lykke til dekanis deff med at holde os fra at tage alle dine byer :* <3

Love GCTA

Udemærket kamp :cool:, i kunne dukke jer fra at blive udslettet, fik generet jer til at angribe mig, hvilket nok var formålet... Er selvfølgelig desværre skuffet over HT ikke kan få jer ned, håber det kommer senere.

Ang deff. har bedt om lidt deff til et lille brock angreb. Fik lige nok til at klare det, ellers intet....Så mine byer er jeres, kig om der er lidt pokemons i dem, jeg har dog ikke kunne finde nogle :huh:
 
Senest redigeret:

brock

I træning
Reaktionsscore
1
For det første.. Hvorfor i alverden sku jeg sende def. tværds igennem verdenen for at redde en der ikke er fra min egen stamme, når jeg ligger i en krigszone?

For det andet.. At sige man har "SMASKET" en spiller, kræver at man faktisk tør kæmpe 1 vs. 1 .. Flyverskjul har først nu bedt om def. fra sin stamme, indtil da har det været ham alene mod hele GCTA.. Vil ikke kalde jer bedre af den grund, det kaldes overfald og viser faktisk at han er mere mand end jer og ikke behøver tigge om hjælp som f.eks. din kære medspiller Brock..


Jeg har skam ikke fået noget def ind. mine pokemon's
har klare det for mig, så pak du bare sammen.
og så kan jeg så sige at HELE GCTA ikke har været på flyver skjul.
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
For det første.. Hvorfor i alverden sku jeg sende def. tværds igennem verdenen for at redde en der ikke er fra min egen stamme, når jeg ligger i en krigszone?

For det andet.. At sige man har "SMASKET" en spiller, kræver at man faktisk tør kæmpe 1 vs. 1 .. Flyverskjul har først nu bedt om def. fra sin stamme, indtil da har det været ham alene mod hele GCTA.. Vil ikke kalde jer bedre af den grund, det kaldes overfald og viser faktisk at han er mere mand end jer og ikke behøver tigge om hjælp som f.eks. din kære medspiller Brock..

At han har kæmpet alene er vidst en svær overdrivelse. Alene det sidste døgn har jeg oplevet adlingsforsøg fra Murava, fået kattet en farm og blevet forsøgt farmet af en tredje spiller fra HT. Alt imens vi har leget med flyverskjul :eek: Alene på den baggrund har vi hvis vi skal være gode ved ham leget 4 vs 4 selv om vores mest inaktive spillere allerede her er udadlet.

Dertil kommer fakes og andet fra yderligere mindst 4 spillere, men hvis flyver ville have leget en imod en i stedet for 8 vs 3 reelt set da han joinede ind så kunne jeg måske forstå jeres kraftige forsvar af ham. Dog må jeg give ham at det er flot at han fik et snipe ind imellem alle adler, men at kalde vores kamp unfair imod ham når de er en stamme på sammenlagt 38 vs 5 for unfair i hans favør er vidst lidt af en overdrivelse. Selv for jer ;)
 
Top