Pre-registrerings konkurrence!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Kære kommende spillere på verden 24! :wave:


For at varme lidt op til den nye verden, vil vi denne gang have et par små pre-registrerings konkurrencer.


Først til mølle!


Første konkurrence er RIGTIG nem at være med i!
Alt I skal gøre er at pre-registrere jer og så skrive i denne tråd bagefter, fra den konto I skal spille på verden 24 med.

De 10 første der skriver, som jeg kan bekræfte er pre-registreret på Verden 24, vil hver få 3 dages Premiumkonto tilføjet til deres inventar på Verden 24!



Stå sammen!

Næste konkurrence er en lille bitte smule sværre, men alle bør stadig kunne være med.
Dette er TRIBAL Wars, så join eller opret en stamme, med det samme!

De 10 første der poster et screenshot, som beviser de er medlem af en stamme, vil hver få 3 dages Premiumkonto tilføjet til deres inventar på Verden 24!




Introducer dig selv!

Endnu en, som alle kan være med i ;)
ALLE ved naturligvis hvem DU er, men det er nu almindelig høflighed lige at præsentere sig selv.

De 10 første der redigere deres profil, og som minimum udfylder felterne under Profil og skriver en Personlig tekst, (Profil -> Rediger profil) og poster et screenshot af den herinde, vil hver få 3 dages Premiumkonto tilføjet til deres inventar på Verden 24!




Alle kan deltage og det er muligt at vinde i alle 3 kategorier/konkurrencer. Det vil sige det er muligt at vinde op til 9 dages Premiumkonto.
Indlæg og deltagelse skal ske fra den konto I har pre-registreret på Verden 24!


Velkommen til Verden 24! :)

Jeres Tribal Wars Team!
 
Senest redigeret:

Molle

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er pre-registreret på V24

- Molle

--EDIT--

Jeg er med i en stamme.

Stamme.jpg

--EDIT--

Jeg har redigeret min profiltekst.

Profil.jpg

-- END EDIT--
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Så er der fundet 10 vindere i vores første konkurrence :cool: TILLYKKE!

Der er stadig mulighed for at vinde, der er 2 pladser tilbage i henholdsvis "Stå sammen!" og "Introducer dig selv!".
Skynd jer at deltage! :)

De første vindere vil allerede i aften få udbetalt deres præmier, så de har lidt at starte med når verdenen går i gang i morgen :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top