Præsentation af spillere

Linoe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lad os da få startet en tråd. Vi kan tage noget præsentation af de forskellige spillere så vi ved hvem vi spiller med ;) Og jeg kan vel ligeså godt lægge ud.

Jeg hedder Tobias og er lige fyldt 15 (vænner mig stadig til at sige det). Jeg kommer fra en lille by i Nordjylland ved navn Farsø. Der bor jeg sådan set ret godt. Jeg går i 8. klasse. I min fritid er jeg en gang om ugen ved beredskabet og 2 gange om ugen træner jeg fodbold. Nu skal til Goal Keeper Academy, så fodbold bliver 3 gange om ugen.
Når jeg ikke går til fodbold så dykker jeg eller dyrker karate. Så sport tager faktisk meget af min fritid.

Jeg har tidligere spillet Tribalwars. Derudover har jeg også spillet Travian og Ikariam. Jeg har prøvet de fleste browser spil såsom Gladiator, Bitefight, Ogame og diverse andre, men ingen af dem har rigtig fanget mig.
Hvis jeg ikke spiller browser spil så kan jeg godt lide at spille Call of Duty. Mest Modern Warfare serien, da jeg følger med i historien. Jeg er også ekstremt stor fan af Assasins Creed serien, og har gennemført de fleste spil et par gange. Fantastisk serie :D

Men nu vil jeg give stafetten videre.

Tobias
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg hedder Jesper og er 31 år og bor på skolehaven. Her hygger jeg mig i min fritid med min dejlige kæreste, når jeg ikke arbejder i SOK bunkeren i Århus som en del af den maritime overvågning i Danmark. Når jeg finder tiden til det dyrker jeg også volleyball 2 gange om ugen :)

Jeg har tidligere spillet tribalwars en hel del, men har valgt at vende tilbage på opfordring. Jeg fik af vide at der manglede en der var villig til at stille op som teamcaptain, og blev derefter enig med mig selv om at vi burde have en efter hvordan jeg hørte NM endte. Mit primære fokus er derfor ikke at vinde en masse men at vi skal have en sjov oplevelse frem for det der skete sidst. Jeg har igennem tiden også spillet The-west og grepolis, men er nu gået med i den lukkede beta i Forge of Empires. jeg har også prøvet en del andre online spil, men af høflighed overfor ejerne af forummet vil jeg ikke nævne deres konkurenter :p

Jesper
 

Valoel

Spilentusiast
Reaktionsscore
5
Valoel, valle etz kender de fleste mig som men hedder Michal irl. 31 år gammel med appelsinhud :)

Jeg er pensionist og taber lidt på at gamble i ny og næ :D

Har i mange år spillet travian og tribal, forlader det i perioder men har det med at dukke lidt op igen. Håber vi får nogle hyggelige kampe sammen.
 

tamerlan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej jeg hedder Anders, jeg er 15 år gammel men bliver 16 den 22 marts:). jeg bor i stige nord for odense. jeg spiller en del TW men jeg spiller også andre spil. jeg spiller pt. vman, counter strike (1,6 og zero), minecraft og tarraria (minecraft og tarraria spiller jeg for det meste kun i skolen). men ellers er jeg dele barn som jeg har været i 11 snart 12 år. jeg går til håndbold i næsby if som ligger ca. 4,5km fra hvor jeg bor, jeg spiller håndbold tirsdag aften og torsdag aften + jeg er hjælpe træner for u6 og u8 piger (u=under) de træner så om torsdagen så jeg er ikke ret meget på skype torsdag men er næsten altid på TW.


p.s. tribalwars er nok det bedste spil jeg spiller.:):):)
 

Einherjer

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hedder Emil jeg er 15 år xD og bor i en lille by uden for Kolding der hedder Bjert.
Jeg har spillet tribalwars i nok 5 år, men har holdt en længere pause så begyndte igen her i december.

Ellers bruger jeg meget af min tid på lektier, arbejde og træning.
men bruger da også en del tid på at spille computer og TW ;D
 
Senest redigeret:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Jeg hedder Angelo

Er 19 år og har tendenser til at have humor som en fuld svensker med kartoffel i munden :laugh:

Spiller lige nu kun i v6(Horace The Cheese) og v9(Lazy?)

Spiller altid kun for hyggens skyld, da alt det seriøse ikke vil passe sammen med mine lektier fra gym.

Ellers er der ikke mere at fortælle om.

Husk Hyggen og spis altid jeres oste ellers spiser osten jer selv :laugh:
 

zakuwars

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg hedder Christoffer

Er 14 år. Jeg bor i Nordsjælland i en lille ved navn Værløse.
Jeg er dele og har været det i ca. 12-13 år.
Jeg dyrker fodbold 5 gange om ugen.

Når jeg ikke dyrker fodbold er jeg med gutterne og gudinderne, hvis jeg ikke er sammen med vennerne så sidder jeg bare og spiller (Fifa 12, TW, counter strike source, vman og en hel del andre spil)

Jeg har spillet tribalwars i 2-4 år :) spiller i v7 under navnet zakuwars.
 
Senest redigeret:

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg hedder Minibossen aka. Minibossen

Er 17 og kommer hjemme fra :) mere i vil vide kan i bare skrive :p
 

King.DK

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Mig selv

hej jeg hedder Bader ved godt det er et underligt navn men ja det er der ikke noget og gøre ved,

jeg er 15 år gammel og går på efterskole så jeg har meget fritid er sammen med vennerne deroppe og kæresten og spillede tit TW men stoppede for 2 år siden og er begyndt igen så jeg er lige startede med at spil det igen

går til spring og gymnastik det er det jeg laver i efterskolen ellers er det ik mere :D
 

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Så må det vel være min tur? :wave:

Navnet er Matthias, nu 18 år og bedre kendt som Gorange eller bare "G" jeg har spillet på samtlige verdner siden V2, men dog aldrig afsluttet en server (endnu)
P.t spiller jeg på V8 og V9, på denhomie kontoen.:rolleyes:

Uden for spille-verdenen står den på gymnasie i Randers og lidt sport hvis jeg "orker" det ;)
 

assefreaky

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hejsa,

Jeg hedder Asbjørn og er 18 år gammel.

Jeg har spillet TW i et par år, og holdt et parpauser, men ender altid med at komme tilbage hehe :D
OG det er også det eneste online spiller, jeg interessere mig for, har prøvet mange af de andre,e og kan desvære ikke rigtig, finde noget som TW. :D

Jeg dykker en masse sport i min fritid, lige pt mest styrketræning. Har tidligere løbet en masse, dog efter at blive slået lidt tilbage af en skade, går det ikke så godt med at løbe mere desvære :)
Ellers går resten af tiden på gymnasium.
 

MikkelUKnow

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hej,

Jeg hedder Mikkel og er 16 år gammel.
Jeg har spillet siden V5. Men, jeg endte med at stoppe/ holdte pauser lige efter start i V5, V6, V7 og V8.
Jeg bruger en del tid foran min bærbar, men jeg holder dog også formen ved lige! :D - Styrketræning er det eneste sportslige jeg laver pt.
 
Top