Powerninja'ens træning

Tw-træner

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Powerninja'ens træning

Hejsa allesammen

Efter jeg har været væk fra dette spil i langtid nu, ja faktisk ligesiden verden 4 kom jeg for nogen dage til at tænke på noget. Jeg tænkte nemlig det kunne være utrolig fedt, at træne folk op og blive ligeså gode som jeg var engang.

Jeg hed ikke Powerninja på v4 eller nogen af de andre server jeg har spillet på. Det jeg hed det vil ikke blive oplyst nogen steder, derimod synes jeg bare det gør det mere spænende.

Men lad os komme til sagen.

Min plan er at samle en folk "nye" spiller der gerne vil lære spillet, at kende og blive bedre til det. Jeg tager maks 10-15 personer med i tror nok det lyder som meget? Men det er det slet ikke.

Du kommer til at lære
- Sende farm angreb ud
- Lære den ordentlig taktik når man sender farm angreb ud
- Du lære at sende et T-train
- Du lære hvordan man snipper på den bedste måde
- Du lære hvordan man kan backtime
- Og en masse andre ting.

Ønsker du være en del af dette nye projekt ja så kan du jo tilføje power.ninja19 på skype. Det kræver dog du er HELT nye og gerne vil lære spillet.

Hilsen
Powerninja aka ******
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det der med at backtime det er lige mig, ville fandeme være rar hvis du kunne fin pudse min færdigheder der ;)

Og det der med angribe, fu** det kunne være nice at lære
 
Senest redigeret:

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
vil godt opfordre alle vores gamle og midlertidige modstandere på classic at melde sig til det her
 

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det bliver måske en smule problematisk, da langt fra alle spillere jo er her på forummet. Mange af de nye spillere ved nærmest ikke at dette findes. Hvis du vil imødekomme nye spillere bliver du nødt til at henvende dig til dem på en af serverne.

Super intiativ! :)
 

Tw-træner

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mange tak til folk der synes det er et fedt initiativ :)

Men tyder ikke på der er mange, der er frisk på det ellers må jeg ind i spillet og søge efter nogen hehe :)
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tw-Træner

han fandt sku nok ud ad at han havde glemt hvordan man spiller TW :sleep:SÅEN EN KLOG KNOLD
 
Top