Præsentation

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg er blevet opfordret til at lave en præsentationstråd af en lille hemlig beundrer af SW2010 teamet. Vi skal jo desværre have valgt 20 afsted eller 4 fra om man vil. Så for den lille natteravns skyld vil jeg gerne herunder have at folk præsenterer sig med deres meritter. Jeg ligger self ud med mig selv.

Kendt som: Skolehaven
Erfaring: Den lille djævel på V2, hvor jeg lærte de første spæde skridt. Fortsatte til V4.no hvor jeg fik min konto i top 10 inden jeg stoppede. V4.dk tjae det er vel derfra de fleste danske spillere kender mig. Holdt 1. pladsen til jeg gik på ferie ;) Og selve indbegrebet af ET imens de stadig stod der. Dog uden at være reel leder andet under dennes ferie :p
Speederfaring: Meget begrænset men tager en del spil med teamet og så må vi jo se om jeg skal med :D

Generelt: Jeg håber selvfølgelig på at deltage, men jeg vil altid vige for en bedre spiller. Danmarks chancer over personlig berømmelse :cool: Samarbejde er eneste vej til sejr. Vi skal derfor hurtigst muligt kende de spillere der skal afsted så rollefordelingen og samarbejdet kan komme op at køre.
 

madnessmask

I træning
Reaktionsscore
0
Kendt som: Mpoe på v1-4.dk v5 som madnessmask

Har ikke de haft de største rangeringer på disse servere men har beidraget til topstammerne på v1 og v5.

Har spillet speed på alle scandinavian wars - hvor jeg ser danskerne bliver bedre og bedre, var blandt vinderne sidste år under nicket "mpwner" (meget kreativt i know)

Har spillet en del speed indtil videre med andre fra nomineringslisten og glæder mig til at høre flere præsentationer da jeg ikke er sikker på hvem jeg vil stemme på endnu

Læg venligst også mærke til propagandatråden hvor der er et lille vink til hvem der har været aktiv i træningen (andre end mig)
 
Senest redigeret:

liverpoljer

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kendt som liverpoljer lige pt spiller jeg kun på server 4 men har overhovedet ikke tiden til en topkonto på tribalwars normalt. men synes spillet er vildt fedt.

jeg spiller mega meget speed som jeg gjort i nok 2 år som jeg virkelig bare gør 24/7 jeg har haft mange sejre.
her de sidste par uger har jeg spillet sammen med nogle dansker dette har gjort speeden meget letter og sjove,og kan se vi har en stor fordel da vi kan snakke sammen og hjælper hinanden liget meget hvad.

stem på mig begrund af jeg er mega god til at hjælpe, og er mega god til speed. en stemme på mig er en sejre :D
 
Senest redigeret:

Gorange

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg spiller under navnet Gorange. Jeg startede på V2 for lidt over 1½ år siden, der spillede jeg bl.a. sammen med baronen og var med til at vinde 2 kæmpe krige :) Siden da startede jeg op på V3 hvor jeg også lå blandt de bedste og var med i de store krige. Jeg valgte så at stoppe på V3 så jeg kunne fokusere på en ny krig på V2... Så kom V4 hvor jeg som mange andre startede op i en premade stamme. det gik ikke så godt så jeg fløj lidt rundt og endte med at spille med på accounten "Marshal" Så kom V5 jo meget hurtigt efter, hvor jeg lige nu er i top 30, min rekord er rank 15 :)

Min speed erfaring:
Jeg startede i julen 2009 med at spille speed sammen med baron, cddp, shults, valoel og mange andre. siden det er jeg blevet meget bedre til at styre det hurtige spil, og jeg spiller speed hver weekend med de gamle drenge...

//Gorange

(Stem på mig):D
 

Minibossen

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Jeg går under navnet Minibossen, har spillet på v2 i lidt over 1 år, var kort tid på v3, og så spillede jeg også i v4 i ET :D, nu gamer jeg lidt på v5 som nok nogen har set.

Jeg har spillet i masse speed i løbet af dette år, og nu da jeg er blevet nomineret til SW, spiller jeg næsten hverdag sammen med Gorange, Madnessmask, Lanselot10, Liverpoljer.
Og har vundet en del af dem med disse personer.

Stem for mig :D fordi jeg er en meget god og stabil spiller :)

Minibossen
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
En rigtig god idé med præsentationerne af jer, nogle af os kender jo ikke jer alle og på den her måde har vi lidt mere der kan hjælpe os til hvor vores stemmer skal sættes :)
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tja jeg er nok mest kendt under navnet Hyrde... Men Startede faktisk under navnet her :) Jeg har spillet lige siden den svenske V 2 og kom derefter over på den danske, da den begyndte :) jeg har bl.a spillet på v 1 - v3 og v4 men har lige fortiden valgt at holde en pause pga det virkelige liv.
Jeg har været med i alle Skandinavian wars og jeg synes da at det danske land har klaret sig godt.
Jeg håber da jeg kan få lov til at være med, da jeg gerne vil støtte vores land og være en del af den indsats, som forhåbentlig ender i Succes ;)
 

CDDP

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hej(;
navn; CDDP som mange ved;)
jeg har spillet på verden 1,2 og 4 i de danske og mange undlaske verdener oss:)
men i verden 1 var jeg med i langtid og var en af de rimelig store spiller og i en god stamme :)
verden 2 spillede jeg kun i ca 1 månede fordi jeg stoppede der var fordi jeg skulle bruge alt tid på verden 1 den gang jeg spillede der:)
og verden 4 har jeg været på en duel konto sammen med ham i kender som marshal mig og ham lage oss sammen der og var med i top 5 der i mens vi spillede ind til vi stoppet:)
men jeg bruger ikke rigtig min tid på TW mere, ANDET end på speed(;
jeg har nok spillede mellem 150 til 200 speed i den tid jeg har spillede speed:)
og vundet noget stykker sammen med andre fra de danske verden;)
Jeg går meget op i TW men tiden har gjort jeg kun har tid til og spille speed:)
så speed det kender jeg:)
Og håber virkelig at jeg kommer med til SW:)
så vi kan smadre de svensker og normænd ;D
god kamp til alle:D
m.v.h
CDDP - Christian/kralle:)
 

cirepowah

Nybegynder
Reaktionsscore
1
cirepowah.


Var med en kort periode på v4 , med i E.T.

Startede op på V5, leverede den suveræn bedste opstart og førte v5 de første måneder indtil jeg mistede lysten og blev inaktiv.

Spillere speeds i ny og næ nu kun:)
 

Baron1344

I træning
Reaktionsscore
0
Præsentation af Baron1344

Jeg har spillet i mange forskellige verdener mest på de udlanske før jeg kom her til den danske server, det var faktisk et tilfældighed at jeg en dag så at der faktisk var en dansk server.
og der begyndte jeg og har faktisk været med i alle verdener men er stoppe i mange af dem.

Jeg spiller i verden 2 eller lad mig sige det på en anden måde jeg spillede i verden 2 engang men lysten til serveren er forsvundet derfra jeg er kun derinde engang imellem for lige at tjekke op. Jeg er nok kendt fra verden 2 som en fantatisk god leder som har klaret sit arbejde rigtig godt i forhold til en på min alder, jeg har spillet derinde lige siden den begyndte og jeg har lært mange ting af at spille derinde og jeg har både gode og dårlige minder fra verden 2 og der er mennsker jeg aldrig vil glemme derfra nogen som har været med til at gøre spillet sjovt og hyggeligt derinde. Man kan faktisk godt sige det er min skyld at verden 2 ser sådan ud som den er idag men det kunne aldrig have sket hvis der ikke havde været sådan nogen gode folk til at hjælpe til.

Verden 2 er ikke den eneste server jeg har spillet på jeg har også spillet verden 4 på en stor account men jeg valgte at stoppe derinde, tiden på verden 4 lærte jeg rigtig mange ting især fordi jeg havde en rigtig god spiller at spille sammen med og ham vil jeg gerne takke.

Jeg spiller også verden 5 under et top hemmeligt navn men det skal i nok finde ud af engang.:). Så spiller jeg også UK6 sammen med Lanselot10 her fra den danske server, samt at jeg også er med på world 53 på den engelske som med nogen fra den danske server os. Jeg spiller ikke kun normal server, jeg spiller os det man kalder for speeds og det har jeg gjort i rigtig langtid sammen med en masse gode spiller på den danske server og vi har fået bygget et kanont godt speed team op.

Og som i nok ved er jeg vinderen af sidste års Scandinavian Wars, men det kunne jeg ikke have gjort uden det kanon team vi havde sidste år, og jeg håber der kommer til at være et kanont godt team igen i år. Jeg håber ikke selv på at vinde men alle har jo sine drømme om at vinde den .:).

Jeg håber jeg for din stemme jeg er en spiller der er værd at have med. :) ..

Hilsen Baron1344
 
Senest redigeret:

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
kendt som: lanselot10
erfaring: jeg har spillet TW i godt 2 år og brugt de sidste 6 måneder på flere speeds end normal servers.
speed erfaring: jeg har prøvet de forskellige speed modes og vundet på flere forskellige, selv i dag (igår) har jeg været med til at vinde 2 speeds på 2 gange 4 timer.
det kan både være som MBA eller MBD at jeg vinder men samtidigt også points.

lanselot10 - giver smæk til svensken og nordmanden. ;D
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hej ;)

jeg er kendt under navnet Patrioten.

jeg startede på v1, for en DEL tid siden, og v3 begge verdener under navnet Sir Lancelot... men stoppede igen sommeren 2009 da jeg startede på efterskole.

startede så på v4 og spiller der stadig.
- er dog røget lidt ned på ranglisten den sidste måned da lektierne og skolen tager meget plads :(

jeg har spillet speed i perioder, men så har jeg satme også spillet en del gange ugentligt.
- spillede mest med valoel, baron, kralle... kan ikk huske flere pt. :)

... kort sagt, jeg har fin erfaring, inkl. erfaring i speeds og jeg er 100% tændt på SW.

Mvh. Patrioten
 

THvas

I træning
Reaktionsscore
0
Hej

Jeg har spillet under forskellige navne på de forskellige Verdener.

Jeg er nok bedst kendt under navnet EHvas på Verden 1, jimmik fra Verden 3 og Hvas fra Verden 4-5.

Jeg startede på Verden 1 for en 2 års tid siden, da min fætter spillede det.
Der var jeg med i EPS samt ~VV~, men valgte at lukke kontoen da jeg havde 2mio points.
Spiller pt. på Verden 3 hvor jeg ligger på 4 pladsen med 13mio points

Spiller osse Verden 4, men er ved at lukke kontoen der - og er lige startet op på Verden 5.

Jeg har samtidig været med på enkelte speedservers rundt om i Verden.


Mvh
Hvas
___
~ V3: jimmik - 3V
~ V4: Hvas - ~F~
~ V5: Hvas - uF
 
Senest redigeret af en moderator:

schultz

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Spiller navn: Schultz.

Erfaring: jeg har spillet ca 1½ år på normal sever.


Min speed erfaring:
Jeg startede i julen 2009 med at spille speed sammen med baron, cddp, dkkim, Gorange og mange andre. siden det er jeg blevet meget bedre til at spille de hurtige spil, og jeg spiller speed næsten hver weekend.


(Stem på mig :D)

//Schultz
 
Senest redigeret:

dkkim

Junior medlem
Reaktionsscore
0
har valgt ikke at lave en lang presentation, har været med på alle verdner undtaget V5 oh har spillet på net, før dk startede,
har spillet i ca 6 år, og nok en af de første danskere der var med på speed servere.
/Dkkim

ved den kommer sent men just in case så har jeg skrevet :p
 
Top