Polen kampen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Oplægget til Polen kampen er at vi skal finde hinanden og hygge os sammen. Til min viden er Polen meget gode til denne form for TW, så øretæver af dem ville jeg ikke tage særligt tungt. Målet er derfor at holde os i kampen så længe som muligt og gøre så god modstand som muligt. Vi får formentlig af dem et indblik i hvad gear vi skal være i for at vinde den kommende speedturnering, og derved får vi et mål at optræne os imod. Også selvom jeg ikke forventer at det kan gøres på de 2-4 uger jeg forventer der er til turneringens start.

Fokus punkter:

  1. Få alle til at kommunikere med headset. Speed går ganske enkelt for hurtigt til at vi kan sidde og hygge skrive til hinanden. Har i ikke et headset med mikrofon, så forsøg at låne et. Vi kommer til at bruge skype som midlet, da alle kan bruge det.
  2. Deff er noget vi kun nødigt bruger. Deff tager længe at bygge op kontra off. Det er derfor en dødssynd at bare kaste med det til højre og venstre. INGEN opbakning til nogen med mur under 15. INGEN lader et angreb gå igennem med kun en deff by (sit eget i de fleste tilfælde). Eneste tilfælde hvor man lader dem stå er imod adler og der får man forhåbentligt noget opbakning ind også.
  3. Off er ikke noget der bare skal stå og kigge. Det skal arbejde 24/7. hvad enten det er farmning, cleaning eller for at holde en modstander nede (kats). Derudover skal i være hurtige med det. når en siger jeg blev ramt af off det er hjemme om xx antal sekunder, så skal I kunne kortet så godt at I kan se om i kan nå at backtime det inden for 5 sekunder. Det er målet. Og det er midlet til at spare vores deff til der virkelig er brug for det.
  4. Sidst men ikke mindst: Mor jer! Vi skal have det sjovt, så alle taler pænt til hinanden. Ingen nedsættende udtryk til hinanden uanset hvad. Heller ikke mht læremester eller stamme. Forsøg også derfor at holde ude af samtalen hvem der har oplært jer hvis I ikke har det godt med kritik af jeres læremestre.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg har til i aften delt jer op i 2 grupper for at se hvordan det kommer til at gå. Grupperne ser således ud:

Team Tun:

  1. Liverpoljer (off)
  2. Minibossen (off)
  3. Brianmor off
  4. Gorange deff
  5. Iwolf deff
  6. lanselot10 (off)
  7. Night Fury deff
  8. Shadeslayer (off)
  9. Killerkel (deff)
  10. King deff
Team Shark

  1. Yyuf off
  2. Valoel (off)
  3. Sir Angelo (off)
  4. MikkelUKnow deff
  5. Mr. Vida (deff)
  6. Tamerlan deff
  7. Boxzi96 (off)
  8. Assefreaky off
  9. Helldog (deff)
  10. Linoe deff
Alle der står i parantes har sagt de kan spille begge eller ikke svaret på det. Nr 1 i hver gruppe er dem jeg håber kan varetage gruppeleder jobbet bedst. Resten er fordelt efter ønsker og hvad jeg ser som holdets bedste. Videre instruktioner kommer i jeres respektive gruppechats hvor i ringer hinanden op 15 mmin før kampstart. Til resten der ikke er sat på nogen steder og som delvist kunne være med. hold jer klar! jeg ved ikke hvor meget de forskellige er til at stole på mht til at dukke op. Det er gruppeledernes ansvar at trække en ny ind i gruppechatten hvis en ikke dukker op som lovet. Og så skal han nok give jer videre instruktioner om hvordan i kommer ind ;)
 
Senest redigeret:
Top