Poke børsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har skam ikke fået noget def ind. mine pokemon's
har klare det for mig, så pak du bare sammen.
og så kan jeg så sige at HELE GCTA ikke har været på flyver skjul.
Nogle ville jo mene at Hjælp kan komme i flere former.. F.eks. Du angriber mig, hele min stamme smadrer dig..Det definere jeg som hjælp, at du ik værdsætter din stammes anstrengelser siger jo nok mere om dig end mig ;)

@Ash du svarede ikke på spørgsmålet.. Hva i alverden får dig til at tro jeg sku sende def. tværds igennem verdenen, til en jeg ikke er i stamme med, når jeg selv ligger i en krigszone?

Dertil sagde jeg intet om den var unfair, det er en del af Tribalwars at stammer angriber andre stammer eller spillere.. Eneste jeg sagde var, at man ikke kan stå og kalde en spiller dårlig, fordi en hel stamme kan tæve ham..Men det mener i jo åbenbart man kan?
Derudover styrer man ikke hvem andre som angriber jer og jeg ved Flyver havde angrebet jer uanset hvem der hjalp, eller gjorde hvad..
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Det var en joke der tydeligvis var spildt, men lad det ligge.

Jeg sagde vidst ingen steder han var dårlig :^) jeg roste ham faktisk for at kunne få tropper imellem hvert angreb... der er ikke ret mange andre der gør det. Desværre for lidt for ham. Dertil kommer at jeg igen ikke kan se at en hel stamme er gået på ham når det blot var mig der reddede brock fra ham. godt nok er vi ikke ret mange i stammen men 2 spillere er stadig ikke hele vores stamme. Desuden hvem siger at vi ikke ville have haft angrebet flyver uanset?

Nå men tilbage til et varmt rygte:

Det forlyder at der skal hele 4 top 5 stammer til for at holde den sidste stamme og sølle 5 spillere stangen. enddog indeholder denne krammealliance så mange spillere der tidligere har talt varmt imod den slags krammeri at man næppe kan tage dem seriøst fremad rettet når de nedgør andre for at kramme. Fortsat god dag alle sammen i jeres jagt på pokemons :)
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Det rygtes at der intet sker uden for det nordlige kontinent :O Beviset skulle være at MBT listens top 5 er udelukkende består af spillere fra de nordlige koninenter.

1 Ash Ketchum [GCTA] 598.593
2 Professor Oak [GCTA] 528.664
3 Murava [DSK-HT] 426.615
4 tobias2008 [GCTA] 395.034
5 Misty [GCTA] 381.954
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Vi klarer os godt, fordi vi er awesome... Intet mindre ;)

Så alle de rygter i kommer med ZzZzZzZzZzzZZZZzZzzZZzZzzZZ
 
Senest redigeret af en moderator:

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Vil lige gøre jer opmærksom på følgende regl:

Det er ikke tilladt at diskutere snyd på forummet eller i private beskeder. Noter venligst, at dette også gælder reklamering om snyd (f.eks. tilbydelse af premium, for en spilydelse.)
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
men bare så alle ved det.

så findes der noget som hedder en Ki-i-anden test som er en naturvidenskablig metode til se om nogle folk er utrolige held udover sandsynlighedernes grænser :)
 

PeterH

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det rygtes at der intet sker uden for det nordlige kontinent :O Beviset skulle være at MBT listens top 5 er udelukkende består af spillere fra de nordlige koninenter.

1 Ash Ketchum [GCTA] 598.593
2 Professor Oak [GCTA] 528.664
3 Murava [DSK-HT] 426.615
4 tobias2008 [GCTA] 395.034
5 Misty [GCTA] 381.954

Man kan jo altid tage tallene den dag de passer bedst for en.
Hvis man tager og kigger på milepælene så var jeg i det mindste den 3rd til at have 250k MBT :)
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Det rygtes at der intet sker uden for det nordlige kontinent :O Beviset skulle være at MBT listens top 5 er udelukkende består af spillere fra de nordlige koninenter.

1 Ash Ketchum [GCTA] 598.593
2 Professor Oak [GCTA] 528.664
3 Murava [DSK-HT] 426.615
4 tobias2008 [GCTA] 395.034
5 Misty [GCTA] 381.954


det rygtes at GCTA fik en grim overraskelse her til morgen ;) eller gav i byerne væk med vilje? ;):cool:

men hvad fanden som alle ved Hybris fører til nemesis ;)
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
(rofl) I er da helt til grin :D

Hvis jeg kaster en drage op i stille vejr så bliver jeg heller ikke overrasket over at den ikke vil flyve. Så vel som vestenvinden bærer mine ting imod øst. Det er heller ikke med vilje men blot retningen vinden har :p

Vi er på ingen måde overraskede over jeres fremgangsmåde, da vi udemærket ved at team huggybears har haft os på deres fjende liste i over 3 uger. Vi er overraskede over at de ikke havde mere at byde ind med når man har forberedt sig så længe og man har så mange medlemmer.

Vi gav skam heller ikke byerne væk med vilje, men vi er heller ikke team deff spiller og kan deff alle vores byer under en flerfrontskrig. Så havde vi jo ikke tid til at føre krig.

Begge dele ville I have vidst hvis I nogensinde havde ført en ;)

Ps. En krig defineres ud fra at begge parter udveksler angreb og modangreb. Det andet som I i team klem laver hedder noget helt andet. Men det ville I vide hvis I ikke kun gik efter de lette og sikre valg ;)

Fortsat god nat mine små pus :)
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
man kan jo så sige, at i egentlig selv har lagt jer ud i disse strabadser.. en flerfrontkrig, og ingen def til alle fronter.. nogle gange er krig sgu mere end bare 2 parter som udveksler angreb og modangreb.. en gang imellem skal man også benytte diplomati.. det er nok det fedeste ved TW - det er de mange måder man kan enten vinde eller tabe imod en modstander.

håber på flere rygter, så jeg kan fryde mig over V12 :)
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Det kan du jo så sige :) Men at en lille krigserklæring skulle fra en stamme på 6 skulle få over 40 spillere til at ryste så meget at de har mobiliseret gud og hver mand for at stoppe dem er efter min mening et tegn på, hvor dygtige de mener vi er til spillet. Indtil videre har de fået Thors hammer spillere til at angribe os. Det pjat er stoppet. De blev vidst bange for at de var de næste til at blive adlet hvis de ikke stoppede det pjat :D Dernæst viste rapporter imod Archangelus mortis at i hvert fald nogen fik en masse deff ind og i en størrelses orden der skriger olivermc123 eller en der er lige så bange af sig som ham. Rapporter har sidenhen vist sig at de blandt andet kommer fra blitz og ifølge rygterne mindst lige så meget fra UC. selv om vsse personer nægter det. Jeg bukker og nejer på vegne af min stamme over at man mener vi er så gode at der skal så mange kanoner til at standse os.

Naturligvis er diplomati en af de fede ting ved TW, men i den her størrelsesorden, så må man virkelig være bange for sin modstander ;) Det rygtes da også fra deres lejre at man forventer at det bliver en meget lige kamp. Det forstår jeg så ikke, men lad det nu ligge :) Her i lejren hygger vi os og jeg kører den samme stil som altid. Jeg mangler kun at gennemføre en ting så har jeg gjort som alle andre verdener hvor jeg er startet som lyn og torden ;)
 

Prometheus

I træning
Reaktionsscore
2
Det kan du jo så sige :) Men at en lille krigserklæring skulle fra en stamme på 6 skulle få over 40 spillere til at ryste så meget at de har mobiliseret gud og hver mand for at stoppe dem er efter min mening et tegn på, hvor dygtige de mener vi er til spillet. Indtil videre har de fået Thors hammer spillere til at angribe os. Det pjat er stoppet. De blev vidst bange for at de var de næste til at blive adlet hvis de ikke stoppede det pjat :D Dernæst viste rapporter imod Archangelus mortis at i hvert fald nogen fik en masse deff ind og i en størrelses orden der skriger olivermc123 eller en der er lige så bange af sig som ham. Rapporter har sidenhen vist sig at de blandt andet kommer fra blitz og ifølge rygterne mindst lige så meget fra UC. selv om vsse personer nægter det. Jeg bukker og nejer på vegne af min stamme over at man mener vi er så gode at der skal så mange kanoner til at standse os.

Naturligvis er diplomati en af de fede ting ved TW, men i den her størrelsesorden, så må man virkelig være bange for sin modstander ;) Det rygtes da også fra deres lejre at man forventer at det bliver en meget lige kamp. Det forstår jeg så ikke, men lad det nu ligge :) Her i lejren hygger vi os og jeg kører den samme stil som altid. Jeg mangler kun at gennemføre en ting så har jeg gjort som alle andre verdener hvor jeg er startet som lyn og torden ;)

og aligevel rygtes det at tobias har angrebet ham i nat bonus XoXo

samt at deffe op en front lyder da meget normalt :) da man ellers har fået afvide at tobias2008 blev deffet op fra start af, af Shadow..
 
Senest redigeret:

Estoy Perdido?

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lyder som om at i virkelig hygger jer herinde ;)

Enrico: Rygter er der skam mange af, det handler om at grave lidt, så finder du rygter om det ene og det andet :wave:

Et rygte lyder på at Happakuk og Tobias spammer kontoen ig, og derfor bruger mere tid på at skrive fremfor at farme :eek:
 
Senest redigeret:

brock

I træning
Reaktionsscore
1
Finder Flere og Flere Pokemon's

dog også nogen med små Lvl's men de har potentiale til at blive super fede pokemon's

Nogen der har noget sladder ??
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
hehe ja du er bare så døgtig at kunne tage byer fra stamme løse spille samt Ash Ketchum :sleep:

rygtet siger at gcta har mistet en masse off her det sidst stykke tid på små spiller og har deffet byer op uden kirke :laugh:
 

brock

I træning
Reaktionsscore
1
Spillere uden Stamme ??
Hvis du tænker på de 3 sidste byer, var Han skam i TH da jeg startede, at han ikke kunne klare presset fra min pokemon's er jo bare trist.

og tror Vi har taget flere byer uden tab da byerne lå uden kirke..

Men ellers er der vidst ikke det vilde..
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
tillykke til HT og alle deres truene beskeder både i spillet og irl dette har nu nået et pungt hvor jeg ikke længer syntes tw er det vær så i må hygge jer
/jan
 
Top