Premade - E.T. Wanna phone home?

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hey


Får at få gang i min stamme ligefra starten, har jeg tænkt mig at lave en tråd her for at folk kan joine min stamme før v4 starter. Vores navn vil være E.T. Wanna phone home?.

Jeg har sat maksimums antalet af medlemmer i stammen til 15.


Kravene for at blive medlem er følgende:

Har prøvet at spille før og en nogenlunde stor erfaring.

Aktivitet er påkrævet.

Skype, da det er her vi har en chat igang hvor det er let at hurtig at snakke med hinanden.

En snak med mig på skype, så jeg kan lave mig et indtryk af vedkommende.





Kontakt mig på skype: mitosz.

Når v4 er startet kan man kontakte mig under mit IGN ulven4569, som jeg vil bruge.
 
Senest redigeret:

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Hey


Får at få gang i min stamme ligefra starten, har jeg tænkt mig at lave en tråd her for at folk kan joine min stamme før v4 starter. Vores navn vil være E.T. Wanna phone home?.

Jeg har sat maksimums antalet af medlemmer i stammen til 15, og jeg vil løbene opdatere.


Kravene for at blive medlem er følgende:

Har prøvet at spille før og en nogenlunde stor erfaring.

Aktivitet er påkrævet.

Skype, da det er her vi har en chat igang hvor det er let at hurtig at snakke med hinanden.

En snak med mig på skype, så jeg kan lave mig et indtryk af vedkommende.





Kontakt mig på skype: mitosz.

Når v4 er startet kan man kontakte mig under mit IGN ulven4569, som jeg vil bruge.

Ulven det her er det HELT forkerte sted at lave sådan et indlæg.
Vis jeg havde været forum moderator ville det være blevet slettet inden man kunne tælle til 0:D, men er jeg dsv ikke.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
i .net er der en tråd hvor man kan poste dem men jeg kan ikke finde en her. så general må da være tæt på det rigtige sted.
 
Senest redigeret af en moderator:

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Premades

Jeg har lavet en tråd til mit premade (http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?t=1088) some jeg fik at vide at jeg ikke skulle have postet i Generalt, og i stedet i forumet kun til v4 da den omhandler denne verden.

Mit spørgsmål er så, er det ikke meningen med en premade at man danner den før en verden starter og ikke efter?

Det er det jeg mener, men det er så åbanbart ikke muligt.


Håber jeg får svar hurtigst muligt.

MVH
ulven4569
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Din tråd er blevet flyttet til rette emne.


Mvh Xphiroth - Mod.
 
Senest redigeret:

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sikke meget aktivitet din tråd får!
Det virker som om du ikke rigtig har styr på tingene.
Og jeg tror også at de premades der kommer, er enden fra andre lande, eller gamle tribes på de ældre verdener.
 

ulven4569

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
ja, håber alle premades bliver gode :p kan nemlig lide konkurrence :D

så jeg håber også de andre premades bliver gode ;)
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nu må vi se hvor villige de danske spillere er til at hoppe på et nyt tog :)
 

Merion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ulven det her er det HELT forkerte sted at lave sådan et indlæg.
Vis jeg havde været forum moderator ville det være blevet slettet inden man kunne tælle til 0:D, men er jeg dsv ikke.

Tore555 nu er det bare han selv har lavet indlægget... der er bare hvis det er rigtig skal han nok lave det på hans bruger side ik i Forum'et.. men Hvis jeg var moderator havde jeg nok skrevet til ham at han skal flytte det hurtigst mulig.. men da der er nok moderator. og de ikke har sagt noget til det må han ved gå ud fra det er okay han har det der?:)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Tore555 nu er det bare han selv har lavet indlægget... der er bare hvis det er rigtig skal han nok lave det på hans bruger side ik i Forum'et.. men Hvis jeg var moderator havde jeg nok skrevet til ham at han skal flytte det hurtigst mulig.. men da der er nok moderator. og de ikke har sagt noget til det må han ved gå ud fra det er okay han har det der?:)

Jeg forstår ikke helt hvad du hentyder til her?

Hvis i kigger jer lidt omkring, kan i se at hans tråd er blevet flyttet til det rigtige forum.
 

Merion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg forstår ikke helt hvad du hentyder til her?

Hvis i kigger jer lidt omkring, kan i se at hans tråd er blevet flyttet til det rigtige forum.

Neeej ved jeg heller ik lige nu.. det var på tore555 der ville have det slettet... men det kan man ved bare ik.. der bliver der normalt spurgt om man så ikke kan flytte det på en profil side ?
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Merion: Hvis du læser tråden igennem kan du se at jeg har skrevet, at tråden er bleven flyttet. Tråden blev oprettet før v4 foraet var oppe. Og måtte derefter på plads når foraet var oppe.

Så skulle det være slået fast.

Mvh Xphiroth ~ Mod @ TW
 

Merion

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Merion: Hvis du læser tråden igennem kan du se at jeg har skrevet, at tråden er bleven flyttet. Tråden blev oprettet før v4 foraet var oppe. Og måtte derefter på plads når foraet var oppe.

Så skulle det være slået fast.

Mvh Xphiroth ~ Mod @ TW



Det må du undskylde havde jeg ikke lige set..
 
Top