Politik og stammer

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Forveksler skam ingen, men rigtigt nok, de er et endnu værre eks. på den stil...
Jeg vil gætte på at forskellen er at de rent faktisk kører den skidte stil med at lave 'meatshields', ligesom Thors Hammer i øvrigt også godt kunne ligne at gøre. (Det virkede som lidt samme stil som på 8eren hvor vi i hvert fald fik lov at prygle dem godt og grundigt)

Vi har ingen meatshields. Alle medlemmer er lige og alle skal beskyttes og forventes at deltage hvis muligt i offensive aktioner.
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Så har du gættet rigtigt... men stilen blir ikke bedre af den grund

Det vil den enøjede eller blinde sige. Der er klar forskel på hvad der foregår men er du ikke stor nok til at kunne se det, så fair nok.

Jeg synes i øvrigt det er sjovt - nu en anden lige påpegede det - at du ikke kan erklære krig fordi jeg ikke ved hvad du hedder. :D

Tak for rygklappet. Jeg føler mig meget mere værd nu. :D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jeg vil gætte på at forskellen er at de rent faktisk kører den skidte stil med at lave 'meatshields', ligesom Thors Hammer i øvrigt også godt kunne ligne at gøre. (Det virkede som lidt samme stil som på 8eren hvor vi i hvert fald fik lov at prygle dem godt og grundigt)

Vi har ingen meatshields. Alle medlemmer er lige og alle skal beskyttes og forventes at deltage hvis muligt i offensive aktioner.

Nej TH laver ikke meatshields :) Og ja det ved jeg :D

Men deka slet noget af din inbakke!
 
Reaktionsscore
0
LOL nu vi taler om kammerater der snakker :rolleyes:

Er ret sikker på at havde de kun en stamme og lod værre med at blæse sig selv op til noget større end hva de er, så ville de max stå med 2 fjender som alle andre 1 Pladser også har gjort ;)

Uuuuuuh, at have flere stammer er BAD, men at lave de altid vildt interessante alliancer mod x-stamme der er åååh sådan nogle blærerøve, det er GOOD? :laugh:
Altid det samme, en flok håbløse stammer slår sig sammen for at vise de er mega seje i flok mod den onde onde fælles fjende :p

Kender btw. ikke Lamba, men kender dig Dekani ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg synes i øvrigt det er sjovt - nu en anden lige påpegede det - at du ikke kan erklære krig fordi jeg ikke ved hvad du hedder. :D

Tak for rygklappet. Jeg føler mig meget mere værd nu. :D

Og gi mig så en god grund til jeg ikke kan få sendt jer en krigserklæring, bare fordi du ik kender mit navn?

@Ghost of christmas past - Jamen godt for dig, du har nu vundet i noget ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var ik et comeback :huh:
Var et svar til at du kender mig.. jamen tillykke med det, tror jeg hele .dk gør..
Det har du selv skrevet.
Kræver jo kun at jeg kender din stamme og sende en krigserklæring.. er slet ik med på hvor du vil hen ?
 
Reaktionsscore
0
Han tror han forsøger at sige at du modsiger dig selv, dine argumenter er svage, du ikke er så kvik i dag, du ikke er den skarpeste ske i skuffen her til aften. Eller sådan noget :rolleyes:

Mht. godt for dig delen :p kan SÅ meget diskuteres. Men jeg forventer da en lidt bedre tone fra en jeg har givet min favorit konto til ^^
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Behøver ikke stærke argumenter, bare gode pointer :huh:

Hvis du forventer en bedre tone, så må du jo informere mig om personen jeg skal respektere, for pt. er du en fremmed med en flabet mund og der kommer intet godt tilbage dertil ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Var ik et comeback :huh:
Var et svar til at du kender mig.. jamen tillykke med det, tror jeg hele .dk gør..

Kræver jo kun at jeg kender din stamme og sende en krigserklæring.. er slet ik med på hvor du vil hen ?

Lige præcis derfor undrede det mig også at du mente at du ikke kunne sende en krigserklæring fordi jeg ikke kendte dit navn.

Jeg prøver bare at forstå hvad du skriver. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror du lige skal hoppe en side tilbage og læse hva du selv skrev :huh:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Verden 2 scenarie?

HT-DK har så vidt jeg er orienteret kun eksisteret i verden 8 og 9 så du er nødt til at uddybe hvad du mener.

Jeg har flere steder gjort meget ud af at fortælle at dette er et krigsspil, hvilket er grunden til at jeg personligt er imod alle de alliancer, IAP'er og what not folk laver rundt om på serveren.

Jeg ser det ikke som mere gavnligt for serverens dynamik at 5 forskellige stammer er allieret end at 2 er det. Vi kunne dybest set kalde de to stammer HT-DK og The Who og stadig være allierede uden at fortælle Jer det. Woopti-freaking-doo!


jeg spillede i v2...har forhåndstilmeldt mig v9, men ikke rigtigt kommet videre med det.

det der skete i v2 var, at det var alm. opfattelse at en stamme eller spiller skulle eje tror det var 80% af alle byer, der var så vores modstandere, der havde lavet en hovedstamme med op til flere søsterstammer....det accepterede inno games netop ikke, derfor fik den verden en meget sørgelig slutning, hvor de gamle v2 spillere regner med et tidspunkt og inno games et andet....
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
jeg spillede i v2...har forhåndstilmeldt mig v9, men ikke rigtigt kommet videre med det.

det der skete i v2 var, at det var alm. opfattelse at en stamme eller spiller skulle eje tror det var 80% af alle byer, der var så vores modstandere, der havde lavet en hovedstamme med op til flere søsterstammer....det accepterede inno games netop ikke, derfor fik den verden en meget sørgelig slutning, hvor de gamle v2 spillere regner med et tidspunkt og inno games et andet....

... så hvad skete der?

Jeg aner intet om win-conditions - jeg forbereder venter bare på at der sker noget på den her server så mine soldater kan få noget at lave. :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
... så hvad skete der?

Jeg aner intet om win-conditions - jeg forbereder venter bare på at der sker noget på den her server så mine soldater kan få noget at lave. :)

alle regnede den ene side som vindere og den anden som tabere, og mange inkl. jeg selv valgte at stoppe og slette konti....men da inno games ikke var enige, ende det med at de der var tilbage, måtte lave nye alliancer på tværs af oprindelige stammer og så hurtigst muligt få adlet alt, spillere som barbarbyer....en trist slutning på en ellers fed verden, tror det var den verden hvor mange vil kunne sige, de virkeligt lærte spillet.
 
Top