Prisændring af Plus Point

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Kære Tribal Wars spillere.

Fra begyndelsen af april, vil vi ændre priserne for vores Plus Points. Her er en lille oversigt over de nye priser.

Pris i Euro/DKR Plus Points
€1.99 / 15,99 DKR => 60
€3.99 / 31,99 DKR => 200
€9.99 / 79,49 DKR => 600
€19.99 / 158,99 DKR => 1500
€49.99 / 397,99 DKR => 5000

For 30 Plus Points får du 3 dages Plus Konto. For 100 Point får du 14 dage. I praksis betyder det, at du får 30 ugers Plus Konto for 19.99€. Reklamefri vil blive inkluderet i vores nye Plus Konto system!

Dine eksisterende Point vil blive rekalkuleret ved at gange dem med 46, og runde dem op til nærmeste tal, som kan divideres med ti. Det lyder kompliceret, men med dette sikrer vi, at ingen mister nogen værdi af købte Plus Point – det var meget vigtigt for os! Faktisk vil nogle endda opnå en ekstra dag.

Eksempler:

- 1 gammelt point => 50 points, 3 dage => 3 dage + 20 points
- 5 gamle points => 230 points, 30 dage => 2*14+3=31 dage
- 50 gamle points => 2300 points, 300 dage => 23*14=322 dage

Hvis du sammenligner de nye priser med det gamle system, vil du finde ud af, at vi har hævet priserne i de mindre niveauer. På den anden side, ved at købe 5000 Plus Points på én gang, giver vi dig chancen for at fortsætte med den samme pris/månedlige rate som før.

Vi ved, at det aldrig vil blive populært at hæve priserne. Men venligst også tag i betragtning, at dette generelt er den første gang vi hæver priserne for Tribal Wars. Og i mellemtiden har vi introduceret en masse nye Plus funktioner (f.eks. mobilversionen i 6.0). Sidst, men ikke mindst, er vi sikre på at tilbyde dig en stor værdi for dine penge.

De nye priser vil blive aktive d. 08 april. Indtil den dag, kan du købe Plus Points med det gamle system.
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
For 30 Plus Points får du 3 dages Plus Konto. For 100 Point får du 14 dage. I praksis betyder det, at du får 30 dages Plus Konto for 19.99€. Reklamefri vil blive inkluderet i vores nye Plus Konto system!

Du mener vel 30 ugers pluspoint? :confused:
 

Xorhitan

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vi er ved at rette det til - det er en fejl fra vores side og det beklager vi meget.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Nu er jeg ikke lige mester til matematik.. Hvor meget svarer de 5000 point så til??
 

Boefst

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hello Boefst from .se here.
It's totaly kaos on .se, .net and .de.
Many players have write that they are quiting becaus of the price and so on, then i log in here and se.... 8 replys ??!!??
.se has nearly 300 .net 500 and .de 1300 ^^
I like you :) lets help Innogames and 13 swedish kronor isn't that much :p
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
english:if you pay 20 euro package now and pay for ad free + premium you will get 8 months. After the update you will get 7 months and 2 weeks which is not a big change to really care about since premium is still cheaper than in other browser games (such as grepolis and travian which player spend alot of money on)

dansk:hvis du kører reklame fri så er der kun 2 ugers forskel mellem det nye og det gamle + og det er efter min medning ikke noget der er vær at snakke om. Mange browser spil er dyrere så som grepolis og travian (nogle folk bruger 400 kroner om måneden i det spil)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Du har helt ret daniel. Det her er det billigste og bedste stadigvæk. Men danskere er vel heller ikke whiners? vi kæmper for sejren ;)
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg er stolt af at være en del af det danske marked. :cool: Selvfølgelig er det altid surt når priserne stiger, men det er nødvendigt af flere årsager. Mange tak for jeres support og gode humør. :)

Hvis i har nogle spørgsmål, kan i stille dem her eller til Support.

God fornøjelse med spillet. :)
 

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
der er dog en ting jeg ikke fatter og det er hvorfor de ikke bare kunne lave en pris ænding uden at ændre hvor mange plus point man får? de ville ikke miste nogle penge på det alligevel
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Kan godt nok ikke se at der er saa meget galt med den aendring da der i takt med at spillet udvikler sig kommer flere udgifter til^^ Nu skal jeg ikke sige for meget da jeg ikke selv betaler min kontos PP men er faktisk overrasket over at premium stadig er saa billigt som det er :p

der er dog en ting jeg ikke fatter og det er hvorfor de ikke bare kunne lave en pris ænding uden at ændre hvor mange plus point man får? de ville ikke miste nogle penge på det alligevel

Der kan vaere nogle forskellige grunde, det kunne blandt andet vaere for at goere prisaendringen lidt mere uoverskuelig og derved skjule hvor stor prisaendringen egentlig er, men personligt tror jeg mere det bunder i at det var noedvendigt for at opnaa den grad af pris stigning de oenskede.
 
Senest redigeret:

dræberdaniel

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hvis pengene går til flere reklamer for TW så der kan komme flere spillere til DK så vil jeg godt betale lidt extra for det
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
I morgen starter opdateringen til de nye priser, og det vil tage ca. 15-30 minutter at opdatere systemet. Vi kan dog ikke sige på hvilket tidspunkt af dagen, da implementeringen vil ske for næsten alle lande som har Tribal Wars. Det skal nævnes, at i opdateringens periode, vil der ikke kunne købes, bruges eller sendes Plus Point.

Tak for jeres forståelse. :)
 
Top