Politik og stammer

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
jamen stort tillykke med du kender hans nick ,syntes han har holdt det så deep undercover at jeg slet ikke har kunnet finde ud af det:rolleyes:
Har skam langt fra holdt det vildt hemmeligt, men åbenbart godt nok til de personer jeg ik vil have skal vide det, ikke ved det endnu :p

@Anje Jaa den undrer også mig, hvorfor sætte alle imod os før man sletter sin konto :S
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
v9 begynder at være sjov... :D

bliver sjovt at høre hvor deka gemmer sig....synes han er meget synlig her
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
v9 begynder at være sjov... :D

bliver sjovt at høre hvor deka gemmer sig....synes han er meget synlig her

hvorfor er det sjovt??det da velkendt at de såkaldte selvudnævnte elite gamers skjuler sig under nye nicks server til server.:D
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Tobias så højt råbende som dekani er her, kan det undre mig hvis han kan skjule sig i meget mere end 5 min derfor sjovt at det åbenbart lykkes ham.....og lidt skræmmende også egentligt
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Tobias så højt råbende som dekani er her, kan det undre mig hvis han kan skjule sig i meget mere end 5 min derfor sjovt at det åbenbart lykkes ham.....og lidt skræmmende også egentligt

hvem siger det er lykkedes ham,jeg ved da udemærket hvilken stamme og nicks han spiller under:D
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm du plejer da altid og sladre :-O? Men dette her er off topic :)


Men jeg vil der gerne se Hattrick mod Deka's stamme :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hahahaha OWNED :D

Well, vi får se hvordan det hele ordner sig, men vil stadig gerne ha fat i hans salgstale siden han får så mange stammer med sig i sin krig :p
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Hahahaha OWNED :D

Well, vi får se hvordan det hele ordner sig, men vil stadig gerne ha fat i hans salgstale siden han får så mange stammer med sig i sin krig :p

det noget helt andet om end ikke absurd at så tidligt på en server der nærmest udbryder verdens krig ,hvilken mangel på taktisk forståelse:laugh:men bare rolig jeg vil nyde det fra sidelinien og se alle de mindre begavede spilder alle deres tropper:laugh::laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
WOW .. må siges at være en af de korteste krige jeg har set og ik nok med det.. spilleren der startede det hele er flygtet tværds igennem ned til K54 med en ny by :huh:

Det her må være lidt pinligt for Hugging teamet, så vil sige bedre held næste gang med valg af krigspartnere ;)
2011-12-09_2245.png
 

Killerkaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hjertelig tillykke med sejren efter en lang og hård fight Dekani og co.! Det er vel én af de få sejre, der vil sidde i hukommelsen og viderebringes til eventuelle børn og børnebørn og disses børn osv. genereration efter generation! ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hahaha hvorfor har jeg på fornemmelsen du var et sted på "taber" siden :D
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Jeg gider ikke læse det hele igennem, så for at spare mig selv en hovedpine er jeg enig med Deka.
 
Top